menu

Platforms / PlayStation / Online gaan op PS3

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
30 jaar gelededen bestond er nog geen eens online gameplay.

284
1972

Maar idd ik heb ook veel problemen met de PS3 online, en dat ligt helaas niet aan de internet verbinding, op vier aderessen, via netwerk kabel en draadloos

avatar van Tsjo-Wi
Ik heb echt nergens last van... Alleen die trophy informatie geeft nog wel eens een error, voor de rest is er niks aan de hand.

avatar van jellecomicgek72
Gelukkig werkt dat Trophy systeem bij mij weer perfect.

In Platforms > PlayStation > Internet op de PS3:

Hallo hoe krijg ik internet op mijn PS3? ik hoop zo erg dat er iemand de tijd wil nemen om het uit te leggen.

Ik heb een 160 GB Slimline PlayStation 3

alvast bedankt

PS. Handleiding is kwijt. en Google is ook niet echt hulpzaam.

In Platforms > PlayStation > ps3 voor internet gebruiken:

ik heb dus een ps3 en als ik dan op de laptop bij draadloze netwerken kijk staat hij er ook bij, nou hebben we heeeel slecht internet op m,n kamer maar de ps3 staat naast me en is dus heel goed. kan ik verbinding maken met ps3 waardoor ik alsnog op internet kan en zoja waar vindt ik dan dat w8woord

In Platforms > PlayStation > internet problemen ps3:

ik zat gisteravond achter mijn ps3 op het internet, en uit het niets laden hij de internetsites niet meer. ik kreeg dan een witveld met de tekst 'kan de pagina niet weergeven', en dat heb ik nu nog steeds. is dit een storing ofzo? of kan het zijn dat mijn internetkabel kapot is, of wat?

avatar van Jumbojet
Assume schreef:
Als je online wil met je console koop dan GEEN ps3.
Mijn hemel wat een kutding als het om online gaat, je krijgt om de minuut error en connectie problemen. Je kan bijna nooit spelen. Vroeger ongeveer 30 jaar geleden konden ze al beter online dan nu met de ps3.


WTF

avatar van Grovonion
ja idd, moet toch een erg specifiek probleem zijn, ik heb er namelijk hoegenaamd geen last van.

Edit: zie dat het bericht van 2009 dateert, misschien dat er toen andere problemen waren...

Gast
geplaatst: vandaag om 20:24 uur

geplaatst: vandaag om 20:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.