menu

Platforms / PlayStation / PlayStation 5

zoeken in:
centurion81 (moderator)
Manny Calavera schreef:
Toch zonde, zou die kleine met disc wel willen. Heb nu een bakbeest in de tv kast liggen. De PS5 is een van de lelijkste consoles ooit gemaakt qua looks.

Das wel n kwestie van smaak, ik vind 'm wel vet alleen wat te groot hehe maar ik heb zowel de Switch als de PS5 achter m'n TV die op n soundplate staat staan, dus alles sowieso uit het zicht

Ik vind die PS5 ook enorm lelijk.
Nu ben ik wel aan't twijfelen om te wachten op die kleinere versie, met disc uiteraard.

Is er hier een beetje animo voor de Playstation Portal Remote Player die op 15 november uitkomt?
Voor mezelf lijkt het best een handige uitkomst wanneer mijn vriendin / kind de TV opeist. Kan ik toch op de bank lekker gamen op m'n PS5.

Ik snap dat dit allang kan via je telefoon of tablet, maar dit lijkt me toch wel een mooie oplossing voor een naar mijn idee schappelijke prijs van € 220,00.

Wat vinden jullie?

Ja ik vind dat ook wel.

richiedoom schreef:
Is er hier een beetje animo voor de Playstation Portal Remote Player die op 15 november uitkomt?
Voor mezelf lijkt het best een handige uitkomst wanneer mijn vriendin / kind de TV opeist. Kan ik toch op de bank lekker gamen op m'n PS5.

Ik snap dat dit allang kan via je telefoon of tablet, maar dit lijkt me toch wel een mooie oplossing voor een naar mijn idee schappelijke prijs van € 220,00.

Wat vinden jullie?

Totaal overbodig als je het mij vraagt. Zoals je al zegt kan het ook al op de telefoon/tablet/laptop etc.

In mijn huishouding ook nog eens overbodig. Vrouw geeft niets om de tv, evenals mijn dochter. Tv is dus eigenlijk veelal ter beschikking voor mij

centurion81 (moderator)
..State of Play dus vanavond

Veel aandacht voor Stellar Blade en Rise of the Ronin, roddelcircuit zegt dat Sonic Generations z'n opwachting zou kunnen maken!

Tune in om 23u nl tijd:)

centurion81 (moderator)
Consensus op het web is dat dit de beste State of Play ooit, of iig, in jaren is geweest!

Zelf ben ik wat burned out on AAA actietitels, dus er zat voor mij persoonlijk weinig soeps bij.

Wel vond ik Stellar Blade er erg vet en indrukwekkend uitzien. Ook Death Stranding 2 leek wel heel erg tof. Silent Hill 2 aangekondigd en een gratis Silent Hill gamepje dat nu reeds te spelen is, leuk van Konami! En 'n soort Metal Gear opvolger van Kojima in de vorm van Physint aangekondigd, Dragon's Dogma 2 zag er goed uit, Dave the Diver en V Rising komen naar PS5, en dan Judas van de makers van Bioshock, lijkt heel erg de BioShock vibe te hebben, Rise of the Ronin wat een game à la Ghost of Tsushima lijkt te worden, Until Dawn remake, Sonic x Shadow Generations, Twee veel belovende PS VR2 titels, waaronder een Metro Awakening game, die gebaseerd is op Metro 2033 & dan vergeet ik vast nog wat

geplaatst:
Kan iemand me helpen?

Mijn PS5 start automatisch op als ik mijn tv op het PS5 kanaal laat staan. Als ik dan bv later tv wil kijken en ik druk de tv aan, dan start de PS5 op. Ik vergeet soms wel om hem van het PS5 kanaal af te halen en dat start dat ding zich op. Heel irritant. Mijn andere consoles hebben dit nooit. Ik heb al in de settings zitten zoeken maar het lost zich niet op.

Fonzzz002 (crew)
geplaatst:
Manny Calavera schreef:
Kan iemand me helpen?

Had daar ook last van. Kun je uitzetten bij System - HDMI - Enable HDMI Device Link. Deze staat nu aan, maar het probleem zou weg moeten zijn als je deze uitzet.

geplaatst:
Thanks, morgen maar eens weer proberen dan.

geplaatst:
Voordeel dat daar wel bij komt kijken is dat je de afstandsbediening van je TV kunt gebruiken om je PlayStation te bedienen bijvoorbeeld wanneer je een dvd of iets aan het kijken bent.

geplaatst:
Fonzzz002 schreef:
(quote)

Had daar ook last van. Kun je uitzetten bij System - HDMI - Enable HDMI Device Link. Deze staat nu aan, maar het probleem zou weg moeten zijn als je deze uitzet.

Hee, het lijkt te werken. Heb het overal gezocht maar niet bij een HDMI functie.

geplaatst:
Per ongeluk verkeerde DLC aangeschaft in PS store, maar wat een gedoe om restitutie te krijgen. Hoop heen en weer gemaild en heeft uiteindelijk 1,5 week geduurd!
Nadat ze me eigenlijk eerst wilde afschepen dat het niet mogelijk was. De aanhouder wint

Gast
geplaatst: vandaag om 05:39 uur

geplaatst: vandaag om 05:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.