menu

Platforms / PlayStation / PS VR

zoeken in:

Ziet er inderdaad zeer goed uit! Weeral een product dat iedereen wil, niemand gaat kunnen kopen en scalpers weer terug op het plan roept. Joepieeee..euh.

...en de grote vraag wat mij betreft - gaat dit ding ook backward compatible zijn met de oude VR games zoals Resident Evil 7 of Until Dawn Rush of Blood? Dan heb je alleszins al iets te spelen - in het geval je weer een product krijgt dat behoorlijk duur gaat zijn en waar amper 'grote games' op uitkomen.

Overigens zal ik denkelijk met mijn epilepsie ook hier wel weer voor moeten passen. Hoewel ik zonder problemen en met veel plezier mijn testritjes gedaan heb met de eerste VR (en bovenstaande games) zie ik me geen 2-3 uur sessies overleven zonder dat ik dit overleef.

Misschien eerst eens ervoor zorgen dat mensen zich een PS5 kunnen aanschaffen..

centurion81 (moderator)
Nomak schreef:

Volgens mij is dat niet iets waar Sony voor kan zorgen, is n probleem van de hele industrie. Je kunt moeilijk je hele planning voor deze generatie daarom maar op de lange baan schuiven lijkt me toch

centurion81 schreef:
Volgens mij is dat niet iets waar Sony voor kan zorgen, is n probleem van de hele industrie. Je kunt moeilijk je hele planning voor deze generatie daarom maar op de lange baan schuiven lijkt me toch
Lijkt me ook niet handig als iedereen pas een PS5 kan aanschaffen een jaar of twee voor de release van de PS6. Want daar lijkt het wel op aan te sturen met dit tempo...

centurion81 (moderator)
Nomak schreef:
(quote)
Lijkt me ook niet handig als iedereen pas een PS5 kan aanschaffen een jaar of twee voor de release van de PS6. Want daar lijkt het wel op aan te sturen met dit tempo...

Eensch, daarom zei ik ook planning voor deze generatie
PSVR2 is onderdeel van deze gen, PS6 is weer de volgende gen.

Nomak schreef:

Ik raad je aan via Tweakers af en toe te kijken (daar heb ik ook die van mij gehaald). Ja je betaalt altijd meer (100-150 euro) maar niet zoveel als je ziet op internet vanaf 800 euro. (de echt scalpers) Er zijn er meer dan genoeg te krijgen.

centurion81 (moderator)
PlayStation®VR2 | The next generation of VR gaming on PS5 | PlayStation (US)

Hier alle info, en je kunt je aanmelden voor nieuwsbrief, o.a. met heads up om tzt vroeg een pre order direct via Sony te kunnen plaatsen!

Oeh dat is toch wel weer tof spul. Vind het nog steeds jammer dat Microsoft daar verder niets mee doet. Helemaal gezien mijn PC het niet echt gaat behappen, nog ik ruimte ervoor heb in mijn werkkamer. Ben benieuwd of dit wat zoden aan de dijk gaat zetten voor VR gaming. Blijft leuk spul.

Fonzzz002 (crew)
geplaatst:
Momenteel is er een aanbieding: voor 300 euro krijg je een VR pack met de laatste PS4 VR, move controllers en 5 games. Verre van goedkoop, maar een stuk goedkoper dan wat je voorheen voor dezelfde content betaalde.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.