menu

Platforms / PlayStation / Gratis PSN kaarten

zoeken in:
Remi
Op facebook heb ik al meerdere keren een voorgesteld bericht gekregen waarin staat dat je gratis PSN kan krijgen door de volgende stappen te volgen die op deze site vermeld staan; www.gamingnederland.com/psn

Ik vertrouw het zelf totaal niet, maar misschien heeft één van jullie hier ervaring mee en kan hier meer over vertellen.

avatar van Grovonion
What sounds too good to be true, usually is.

avatar van Rujar
Ik zag het ook bij facebook langskomen.

Dacht dat er een hack achter zat? Phishing oid. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het vaak ook zo. Oplichters proberen jouw te overtuigen dat het volkomen veilig is.

In ieder geval gratis is het niet lijkt mij. Als het gratis zou zijn, kunnen ze ook de code geven zonder dat jij iets van informatie achterlaat of iets moet aanklikken.downloaden etc . Zou natuurlijk vreemd zijn om gratis PSN cards weg te geven.

Zij en nog velen ander sites bieden dit 'gratis' aan maar als iedereen voor 100 euro's zou bestellen zou het ook vreemd zijn dat er niemand wat aan doet (Sony etc)

De codes zouden nog best legaal kunnen zijn (misschien gejat), maar de verkopers geven het niet gratis weg.

Tenminste dat is hoe ik er over denk. Gratis bestaat niet. Vaak zie je dit soort sites ook binnen enkele weken verdwijnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:41 uur

geplaatst: vandaag om 19:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.