menu

Platforms / PlayStation / PSN Gamertags

zoeken in:
Ik ben net even door het hele topic gegaan en zal dadelijk wat invites versturen. Mijn gamertag is hetzelfde als op Xbox Live en Steam: DarthSolidKevin.

http://card.psnprofiles.com/1/wlkownz.png

Speel op het moment nog veel GTA. Bijna LEVEL 100! Daarna weer veel MW3 en BF4!

Is het misschien een idee om de topictitel te veranderen an PSN of Playstation Network gamertag ?

Mijn gametag is AllSeeingFish.

LungsnLivers is de mijne

itsdestiny1

AHWA
Retroleaves

centurion81 (moderator)
Duisternis81

Er zijn altijd twee mensen online. Nooit eens één of drie ofzo altijd twee.

Confusie schreef:
Er zijn altijd twee mensen online. Nooit eens één of drie ofzo altijd twee.

En het getal '2' komt in '2020' twee keer voor. Toeval? Of is er iets meer aan de hand...

Het gaat nog verder zelfs. Ernaast bij de notificaties staat nu ook een 2. En nog steeds 2 mensen online. Altijd. Maakt niet uit wanneer of hoelaat.

En om het helemaal compleet te maken heb ik van jou, Rode Zomerzon, 2 keer een friend request ontvangen deze ook tweemaal geaccepteerd maar zijn we momenteel geen vrienden.

Dus hoe zit dat eigenlijk.

Confusie schreef:
zijn we momenteel geen vrienden

Is dat zo?

Ik ga gewoon eerlijk zijn, Rode Zomerzon heeft het wel eens psychologisch hard te verduren en dan doet hij gekke dingen - dingen die hij zich niet altijd herinnert. Mijn raadselachtig gedrag is dus louter aan mijn innerlijke demonen te wijten, het is niets persoonlijks.

Prima.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:54 uur

geplaatst: vandaag om 12:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.