menu

Platforms / PlayStation / PlayStation 5

zoeken in:
Confusie schreef:
Nu verkrijgbaar bij bol.
Kreeg al bericht van bol, mediamarkt en gamemania. Lijkt erop dat ze langzaamaan vlotter verkrijgbaar zijn. Ein-de-lijk! Als er nu niet die belachelijke, afzetterige koppelverkoop praktijk zou zijn.

Manny Calavera schreef:
30 procent van PS5-gebruikers had volgens Sony nooit een PS4 | Power Unlimited - pu.nl

Opvallende statistiek van Sony. 30 procent van de maandelijke PS5 spelers had geen PS4. Dat zullen ze neem ik aan hebben gemeten aan het aantal accounts? Ik behoor ook tot die groep, dit is mijn eerste Playstation (en erg blij nog mee).

Ze hebben het over Monthly Active Users, dus accounts. Wat het beeld wat nuanceert natuurlijk aangezien er genoeg mensen met extra accounts zijn of die nu een account voor hun kinderen toevoegen. Alsnog is 30% een aardig stevig percentage wat ze benoemen. Doen ze goed. En dat zal met de huidige betere beschikbaarheid best wel eens verder kunnen groeien.

Manny Calavera schreef:
30 procent van PS5-gebruikers had volgens Sony nooit een PS4 | Power Unlimited - pu.nl

Opvallende statistiek van Sony. 30 procent van de maandelijke PS5 spelers had geen PS4. Dat zullen ze neem ik aan hebben gemeten aan het aantal accounts? Ik behoor ook tot die groep, dit is mijn eerste Playstation (en erg blij nog mee).

Ook ik behoor tot die groep. Bijzondere statistiek. Bij mij speelde Corona (verveling) een grote rol tot aanschaf. Impulsieve aankoop, waarvan ik (nog) geen spijt heb overigens. Al helemaal niet met de komst van VR2

centurion81 (moderator)
Europese PlayStation 5-verkoop in januari met 202 procent gestegen | Nieuws | Gamer.nl

Stock shortage lijkt nu toch echt een eind aan te komen....na meer dan twee jaar...

Wou van de week een maat een gamelayclipje sturen . Kreeg toen een melding dat deze functie tijdelijk niet beschikbaar was. Nu al een week last van. Meerdere mensen met hetzelfde probleem? Of is er zelf iets wat ik zou kunnen doen.

geplaatst:
Iemand al ervaring met de aanschaf en installatie van een M2.SSD?

Ik heb nog zo'n 160-200 gb opslag over, maar met de updates van GT7 en de aanschaf van FFXVI en FFVII Rebirth in het vooruitzicht vrees ik dat ik, zonder spellen te deïnstalleren, ruimte tekort ga komen.

geplaatst:
FFVII ook al? Er zouden trouwens volgens wel heel hardnekkige geruchten in 24/25 mid-gen upgrades/ nieuwe modellen komen van de PS5 (Pro dus? Of Light?)? Ik ben benieuwd wat daar van waar is en of Xbox ook een dergelijk iets in de planning heeft.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:06 uur

geplaatst: vandaag om 05:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.