logo GamesMeter menu
logo GamesMeter

Platforms / PlayStation / Het laatste Playstation nieuws

zoeken in:
Heb je een nieuwtje over de Playstation te melden? Weet je iets dat iedereen moet weten? Heb je gehoord over een nieuwe release en wil je dat kwijt? Wil je iets kwijt over de Playstation maar je weet niet waar?

Dit is de plek om het te plaatsen!

De Playstation controller krijgt een Keypad. Om het typen met de controller wat makkelijker te maken, kun je op een nog nader te bepalen datum een keypad aan je controller klikken.

(afbeelding)

Ik vraag me af of de L1 en R1 knoppen nog te gebruiken zijn met de Keypad erop.

Misschien zit L1/R1 wel bovenop de keypad, ik vindt het wel een verschrikkelijk lelijk geval.

En voor 70 euro downloadbare content! Wauw! Da's niet mis!

PSP-3000 officieel aangekondigd.

De nieuwe Psp krijgt een beter Lcd scherm, ingebouwde microfoon, Skype en Go! Messenger.
Alleen verkrijgbaar in bundel met de spellen Harry Potter, Buzz Master Quiz of FIFA 09. Te koop vanaf 15 oktober voor €199,-

PS3 firmware 2.5 schijnt screenshot-mogelijkheid te hebben.

De nieuwe Firmware moet de mogelijkheid bevatten om screenshots te maken. Deze zou je dan vervolgens met je vrienden kunnen delen of op USB-stick kunnen zetten en vervolgens de screenshot op het internet kunnen zetten.

Sony CEO: 'Geen PlayStation 3 prijsdaling dit jaar'

De prijsdaling boeit mij nu toch niet meer.
Ik heb bij mij thuis een 80 gb ps3 op mijn slaapkamer staan en 60gb ps3 in de woonkamer staan.

Ik weet het, ik ben lui

Er komt een Little Big Planet bundel met een 80 gb Playstation en 1 Dualshock 3 controller voor 399,-

Taken
Ik zat vorige week OPM te lezen waar ik deze game tegen kwam.

Ontwikkelaar van de SOCOM-reeks, ZIpper Interactive, is bezig met de ontwikkeling van MAG: een grootschalige online militaire shooter voor de PS3. Met 256 spelers kan tegelijkertijd gespeeld worden in grootse online gevechten. Elk team zal onderverdeeld worden in verschillende squads die elk hun eigen taak hebben. Zippers Andy Beaudoin weet te vertellen dat we kunnen rekenen op gebeurtenissen als grootschalige (dat woord zul je nog veel horen in combinatie met deze game) parachute en helikopter droppings. Meer details zullen binnenkort vast en zeker volgen.

(gamer.nl)

Beetje leven blazen in de laatste nieuwtjes.

"Games moeten goedkoper worden" | nu.nl/games | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Titel sprak mij aan alleen als je verder leest lijkt het mij meer een broekzak vestzak verhaal en ziet het er naar uit dat het meer een idee is om veel meer geld te kunnen generen.

Die artikel had ik ook al gelezen, maar dat lijkt me echt tien keer niks. Wat ga je nou doen met een incompleet spel? Ik heb liever een volledig spel waar alles al in zit en misschien dan nog wat DLC in de vorm van extra multiplayers maps of zo.

284
Natuurlijk is het om meer geld te verdienen, ik verkoop mijn games op marktplaats als het op mijn HDD staat kan ik het niet meer kwijt aan een ander, en wordt gamen juist een stuk duurder aangezien ik ook tweedehands games koop

Het idee in dit artikel bestaat al Siren Blood Curse was al in delen te koop in de Playstation store, ik denk dat er in de toekomst verschillende aanbieders komen waarbij je een abonnement moet afsluiten voor een jaar en elke maand een aankoop moet doen.

Is gewoon gratis heb ik begrepen en je kan: 3 e-mailadressen, 3 telefoonnummers en 4 creditcard/betaalkaartnummers laten monitoren voor een jaar.

Ik ben benieuwd wat er van de volgende geruchten waar zal zal zijn :

Gerucht: PlayStation 6-handheld is net als Switch een Hybride

Indien het zo is? Sign me up. Dan komt het ding na 2 generaties overgeslagen te hebben wellicht gewoon in huis. Het hele hybride gedoe vind in geweldig.

Sony toont vanavond beelden van 007 First Light.

geplaatst:
erg luie parodie, werkt als je een Amerikaan bent en duits chinees klinkt, maar voor ons is dat toch gewoon tekst lezen en het duits eruit proberen te filteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:30 uur

geplaatst: vandaag om 14:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.