menu

Platforms / PlayStation / PlayStation Now

zoeken in:
centurion81 (moderator)
Hier was nog geen topic voor, from there

Wat is het: subscription service van PlayStation!

60e/jaar voor > 800 games

Bijna 400 PS4 games
Dik 400 PS3 games
20 PS2 games

Maandelijks nieuwe titels.

---

Omdat browsen en zoeken wat onoverzichtelijk lijkt was ik even aan het kijken of ik ergens anders een mooie browse optie kon vinden op internet.

Dit is beste wat ik tot nu toe heb: Best PlayStation Now Games - PS Now Guide - psnowguide.com

centurion81 (moderator)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=0tnFLIi3Sx0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

centurion81 (moderator)
Heb nu een kleine twee weken PS Now en bevalt goed! Vergeleken met Game Pass is het meer ouwe meuk, maar de library is echt enorm dus als je niet altijd het nieuwste van het nieuwste hoeft is het echt supermooie value for money!

Tot nu toe lol gehad aan twee PS4 games die normaal nooit had gekocht/gespeeld en heb Daytona USA (PS3 game) gestreamd. Ik vond dat niet helemaal lekker gaan, maar weet niet zeker of het aan de stream lag of gewoon aan het spel dat in mijn herinnering (speelde het veel half dronken in een poolcentrum als afsluiter van een avondje poolen tijdens mijn studententijd) veel soepeler was dan dat het feitelijk is..

Ik ga vanavond de volgende test doen met het streamen van een PS3 game, is toch wel een heel aardige "gratis library" namelijk

Ikzelf snap niet heel goed hoe PSNow precies werkt. Betekend het dat je een reeks games gratis kunt spelen? Of dat je toegang krijgt tot meer games dan de gewone store? Ik zie weleens in de store staan "available in PSNow" oid, maar ik snap niet goed waarom ik per se PSNow moet hebben om deze games te kunnen downloaden.

centurion81 (moderator)
Fonzzz002

PSNow is een soort Netflix-achtige service van Playstation. Je krijgt voor 60e/jaar toegang tot ongeveer 800 games, maar ze zijn niet in je bezit. Voor de PS2 en PS4 titels geldt dat je kunt kiezen of je wilt streamen of downloaden, de PS3 titels zijn ivm de rare architectuur die de PS3 had, alleen te streamen.

Voor de PS4 titels die ik net gespeeld heb gold dat ik die gedownload heb, vervolgens staan ze met icoontje gewoon als ik mn PS4 opstartte en speel ik ze. Maandelijks zijn er nieuwe titels, de meeste titels blijven voor altijd op PS Now, sommige titels verdwijnen na 3, 6 of 12 maanden.

Je kunt een 7 day free trial doen, kun je kijken of het wat voor je is.
Wat ik een probleem vond is dat het heel lastig was om een goed overzicht te krijgen en een sorteerfunctie van de games die erop staan. Waar ik voor Netflix de zoekfunctie van Moviemeter gebruik, is er voor PS Now dit: Best PlayStation Now Games - PS Now Guide - psnowguide.com ...Kun je per platform, per genre, per speelduur, per jaar, etc. sorteren

Ik vind het echt een vondst omdat ik niet zoveel om nieuwe releases geef en een soort van slaap-decennium op gamegebied gehad heb tot 2017. Daarbij zit ik wel eens in de PS Store te twijfelen of ik iets zal kopen en bij twijfel doe ik het dan gewoon niet, nu kan ik gewoon een game proberen en als ik het na een paar uur toch niet helemaal je van het vind, probeer ik gewoon weer wat anders

centurion81 (moderator)
PS Now games voor december:
- Horizon Zero Dawn: Complete Edition
- Wreckfest
- Darksiders III
- The Surge 2
- Stranded Deep
- Broforce

Verdwenen zijn ivm timed availability:
Resident Evil VII: Biohazard
Metro: Exodus

Gast
geplaatst: vandaag om 03:47 uur

geplaatst: vandaag om 03:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.