menu

Platforms / PlayStation / PS VR

zoeken in:
avatar van drezic
Zo, het is stil hier. Het verbaasd me wel een beetje dat VR nog niet populairder aan het worden is. Het is echt een compleet nieuwe ervaring, een nieuwe dimensie wat gamen betreft.

Ik speel nu RE8 Village. Niet alles is perfect maar het overtreft wel mijn verwachtingen. Je kunt bijv stiekem om een hoekje kijken als je je hooft uitsteekt. Klinkt simpel maar dat maakt het zoveel echter.

Ik laat trouwens iedereen die langs komt de intro van Horizon zien. Zelfs mijn moeder was zwaar onder de indruk

avatar van Sinner
Tja het blijft toch best wel duur, met relatief weinig 'echte games' en voor veel mensen die kampen met het het een of ander gewoon veel te beperkend. Ik heb zelf epilepsie en migraine en als ik na een half uur of drie kwartier dat ding moet afzetten vanwege knallende hoofdpijn of misselijkheid is de lol er snel af. En dat geld toch best wel voor wat mensen die ik ken. (ook het gewicht van de helm kan trouwens meetellen op een slechte dag bij reuma).

Hoe geweldig (zelfs bij de VR1) een Resident Evil 7 of Until Dawn Rush of Blood destijds al waren.

avatar van Grovonion
in het geval van PS-VR2 is het toch wel idd de prijs die het meeste afschrikt. Kost evenveel als de PS5 zelf, en dan vind ik zoals Fonzzz002 schreef ook een gemis dat er geen enkele backwards compatibiliteit wrdt gegeven.

avatar van Manny Calavera
drezic schreef:
Zo, het is stil hier. Het verbaasd me wel een beetje dat VR nog niet populairder aan het worden is. Het is echt een compleet nieuwe ervaring, een nieuwe dimensie wat gamen betreft.

Ik speel nu RE8 Village. Niet alles is perfect maar het overtreft wel mijn verwachtingen. Je kunt bijv stiekem om een hoekje kijken als je je hooft uitsteekt. Klinkt simpel maar dat maakt het zoveel echter.

Ik laat trouwens iedereen die langs komt de intro van Horizon zien. Zelfs mijn moeder was zwaar onder de indruk


Ik heb op basis van je bericht gister op YT 20 minuten bekeken met dat deel in het bos. Waarom spelen mensen dit soort games zeg Ik kijk wel horror maar ik ga dit soort games niet spelen, veel te eng en ongemakkelijk hahah. Wel retegaaf gemaakt.

avatar van drezic
Manny Calavera schreef:
(quote)


Ik heb op basis van je bericht gister op YT 20 minuten bekeken met dat deel in het bos. Waarom spelen mensen dit soort games zeg Ik kijk wel horror maar ik ga dit soort games niet spelen, veel te eng en ongemakkelijk hahah. Wel retegaaf gemaakt.


Haha. Ik moet zeggen dat je daarna sneller went en het ook gewoon een RE shooter wordt en dat is wel heel vet. Anders was het ook niet vol te houden! Maar hoe ze dat in het begin neerzetten is bizar idd.

avatar van drezic
Sinner schreef:
Tja het blijft toch best wel duur, met relatief weinig 'echte games' en voor veel mensen die kampen met het het een of ander gewoon veel te beperkend. Ik heb zelf epilepsie en migraine en als ik na een half uur of drie kwartier dat ding moet afzetten vanwege knallende hoofdpijn of misselijkheid is de lol er snel af. En dat geld toch best wel voor wat mensen die ik ken. (ook het gewicht van de helm kan trouwens meetellen op een slechte dag bij reuma).

Hoe geweldig (zelfs bij de VR1) een Resident Evil 7 of Until Dawn Rush of Blood destijds al waren.


Op zich is het sowieso wel slim om die helm na een half uurtje even af te zetten; ik merk zelf dat wanneer je hem goed instelt en het wat vaker doet je er ook aan went.

Wat betreft de prijs; het is idd duur maar je krijgt er wel wat voor terug. Het is niet gek veel meer in vergelijking met andere brillen waar je een dikke pc bij nodig hebt om enigszins hetzelfde resultaat te krijg. Kans is aanwezig dat je nog meer kwijt bent voor een game PC + VR bril dan bij een PS5 + VR2.

By the way, de beste remedie tegen motion sickness is gewoon eerst een joint roken. Geen centje pijn meer daarna

Gast
geplaatst: vandaag om 22:50 uur

geplaatst: vandaag om 22:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.