menu

Platforms / PlayStation / Externe harde schijf

zoeken in:
Ik heb een vraagje

Op mijn PlayStation heb ik een externe harde schijf( PS4)

Totdat ik een paar weken terug. Opeens me spellen niet meer af kon spelen.
Dacht eerst dat het aan me PlayStation lag, bleek gelukkig echter niet het geval. Heb nu zowel mijn ps als mijn harde schijf geformatteerd.
Alleen als ik nu een spel wilt downloaden(legaal uit de store) en die op mijn harde schijf wilt zetten geeft mijn schijf aan dat het bestand er al opstaat(terwijl die leeg zou moeten zijn)

Iemand hier een idee wat ik ermee aan moet ?

da's wel een heel specifiek probleem. Als formatteren al niet helpt. Misschien kun je nog eens proberen de externe HDD op een PC te formatteren. Ik vermoed dat de pc dat grondiger kan doen. Misschien dat de PS4 de HDD dan niet herkent, maar zal ook wel een mouw aan te passen zijn dan.

Bedankt voor de tip dan zal ik daar eens spoedig naar kijken. Heb echt een overschot aan spellen , maar nu veels te weinig ruimte.

centurion81 (moderator)
Andere tip is om spellen die je voorlopig toch niet gaat spelen dan te verwijderen, saves laat ie dan staan, als je de game dan opnieuw downloadt kun je gewoon verder waar je gebleven was

Jaa dat is ook een hele goede tip want ik ben inderdaad ook al me saves kwijt. Ieder geval bedankt forumleden, ik ga het proberen te fixen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:30 uur

geplaatst: vandaag om 03:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.