menu

Platforms / PlayStation / de PS App

zoeken in:
avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Er was nog geen topic voor, maar de app heeft vandaag een mega-overhaul gehad om in lijn met de PS5 te komen. Ik vind het slick en alles lijkt beter, inclusief de berichten app en de (retesnelle!) PS store die er nu in zitten geïntegreerd.

Echter, ik mis de activiteitenlijn van mijn vrienden, vond het altijd leuk te zien wie wat aan het spelen was en welke trophies ze binnenharkten, maar dat is dus voltooid verleden tijd

What find you guys er van?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Het ziet er wel een stuk mooier uit, maar de belangrijkste functionaliteiten hebben ze eruit gesloopt. De focus ligt voor een groot stuk op verkoop met de toevoeging van de Store - maar die heb ik nooit echt gemist in de app. En dat terwijl ze de webstore volledig uitgekleed hebben. Die leende zich er al niet voor om eens lekker in te browser - maar daar is nu al helemaal niets meer van over. Enkel de grote releases zijn prominent in beeld.

Je merkt ik ben nog niet onverdeeld positief. De activiteiten van vrienden was de belangrijkste feature, en juist die ontbreekt nu.

avatar van Confusie
Je kan helemaal niet eens meer likes geven zo te zien, dat is wel jammer inderdaad. Telkens als ik een nieuw spel ging doen ofzo regende gelijk duimpjes van al mijn matjes dat ga ik wel missen.

Ben een gezelligheidsdier.

avatar van Confusie
Leuk dat je op de console zelf toch nog duimpjes kan geven en al mijn matjes ook gewoon nog steeds van de partij zijn maar het blijft erg flauw en onbegrijpelijk ook wel dat deze functionaliteit uit de app is verdwenen en de meldingen ook niet meer op je telefoon binnenkomen.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
Leuk dat je op de console zelf toch nog duimpjes kan geven en al mijn matjes ook gewoon nog steeds van de partij zijn maar het blijft erg flauw en onbegrijpelijk ook wel dat deze functionaliteit uit de app is verdwenen en de meldingen ook niet meer op je telefoon binnenkomen.


Yep, en op de PS5 hebben ze de whats new helemaal uit de UI geknipt...raar hoor!

Met de nieuwe generatie consoles denk ik dat velen groeien in termen van functionaliteit en we gaan vooruit, ik ben er bijna zeker van dat deze generatie binnenkort zal aflopen als gevolg van nieuwe ontwikkelingen.


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Nu af en toe dat de app echt van alles en nog wat weergeeft als games die ik het laatst heb gespeeld...Ik dacht dat iemand mss mn account had gehackt en ermee aan het klooien was, maar als ik de trofeeëncollectie bij de resp. games bekijk (bv nu zegt ie dat ik Enigmatis recentst heb gespeeld), krijg ik de trophylist te zien van Anodyne, die ik daadwerkelijk als laatste speelde....Bizar!

avatar van Confusie
Waardeloos joh heel die app. Veel meer dan een verkapte webshop zie ik er niet meer in.



avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Het wordt nog eens wat met die app

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.