Platforms / PlayStation / Playstation Trophies
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2009, 11:03 uur
Ik heb een platinum voor RE5 gehaald
Zonder echt verveeld te raken btw. Nu bijna een tweede met H.A.W.K.X. (91%) Al denk ik dat ik die laat schieten omdat ik mij moet levelen tot een generaal waarvoor ik echt nog 500 online potjes moet spelen. Het is leuk maar zo leuk is het nou ook weer niet 

0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 7 september 2009, 12:40 uur
rpger schreef:
Dan ben je één van de weinige! Uitstekend! Hoelang heb je wel niet gedaan over de trophy waarbij je alle levels moet spelen zonder stuk te gaan damn...
(quote)
Dan ben je één van de weinige! Uitstekend! Hoelang heb je wel niet gedaan over de trophy waarbij je alle levels moet spelen zonder stuk te gaan damn...
Behoorlijk lang, want er zitten echt een paar nagelbijters tussen. Vooral The Bunker, dat level met dat reusachtige draaiende wiel. Helemaal omdat je ná dat wiel nog over een lopende band moet. Maar... oefening baart kunst.
Heb trouwens inmiddels mijn 2e platinum ook binnen, voor de Sega Mega Drive Collection. Eerlijk is eerlijk, dat is volgens mij wel een van de makkelijkste platina.
Bij X-Blades (67%), Uncharted (64%) en InFamous (58%) zit ik net over de helft. Allen vereisen nog een speelbeurt op de hoogste moeilijkheidsgraad.
Bij Mirror's Edge (70%) moet ik enkel nog de speedruns en time trials, maar daar ben ik helaas niet zo goed in.
0
geplaatst: 7 september 2009, 14:18 uur
Hebbes! Mijn eerste platinum trophy voor Uncharted is binnen.
Winkelwagentje, ik neem aan dat je ook een level heb gepubliceerd die het aardig doet bij LBP, dat is de reden waarom ik nooit de platinum zal halen, teveel afhankelijk van anderen.
Welke level is dat? Ga ik hem effe checken, ben wel bezig met mijn 150 online levels trophy.
Winkelwagentje, ik neem aan dat je ook een level heb gepubliceerd die het aardig doet bij LBP, dat is de reden waarom ik nooit de platinum zal halen, teveel afhankelijk van anderen.
Welke level is dat? Ga ik hem effe checken, ben wel bezig met mijn 150 online levels trophy.
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 16:44 uur
Winkelwagentje schreef:
Heb trouwens inmiddels mijn 2e platinum ook binnen, voor de Sega Mega Drive Collection. Eerlijk is eerlijk, dat is volgens mij wel een van de makkelijkste platina.
Oh ja die Sega Mega Drive zal ik donderdag even de plantinum halen. Moet alleen sonic met ze tweeen nog spelen. Dan heb ik ook een tweede platinum.
3de platinum gaat denk COD MW2 worden.
0
geplaatst: 23 november 2009, 19:52 uur
Ik zelf vind trophies leuk
.
Ze geven iets extra's aan de game.
Het zijn een soort extra missie's in de game.
Bijvoorbeeld bij Uncharted:
Schatten zoeken hebben werkelijk geen enkele nut in de game....
Ja je krijgt zo nu en dan een beetje geld voor,
Maar dat krijg je ook als je online gaat spelen.
Maar de trophies geven mij echt de wil om die dingen te vinden.
Ik vind trophies ook leuk staan op je profiel.
Ik kijk vaak ook bij andere mensen om hun trophies te vergelijken en kijken wat hij zo nu en al heeft.
Ook is het een ''soort'' kleine strijd tussen vrienden.
Het staat altijd leuk als je voor de eene game nou de trophie heeft dij hij niet heeft.
of het staat nou niet weer leuk om meer trophies of een beter gemiddelde hebben als hij.
Al bij al vind ik trophies leuk
.
Ik vind ze totaal niet over genomen van de archievemends en ik kan zelfs documenten vinden dat ps3 het eerder heeft verzonen als xbox (maar daar heb ik nu geen zin in om alles uit te leggen het komt er op neer de ps3 het eerder verzonnen heeft maar xbox het eerder heeft uitgebracht en bla bla bla nog meer gebla).
Ik zelf zou toch wel iets missen als trophies er niet waren.....

Ze geven iets extra's aan de game.
Het zijn een soort extra missie's in de game.
Bijvoorbeeld bij Uncharted:
Schatten zoeken hebben werkelijk geen enkele nut in de game....
Ja je krijgt zo nu en dan een beetje geld voor,
Maar dat krijg je ook als je online gaat spelen.
Maar de trophies geven mij echt de wil om die dingen te vinden.
Ik vind trophies ook leuk staan op je profiel.
Ik kijk vaak ook bij andere mensen om hun trophies te vergelijken en kijken wat hij zo nu en al heeft.
Ook is het een ''soort'' kleine strijd tussen vrienden.
Het staat altijd leuk als je voor de eene game nou de trophie heeft dij hij niet heeft.
of het staat nou niet weer leuk om meer trophies of een beter gemiddelde hebben als hij.
Al bij al vind ik trophies leuk

Ik vind ze totaal niet over genomen van de archievemends en ik kan zelfs documenten vinden dat ps3 het eerder heeft verzonen als xbox (maar daar heb ik nu geen zin in om alles uit te leggen het komt er op neer de ps3 het eerder verzonnen heeft maar xbox het eerder heeft uitgebracht en bla bla bla nog meer gebla).
Ik zelf zou toch wel iets missen als trophies er niet waren.....

0
Natan85
geplaatst: 23 november 2009, 20:18 uur
Winkelwagentje schreef:
(quote)
Behoorlijk lang, want er zitten echt een paar nagelbijters tussen. Vooral The Bunker, dat level met dat reusachtige draaiende wiel. Helemaal omdat je ná dat wiel nog over een lopende band moet. Maar... oefening baart kunst. Die was inderdaad erg lastig ja, heb er zelf 20 plus keer over gedaan om hem te halen (

0
joeri592
geplaatst: 30 november 2009, 08:35 uur
trophies zijn erg leuk inderdaad, de vergroten vaak verdubbelen of verdriedubbelen ze de spelduur, zonder trophies speel je het mischien 1 keer uit op medium, maar nu wil je ook de hard trophies en ook nog andere dingen zoeken en zo voor nog meer trophies, ik heb nog geen enkele trophie aangezien er bij cod 4 geen trophies zijn en dat het enige spel is dat ik heb xD
0
geplaatst: 30 november 2009, 14:17 uur
Als het goed is krijgt Call of Duty 4 binnenkort ook trophies.
0
geplaatst: 30 november 2009, 21:33 uur
Dat zou mooi zijn, helemaal als ze backwards compatible zijn! Maar dat geluk zou er wel weer niet inzitten.
0
geplaatst: 2 december 2009, 08:20 uur
Waar ik me wel aan stoor met Trophy's is zijn bijvoorbeeld die opdrachten van maak 1000 kills of maak 2000 kills. Ja, dat kan wel effe duren zo. Dan zit je jezelf helemaal het leplazerus te gamen voor 1 trophy.

0
Game_Kaza
geplaatst: 2 december 2009, 09:40 uur
Dat soort trophies moet je nie doen. Dat is gekkenwerk. In prototype heb je ook zo'n vaage trophy waar je 53.639 mensen moet doden. Wouw, wat random 

0
Game_Kaza
geplaatst: 2 december 2009, 09:42 uur
De gekste trophy die ik ben tegengekomen is uit Brütal Legend.
"Play against someone who has this trophy "
Tf? Wanneer het spel uitkomt heeft niemand die trophy, dus hoe kun je dat ooit krijgen?
Tf? Wanneer het spel uitkomt heeft niemand die trophy, dus hoe kun je dat ooit krijgen?
0
geplaatst: 2 december 2009, 09:50 uur
Game_Kaza schreef:
Dat soort trophies moet je nie doen. Dat is gekkenwerk. In prototype heb je ook zo'n vaage trophy waar je 53.639 mensen moet doden. Wouw, wat random

Ja, inderdaad dat duurt uren als je daar mee bezig bent. Moet je gewoon niet in de gaten houden dan haal je die trophy vanzelf.
0
geplaatst: 2 december 2009, 13:35 uur
Game_Kaza schreef:
Misschien de makers zelf?
0
geplaatst: 21 januari 2010, 14:40 uur
Japanse PS3-bezitters worden beloond voor tv-kijken | nu.nl/games | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Pff dit slaat dan weer nergens op
Pff dit slaat dan weer nergens op
0
geplaatst: 21 januari 2010, 14:46 uur
Ik heb het gelijk effe getwiterd. Slaat helemaal nergens op.
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 21 januari 2010, 14:56 uur
In Japan hebben ze wel meer van die dingen. Zo kan je daar ook trophies verdienen met het "Misato Katsuragi News Project", dat is een betaalde newscaster. Je verdient trophies door een aantal afleveringen te kijken.
Hetzelfde geld voor Mainichi Issho, wat inmiddels is gestopt. Dat was een gratis nieuwsservice met Sony en PS3 gerelateerd nieuws wat dan werd voorgelezen door twee katten. Ook hier kreeg je trophies voor het kijken van afleveringen.
Hetzelfde geld voor Mainichi Issho, wat inmiddels is gestopt. Dat was een gratis nieuwsservice met Sony en PS3 gerelateerd nieuws wat dan werd voorgelezen door twee katten. Ook hier kreeg je trophies voor het kijken van afleveringen.
0
geplaatst: 21 januari 2010, 16:34 uur
Winkelwagentje schreef:
Dat was een gratis nieuwsservice met Sony en PS3 gerelateerd nieuws wat dan werd voorgelezen door [b]twee katten. [b]Ook hier kreeg je trophies voor het kijken van afleveringen.
Dat was een gratis nieuwsservice met Sony en PS3 gerelateerd nieuws wat dan werd voorgelezen door [b]twee katten. [b]Ook hier kreeg je trophies voor het kijken van afleveringen.
Door twee katten.

0
kiriyama
geplaatst: 10 juni 2010, 19:07 uur
Ik heb vrij weinig trophy's en ben er verder ook geen fan van. De eerste keer dat ik een spel speel wil ik gewoon geheel opgaan in de beleving van het spel. Dat lukt niet als ik ga denken dat ik allemaal dingen moet doen puur om een trophy te krijgen. Het is dus puur als iets extra's, voor als je een spel nogmaals speelt. Maar ook dan voegt het naar mijn gevoel nog weinig toe. Als je met trophy's nou ook nog extra content kon unlocken was het anders geweest, nu heb ik er gewoonweg nooit zin in.

0
Dr. Salvador
geplaatst: 10 juni 2010, 19:09 uur
Ik heb nog maar 1 Platinum trophie, alleen voor BAA 

0
geplaatst: 11 juni 2010, 11:43 uur
Alleen Resident Evil. Misschien GOW nog. Bij de meeset platinums moet je echt gek van de game zijn wil je het halen. Heavy Rain zal ik nooit een platinum halen.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 19:40 uur
Game_Kaza schreef:
Knap dat je die hebt. BAA was behoorlijk pittig.
Knap dat je die hebt. BAA was behoorlijk pittig.
Dat viel ook wel mee hoor. Gewoon een kwestie van oefenen en goed timeren met de counters.

Ik sta overigens op zes Platinums nu.

0
geplaatst: 11 juni 2010, 20:22 uur
Ik vind platinum trophies meestal ook wat te veel moeite. Ik heb er alleen een voor Assassins Creed II en Uncharted 2, maar dat zijn dan ook games die ik na de eerste keer uitspelen nog steeds interessant vond, en dat gebeurt niet vaak bij mij.

0
kiriyama
geplaatst: 11 juni 2010, 20:24 uur
Tsjo-Wi schreef:
Ik vind platinum trophies meestal ook wat te veel moeite. Ik heb er alleen een voor Assassins Creed II en Uncharted 2, maar dat zijn dan ook games die ik na de eerste keer uitspelen nog steeds interessant vond, en dat gebeurt niet vaak bij mij.
Is het nou zo dat je bij U2 ook MP moet spelen om trophy's te halen?

0
kiriyama
geplaatst: 11 juni 2010, 20:29 uur
Dan zal ik daar waarschijnlijk ook nooit platinum halen. Om nou ook nog bij MP op al die trophy opdrachten te gaan letten.
0
geplaatst: 12 juni 2010, 03:28 uur
Het zijn maar twee trophies, eentje om een co-op missie te spelen en eentje om een aan een multiplayer deel te nemen.
De andere online trophies zijn er later bijgekomen en zijn optioneel. Je hoeft ze dus niet te halen voor de Platinum.
De andere online trophies zijn er later bijgekomen en zijn optioneel. Je hoeft ze dus niet te halen voor de Platinum.

0
Game_Kaza
geplaatst: 12 juni 2010, 14:03 uur
Indd. Rond de 75% van alle trophies heb je platina. U2 stelt daar niet zo heel veel in voor. Die optionele daarintegen zijn erg moeilijk.

0
kiriyama
geplaatst: 12 juni 2010, 14:58 uur
Oh, oké, dan zal ik hem misschien ook nog wel eens halen. 

* denotes required fields.