menu

Platforms / PlayStation / PSN Gamertags

zoeken in:
avatar van Iron Rose
Wat is jouw PS3 gamertag? Mijne is: solidrobin87
Voeg me maar toe, want ik heb nog helemaal geen friends . Ik speel momenteel alleen nog Resistance en Motorstorm maar binnenkort ook Rainbow Six: Vegas.

avatar van Iron Rose
Niemand?

avatar van jaspertje3
Mijne is jaspertje3 net als m'n username hier
Voeg maar toe

avatar van Naomi Watts
Spyral23 en als je online gaat met Vegas, let me know.

avatar van Iron Rose
Naomi Watts schreef:
Spyral23 en als je online gaat met Vegas, let me know.


Ik krijg Vegas denk ik morgen of overmorgen binnen; ik laat het wel even weten. Ik heb jou en jasper toegevoegd.

avatar van equalizersound
trick-meister (met streepje)

avatar van Iron Rose
Iemand nog zin om een potje Pro Evo te spelen?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Mijn gamertag is winkelwagentje, voeg me maar toe

avatar van jaspertje3
Ik heb je uitnodiging geaccepteerd!

yorampunt
fatoeman,maar dan moet je me wel ff uitleggen hoe ik bij pes2008 online ga want ik krijg een foutmelding:P

gzn
Anthonisse is mijn gebruikersnaam

avatar van jaspertje3
Nog meer mensen met gamertags?

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Oh ja cool, thnx voor de reminder Jaspertje .

Mijn tag is Brain4Dinner, voeg maar toe als jullie zin hebben, speel momenteel regelmatig GTAIV en MGS4 (charname Angelus Errare).

avatar van jaspertje3
Relax! Ik zal je zo ff toevoegen. Mijne is hetzelfde als hier, jaspertje3. Ben laatste tijd iets minder online te vinden, maar dat komt wel weer

avatar van Foetsj_NL
Die van mij is MaxiJazz, alleen is mijn friendslist vol (morgen kunnen jullie mij weer toevoegen, want dan is de dag van 2.40, en kan je 100 ipv 50 mensen toevoegen).

avatar van jaspertje3
Jaa morgen gaat vet worden met de nieuwe firmware! Alleen jammer dat je je games opnieuw moet spelen om de trophies te verzamelen, maar goed..
Zal je morgen toevoegen!

avatar van paulisdik
Mijn gamertag is zoals vanzelfsprekend paulisdik

Jack Savage
Van mij is ook vanzelfsprekend (maar wel underscore_ gebruiken): Jack_Savage

Ben vaak online met call of duty 4 en battlefield: bad company, dus nodig me maar uit als je wilt.

Taken
Na een grote schoonmaak op de hardeschijf van mijn PS3 heb ik jullie onder de naam Anthonisse allemaal toegevoegd, op dit moment speel ik Wipeout HD, en v.a. woensdag speel ik Far cry 2.

avatar van Justinx
Justinx, voor de mensen die mij wel eens willen tegenkomen in een goede game

avatar van Marcellussss
marcellusjawelus. Voor GTA IV, PES 2008, Skate en binnenkort Fifa 09

avatar van ps3me
Sperwer14 voor degene die wel eens fifa 09 spelen of burnout paradise of guitar hero 3, en binnenkort nog meer goeds

Imperial Figure
Armed-Berserker is mijn ps3 gamer-tag, ik speel grotendeels alleen maar bad company, cod4 en cod5 in online mode.
Maar check mijn ps3 game-lijst voor als je een andere game met me wilt doen in online mode.

avatar van Justinx
Voeg men a.u.b. toe aan PSN vrienden als je ook Little Big Planet speelt. Komt altijd goed van pas

avatar van Deatheye
Mijn psn is PSKratos
Heb je is zin in LBP of Burnout Paradise voeg me dan toe:)

avatar van Donkerwoud
RyuDarkwood. Vooral te vinden op Little Big Planet en GTA IV. Mijn broertje doet ook nog wel eens MGS online op mijn account. Vermoedelijk schaf ik ook Killzone 2 en Resident Evil V aan.

avatar van Hadouken
Die van mij is Jordouken ( combi van Jordy en Hadouken) Tot nu toe alleen nog actief op LBP.

avatar van ps3me
Deatheye schreef:
Mijn psn is PSKratos
Heb je is zin in LBP of Burnout Paradise voeg me dan toe:)


Ik voeg je toe, want Burnout paradise is ontzettend vet!

avatar van ps3me
mijn gamertag: sperwer14

speel voornamelijk the godfather en burnout paradise.

avatar van rpger
laten we deze topic even heropenen, plaats hier je profile sticker!!


(afbeelding)


(via playstation.com)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:52 uur

geplaatst: vandaag om 13:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.