menu

Platforms / PlayStation / Playstation Classic

zoeken in:
avatar van Grovonion
Tuurlijk, DorstigJimmyke, kijk maar eens op ebay. Oddworld zo rond de 20 euro CIB, Rayman voor een 15-tal euro en Tekken 3 is ook wel te vinden.

Grovonion schreef:
Tuurlijk, DorstigJimmyke, kijk maar eens op ebay. Oddworld zo rond de 20 euro CIB, Rayman voor een 15-tal euro en Tekken 3 is ook wel te vinden.


Ok. Maar deze drie spellen staan al standaard op de mini Playstation. Ik heb wel Worms Armeggedon besteld.

Je kan trouwens geen oude playstation spellen spelen op de mini voor wie nog twijfelt. Hij valt echt heel klein uit. Had ik niet verwacht.

avatar van Grovonion
DorstigJimmyke schreef:
Je kan trouwens geen oude playstation spellen spelen op de mini voor wie nog twijfelt. Hij valt echt heel klein uit. Had ik niet verwacht.
Dat gaat wel, via aan een hack dan kun je er roms opzetten. Natuurlijk niet met disc, want de mini heeft natuurlijk geen cd-speler aan boord.

Ik dacht dat je het over games op een gewone ps1 had...

Ulysses
Grovonion schreef:
(quote)
Dat gaat wel, via aan een hack dan kun je er roms opzetten. Natuurlijk niet met disc, want de mini heeft natuurlijk geen cd-speler aan boord.

Ik dacht dat je het over games op een gewone ps1 had...


Werkt die hack tot nu toe goed?
Zou nog een reden zijn voor mij om hem toch in huis te halen.

Grovonion schreef:
(quote)
Dat gaat wel, via aan een hack dan kun je er roms opzetten. Natuurlijk niet met disc, want de mini heeft natuurlijk geen cd-speler aan boord.

Ik dacht dat je het over games op een gewone ps1 had...


Met roms zal dit wellicht gaan. Vind het jammer dat ze hem niet iets groter hebben gemaakt zodat er discs in passen. Ik heb namelijk vroeger ook zo een pocketmodel gehad.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Die Classic Mini is toch niet meer dan een 'uitgeklede' Playstation TV. Enkel dan in een nostalgisch jasje. Leuk voor onder de kerstboom. Of zie ik nou iets over 't hoofd?

Afgezien van de 20 voorgeïnstalleerde games. De PS TV is net zo compact, speelt zo wat alle Classics die in de store zijn te vinden. En speelt daarnaast ook Vita (ook card) en PSP games en heeft Dualshock support. ?

Trouwens niet de enige parallel, want ook De PS TV lag binnen de kortste keren voor enkele tientjes in de opruimbakken.

avatar van Sinner
Maar hij is wel lekker klein en licht, dus je kan het prul net wat verder uit je raam werpen dan de gemiddelde console.

avatar van Grovonion
Winkelwagentje schreef:
Trouwens niet de enige parallel, want ook De PS TV lag binnen de kortste keren voor enkele tientjes in de opruimbakken.
Het verschil is dat ik bij de classic mini helemaal geen risiko zie om zo'n hack te installeren, terwijl ik de PS TV toch liever in ere houd.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Nu bij diverse retailers in de aanbieding voor € 29,99, o.a. Nedgame en GameMania. Voor deze prijs overweeg ik 'm zelfs. ?

avatar van Grovonion
ook al is het maar om dat mooie kastje te hebben en er zelf een raspberry pi in te stoppen

zo hard bezeikt als met de voorbestelling van dit geval ben ik nog nooit, hier zou sony mij en mijn paar lotgenoten (veel zijn dat niet ) iets kunnen compenseren.

avatar van mrdig
Wederom 29,99 bij nedgame, gamemania etc.. Nu dan toch maar eens gehaald. Puur voor de heb en het schijnt erg eenvoudig te zijn om er meer games op te laten draaien.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:34 uur

geplaatst: vandaag om 14:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.