menu

Platforms / PlayStation / Playstation Trophies

zoeken in:
Taken
Ik vroeg me af wat gamers van Playstation Trophies vinden, zelf ben ik nu voor het eerst met een game trophies aan het halen, en ik vind toch dat het de game een extra dimensie geeft.

Ik vind het afgekeken van de xbox 360

Ik speel nu Bioshock op PS3, voor mij ook de eerste game die trophies heeft, maar ik vind het eigenlijk helemaal niets toevoegen. Trophies in de trant van: 'First weapon upgraded' of 'Safe Hacked' of 'eindbaas verslagen'' , ja allemaal leuk en aardig maar wat heb je eraan en voor wie doe je het? Misschien staat het leuk op je profiel maar ik kijk daar toch nooit en anderen ook niet volgens mij.
Ik zie liever gewoon ingame achievements waarmee je bonusdingen kan verdienen zoals extra wapens enzo.

Ga zo NBA live 09 halen! Zitten dacht ik ook trophies bij

Ik vind het heerlijk die trophies. Dat die trophies op m'n profiel staan vind ik op zich niet zo heel erg boeiend. Ik vind wel dat de speelduur aanzienlijk wordt verlengd. Ik schiet dan toch met een bepaald wapen wat meer om dan toch bijvoorbeeld die 50 kills te krijgen waar dan een trophie aan vast ligt.
Daarnaast vind ik het wel grappig om te zien hoever andere users in mijn vriendenlijst zijn. Het geeft gewoon iets extra's mee aan een game. Bevalt mij prima, die trophies.

Ik heb er nu iets van 110 á 120. Spellen waarmee ik die gehaald heb zijn:
Uncharted
Burnout Paradise
Linger in Shadows
Super Stardust HD
Bioshock

Winkelwagentje (moderator)
Ik vind dat trophies in veel gevallen ook wel iets toevoegen. Heb er nu 36 allen behaald in PSN Games. Binnenkort komen Mirror's Edge en Little Big Planet erin, dat worden mijn eerste retail games met trophy support.

Heb mijn trophies behaald met:
Super Stardust HD
PixelJunk Eden
WipeOut HD
Linger in Shadows

Ik heb ook nog PAIN, maar die trophies zijn gewoonweg veel te moeilijk, ik denk niet dat ik er ook maar eentje ga halen.

Ik hou mijn trophies trouwens hier bij.

Zat gamekings te kijken en toen werd er ook iets gezegd over die achievements en trophies dat het een verlening van je penis is of zoiets in die trant.... (zo is ook vaak hier wordt gesproken)

Maar dat pareerde iemand met de opmerking dat het vooral voor verzamelaars is. De rpg spelers hebben daar vooral een handje van. Ik moet zeggen zo denk ik er ook over. Als je iets speelt doe het dan goed, je wil toch gewoon alles hebben/halen!

Hmm ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo´n goede ontwikkeling, want ik merk dat het te vaak een excuus word voor gamedevelopers om een korte single player af te leveren " ja maar het heeft replay value vanwege de achievements/trophies" ik speel veelste veel games om spellen 2x uit te spelen, dus ik begin daar niet aan.

Ik vind het ook onzinnig. Waarom zou ik precies die trophies willen?

Allebei gelijk en trouwens je word ook meteen in rang bepaald: 'jij heb't geen trophies' dus ben je niet goed omdat ik er wel een paar heb... Leuk om te hebben een paar trophies maar beetje overbodig en je word er ook op gekeurd als het ware.

Imperial Figure
Voor games als battlefield bad company, cod5 of welk andere online game dan ook is het vrij onnodig/overbodig dus ik snap ook helemaal niet waarom cod5 en bad company trophies bevatten.

Ik Persoonlijk vind het wel een leuke toevoeging.

Je kan nu je trophies ook kijken op je pc via playstation.nl, ik vind het trophy systeem een leuke toevoeging, want nu speel ik games vaak langer dan ik normaal zou doen.

plus je kan je profile posten :

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Shappy1010.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Shappy? haha

Ja ik ben een Rotterdamse shappy hoor! Beetje zelfspot never hurt no one.

Wat zijn trouwens die zwarte trophies met een '???' die je bij diverse games aantreft? Ik zie ook dat sommige een game 100% hebben gehaald maar waarvan de zwarte trofees nog steeds locked zijn?

Dat zijn verborgen trophies. Je kan dus niet zien wat voor type trophy het is (brons, zilver of goud) en wat je ervoor moet doen.

Als je in iemand zijn lijst met tropies kijkt dan zijn de verborgen trophies niet zichbaar voor jou, ook al heeft hij ze wel. Alleen wanneer jij ze ook hebt kan je ze zien!

Winkelwagentje schreef:
Dat zijn verborgen trophies. Je kan dus niet zien wat voor type trophy het is (brons, zilver of goud) en wat je ervoor moet doen.

Als je in iemand zijn lijst met tropies kijkt dan zijn de verborgen trophies niet zichbaar voor jou, ook al heeft hij ze wel. Alleen wanneer jij ze ook hebt kan je ze zien!

En hoe kan ik mijn eigen verborgen trophies dan te zien krijgen? Ik heb bij Linger of Shadows bijvoorbeeld de 6 zichtbare trophees gehaald en nu resteren alleen de verborgen trophies nog. Maar hoe kan ik die vrijspelen als ik niet eens weet wat ik moet doen?

Hadouken schreef:
(quote)

En hoe kan ik mijn eigen verborgen trophies dan te zien krijgen? Ik heb bij Linger of Shadows bijvoorbeeld de 6 zichtbare trophees gehaald en nu resteren alleen de verborgen trophies nog. Maar hoe kan ik die vrijspelen als ik niet eens weet wat ik moet doen?

Gamefaqs?

Donkerwoud schreef:
(quote)

Gamefaqs?

Ik dacht dat je de verborgen trophies misschien te zien kreeg als je eerst alle zichtbare had voltooid. Niet het geval dus, en gelukkig biedt internet dan hulp ja

Zojuist mijn eerste Platinum voor LittleBigPlanet gehaald.

Congratz! Sorry, ik had je berichtje ontvangen maar was even te druk bezig met Magic Ball

Dr. Salvador
Ik vind het erg leuk hoor, die Trophies. Het kan de speelduur van een
spel flink verlengen.

Trophies =

Ik vind het ook wel een leuke toevoeging, ik ben momenteel wat aan het rondhangen in Prototype om hier en daar nog wat trophies te kunnen binnenslepen. Nu staat de teller ondertussen al op zo'n dikke 24 uur.

Game_Kaza
Ik ben een echte trophie hunter. Als ik een goeie game heb met veel throphies erin ga ik er ook echt voor.

Bij oude games had ik soms dat verder spelen niet genoeg boeide omdat er geen unlockables waren. Wat ik erg belangrijk vind bij een game. Kingdom Hearts en Prince of Persia 2 hadden een secret ending. Dat maakt het waard om toch voor de 100 % te gaan.

Trophies zijn een soort nieuwe unlockables. Het is leuk om te doen en je krijgt er een trophie voor terug. Zo kan ik veel langer plezier hebben met een game dan ik normaal gesproken zou doen.

Jah ik geef toe, ik doe het ook wel om lekker om te scheppen bij me vrienden Het staat leuk.

Games als Mirrors Edge zijn leuk genoeg om voor het "nog een keer op hard spelen voor de goude throphie", maar bij een game als Prototype denk ik, fuck dit, daar begin ik niet aan. Het moet wel leuk zijn om te doen. (nie da ik iets tegen prototype heb, hoef het gewoon geen 2x te doen)

Inderdaad, trophy's zijn een leuke toevoeging. Maar het moet wel leuk blijven en geen onzinnige dingen als: maak één miljoen kills.

Maar om me nou helemaal te gaan frustreren en een game op hard te gaan spelen, alleen maar voor die Platinum. Nee, zoals ik al eerder zei: het moet wel leuk blijven.

284
Het trophy systeem is een leuk extratje ik speel een game gewoon uit, speel daarna online totdat ik het zat ben en misschien nog een trophy extra halen is ook wel leuk.

Maar als ik voor de 100% zou moeten gaan van games, dat vind ik zonde van me tijd dan begin ik liever gewoon aan de volgende game.

Trophies vind ik zeker leuk maar het moet inderdaad leuk blijven. Persoonlijk heb ik het vaak een beetje gehad als ik een game heb uitgespeeld. Terwijl er trophies zijn dat je een game in vijf verschillende modes moet uitspelen of zo. Daar begin ik niet eens aan...

Winkelwagentje schreef:
Zojuist mijn eerste Platinum voor LittleBigPlanet gehaald.

Dan ben je één van de weinige! Uitstekend! Hoelang heb je wel niet gedaan over de trophy waarbij je alle levels moet spelen zonder stuk te gaan damn...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:44 uur

geplaatst: vandaag om 15:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.