menu

Platforms / PlayStation / PlayStation 5

zoeken in:
solidKevin schreef:
Oh, je wilt ook cosmetische content die je vroeger gewoon kon verdienen in een game? Dat is dan 10 euro.

...10 euro? Echt? Koopje.

Dead or Alive 6 heeft 2 Season packs van 80-90 euro per stuck en nog eens voor 650-700 euro aan DLC costumes e.d extra Da's letterlijk bijna 1000 euro aan content bovenop een game.

Net zoals al die fighters die ik in de kast heb staan. Je wordt er godverdomme niet goed van want je wilt toch wel alle extra characters hebben en liefst ook nog een deel kostuums.

Bleef het maar bij 10 euro... (en neen ik geef het er echt niet aan - ik koop enkel de karakters, in een sale, zo goedkoop mogelijk).

Bizarre prijzen voor Playstation 5

Hahaha. Eigenlijk best slim, PS5 kopen, op marktplaats aanbieden en 'm dan voor dubbel verkopen. Maar droevig is het wel.

Zitten ik en centurion even goed bij de Intertoys.

Hopelijk.

Of anders maar niet.

Zie ik 'm in de loop van volgend jaar wel ergens verschijnen.

Ben een geduldige man.

Shinobi schreef:
Over een aantal jaar zal er vast wel een pro versie of iets dergelijks uitkomen, ik wacht daar wel op.

Ik weet niet of de behoefte er is. Met de pro had je toen 4K ondersteuning of 60 FPS en daar was toen gewoon vraag naar. Als veel games geen 60 of meer fps halen in 4K dan komt er denk ik wel een pro versie.

Wel is er nu een nieuwe generatie (betaalbare) videokaarten die de huidige videokaarten qua performance al behoorlijk op achterstand zet. Verschil in details zal straks wel te zien zijn PC vs Console. Weet niet of een pro versie naast hoger FPS dan straks ook meer detail laat zien? Dan komen consoles echt in de buurt van een pc met steeds ene upgrade.

centurion81 (moderator)
In ieder geval nu helder waarom het zo'n grote console is...Die heatsink is echt enorm en ook die ventilator is best groot....Geinig ook die twee gaatjes waar je het stof eruit kunt zuigen!

En kennelijk makkelijk te modden, je kunt die witte platen zo overspuiten en er zullen vast speciale edities uitkomen van setjes plastic

Maar hey, als dit zorgt dat ie verder stil is en koel blijft...I'll be a big fan of the big fan!

Design ben ik niet zo kapot van. Had liever zelf de onderleen willen hebben en dan de kist zelf bouwen.

Ik ben wel blij dat ze gekozen hebben voor prestatie (i.p.v. uiterlijk)

Heel de torso van die jappengap ongeveer.

centurion81 (moderator)
Goede commentvid bij de tear down:

centurion81 (moderator)
Lijstje met de PS4 games die NIET backwards compatible zijn op PS5:

DWVR
Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One
TT Isle of Man - Ride on the Edge 2
Just Deal With It!
Shadow Complex Remastered
Robinson: The Journey
We Sing
Hitman Go: Definitive Edition
Shadwen
Joe's Diner

centurion81 (moderator)
Kijk, PS5 User Experience / UI!

Externe hdd schijf die nu voor ps4 werkt zal straks ook voor ps4 spellen op de ps5 werken lees ik.

Dat is wel goed nieuws. Zit ik voorlopig oftewel de eerste jaren niet om ruimte verlegen.

Lama lekker komme.

Zin an.

centurion81 (moderator)

Beetje poeha.

Geef me gewoon dat ding playa playa.

Ik hoef mij voor aanstaande 19 november of ook wel dit jaar in ieder geval geen illusies te maken over zo'n sexy bakbeest bij mij in de kamer, zo is mij verzekerd.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
Ik hoef mij voor aanstaande 19 november of ook wel dit jaar in ieder geval geen illusies te maken over zo'n sexy bakbeest bij mij in de kamer, zo is mij verzekerd.

Same same! Gelukkig laat GT7 nog even op zich wachten en bulkt de PS4 nog van games die ik graag zou spelen

Heb trouwens sinds een paar dagen een PS5 remote play icoontje op mijn PS4, kun je op afstand je PS5 games spelen op je PS4. Voor mij best ideaal eigenlijk. Als de dochters ouder worden willen ze vast vaak meuk zien die mij niet boeit, kwak ik de PS4 ergens boven neer en kan ik toch de PS5 games spelen

Zo kan je het bekijken inderdaad.

Maar ik kijk er hoe dan ook wel naar uit om mijn hele ps4 collectie inclusief save games over te zetten en lekker op mijn nieuwe flitsende machine verder te gaan.

Over twee daagjes komt ie gewoon uit. Ik heb de money hier in een koffer klaarstaan, ik heb de resources.

Zou gewoon geen probleem moeten zijn, zou je denken.

Maar blijkbaar hebben online bestellingen dus voorrang, weten we dat ook weer.

Voor de volgende keer.

Daarnaast had ik graag mijn oude ps4 deze sinterklaas aan zo'n klein gastje gegeven.

Ik heb hem zelf nooit gezien maar ik weet, hij en zijn moeder.

Ze zijn fakking arm.

Hij wil graag een spelcomputer schijnbaar maar het kan er echt niet vanaf.

Hij zal ook wat langer moeten wachten nou.

Al weet ie vooralsnog van niks dat scheelt natuurlijk wel.

Ik vind het ook enorm spijtig dat PS5 pre-orders zo snel vergrepen waren, maar dat er nu mensen zijn die 1100 euro bieden voor iemand anders zijn pre-order over te nemen dat snap ik niet. Hier erger ik me echt mateloos over, maar ja, ook dat is een gevolg van vrije markt-economie met producten in schaarste. Nu haat ik sony even (scalpers branden toch al 1000 jaar in de hel ).

Grovonion schreef:
Ik vind het ook enorm spijtig dat PS5 pre-orders zo snel vergrepen waren, maar dat er nu mensen zijn die 1100 euro bieden voor iemand anders zijn pre-order over te nemen dat snap ik niet. Hier erger ik me echt mateloos over, maar ja, ook dat is een gevolg van vrije markt-economie met producten in schaarste. Nu haat ik sony even (scalpers branden toch al 1000 jaar in de hel ).

Die ellende is in de branche van voetbalfan zijn al jaren een pain in the ass. Kaartjes en zeldzame shirtjes die gelimiteerd verschijnen kan je voor een prijs x2 of soms x3 kopen.

Ik heb voor de gein Marktplaats ook al eens bekeken en er staan tig Xboxen en PS's op voor pakweg 1000 euro ja. Vraag me dan af wie er voor gaat betalen. Ik wacht wel lekker tot 2021 dan.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik heb voor de gein Marktplaats ook al eens bekeken en er staan tig Xboxen en PS's op voor pakweg 1000 euro ja. Vraag me dan af wie er voor gaat betalen. Ik wacht wel lekker tot 2021 dan.
Het verbijsterende is dat er biedingen zijn op 2dehands.be die elkaar overtreffen en pas afremmen in de buurt van 1100€. Mensen die ernaar snakken om zo veel uit te geven!

Grovonion schreef:
(quote)
Het verbijsterende is dat er biedingen zijn op 2dehands.be die elkaar overtreffen en pas afremmen in de buurt van 1100€. Mensen die ernaar snakken om zo veel uit te geven!

Ik ken dat gevoel wel, iets perse willen hebben of zien bij de release.

Ik zou nu best ipv 500 een Xbox voor 550 willen halen. Maar niet voor 700 of 1100 nee.

Het is moeilijk jezelf te beheersen, al lukt me dat met zulke bedragen prima.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik zou nu best ipv 500 een Xbox voor 550 willen halen. Maar niet voor 700 of 1100 nee.

Die 50 euro maakt het dan ook niet meer nee. Dat had ik in mei ook met de Switch die niet op voorraad was. Voor 350-370 zou ik het ervoor over hebben gehad maar die scalper's prijzen die nu de ronde doen met de next-gen is een beetje absurd. (gelukkig had Nedgame iedere maand wel net pre-orders voor 320 ivm de Switch).

Ik zou in ieder geval nooit 700-1000 euro voor een nextgen geven.

Snap ook niet waarom je paar honderd euro meer zou willen betalen. Paar maanden later komt er weer een nieuwe batch. Bovendien valt er nog genoeg te gamen.

Je kan je bij coolblue nog inschrijven tot 10.00. Wel de meest eerlijke en duidelijke manier van verkopen.

Coolblue helaas .. maar ze hebben er nog meer. .

.... Daarom heeft Sony 200 PlayStations extra toegezegd voor de komende twee weken om te verkopen onder iedereen die zijn schoen al heeft gezet. Zodra deze echt binnen zijn, maken we opnieuw een willekeurige selectie uit de schoenen die al zijn gezet en bellen we de gelukkigen om te bestellen.

Waar komen die 200 vandaan? Is dit dan al een tweede batch?

Is wel een geinige manier om hier op in te spelen inderdaad.

Maar legt wel jammerlijk bloot hoe de zaken er momenteel voorstaan met vele duizenden geïnteresseerden en een paar honderd apparaten in Nederland.

op 2dehands.be hebben ze wel humor. De biedingen op Ps5 van scalpers liggen momenteel rond het miljoen euro, die ene uitzondering dat ik spammers wel eens leuk vind

Interesant artikel dat een uitleg geeft over hoe Sony en Microsoft misschien opzettelijk relatief lage aantallen op de markt hebben gezet.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.