menu

Platforms / PlayStation / PSN Gamertags

zoeken in:
Hee jelle ga je uncharted 2 nog halen?

Trouwens ik weet niet meer welk profiel ik nou van je moet hebben

jelle_comic_72

284
Anthonisse toevoegingen zijn altijd welkom.

Sperwer14, mag mij altijd toevoegen

Natan85

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/nsv94.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Trophy boost gekregen door Batman: Arkham Asylum. Doe het best aardig imo, met drie PS3 games en 1 PSN titel in drie maanden. Nu nog een Platinum

Ace
Tranky-Low

Haha wat een grappige zeg

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jelle_comic_72.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ben nog Totaal niet erg actief met Trophies ik weet het is erg noobies allemaal maar daar gaat volgende week verandering in komen

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Rujar.png

Voor wie nog modern warfare 2 speelt (Clan is GM )

Vanaf volgende week donderdag heb ik ook MW2 dus.

Zou wel grappig zijn als we een keer in de zoveel tijd een GM clan kunnen maken (casual)

casual? ik vind mezelf geen casual als het om cod gaat. maar goed.

Wat heb je aan een clan op de ps3, er valt helemaal niets te strijden. Overigens helemaal niet nu er geen dedicated servers zijn (wat zowieso vaak een probleem is van console games.

Casual is niet dat je 24/7 met je clan speelt.

Op de ps3 zijn er volgens mij wel dedicated servers dacht ik met MW2

Martijn schreef:
Wat heb je aan een clan op de ps3, er valt helemaal niets te strijden. Overigens helemaal niet nu er geen dedicated servers zijn (wat zowieso vaak een probleem is van console games.

Uhmm nou ja gewoon het spel zelf. Ik kom vaak genoeg in de kamer van een clan.

Maar waar het mij omgat is dat het vooral prettig is als je aan je opdracht houdt, Heel vaak spelen mensen voor zichzelf en die werken aan hun ratio en niet met het winnen van he spel. Juist in de communciatie is een clan makkelijk.

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Tsjo-Wi.png

Ik zit al in een clan met MW2 maar een gamesmeter clan lijkt me ook wel leuk.

Game_Kaza

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/movie2kaza.png

Yay 2 platina ! Ben nu vooral bezig met Batman en Skate 2.

Nou, heb ook een account op me broers ps3. Ik heet Transformer_1408 voor de mensen die me willen toevoegen op PSN. Ik speel het meest Modern Warfare 2. Cod4 en Bad Company 2. Ik zie jullie nog wel online. misschien haha.

PSN = WorldWar2Boy

Voeg mij toe

Wanneer trouwens posse vormen met een GamesMeter clan?

Nou, sinds kort kan ik ook online met mijn PS3 dus zal ik hier ook maar mijn gamertag plaatsen. Verrassend genoeg is deze... Ageingrebel .

Je mag me gerust toevoegen, ik speel vooral FIFA 10 nu en soms World at War. Voor FIFA 10 kap ik haast nooit tijdens een wedstrijd, enkel wanneer je alle herhalingen uitbundig gaat bekijken kan ik wel eens leaven

Skychanger
Nog mensen die mijn gamertag niet hebben?

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LucDemon.png

Skychanger
Ik voeg je seffes toe.

Cool

Ik ben best wel een trophyhunter vind ik. Niveau 6 met 170 trofeeën is best netjes geloof ik

Ik doe het niet voor de trofeeën. Als ik er tijdens het gamen een krijg, leuk. Maar ja, verder heb ik niets met trofeeën...

Maar vooral met games als GTA vind ik het leuk om trophy's te sparen na het uitspelen van de storyline. Dan haal je zo veel meer uit de game.

Skychanger
Ik kijk ook niet naar die trophy's. Ik heb dan ook echt geen idee hoeveel ik er heb.

Ik kan mezelf absoluut geen trophy hunter noemen maar ik zit alweer op level 12 met bijna 1000 trophies. Daarmee sta ik bovenaan in mijn vriendenlijst
Misschien koop ik gewoon te vaak nieuwe games

Ik vind het niet leuk als een spel geen trophys heeft maar je speelt ze uiteraard voor de lol, niet voor de achievements. Tools of Destruction heeft geen trophy's maar ik wil hem wel graag spelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:11 uur

geplaatst: vandaag om 18:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.