Platforms / PlayStation / Playstation 3 Topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2011, 19:36 uur
Het is ook in Utrecht te krijgen in een delicatessen zaakje. Op de steenweg richting de dom. Ben alleen de naam van het winkeltje vergeten maar ze verkopen allemaal rare shit zoals kokosnoot M&M's of pindakaas boterkoekjes
0
geplaatst: 8 juli 2011, 20:48 uur
Al dat lekker eten is voor mij gewoon in de Rewe te koop. geen muffe delicatessen zaakje of die zaakjes waar het ruikt naar de olijven met feta en knoflook.
0
spelfreak
geplaatst: 8 juli 2011, 23:49 uur
Nomak schreef:
Inderdaad, gewoon belachelijk dit. In Maasmechelen geen kaart meer te vinden, ga ik even een paar kilometer verder de grens over om er eentje te kopen en dan werken die dingen al niet meer.
En ik wou zo graag SF Alpha 2 en de nieuwe alternate costumes voor SSF4 AE kopen.
Inderdaad, gewoon belachelijk dit. In Maasmechelen geen kaart meer te vinden, ga ik even een paar kilometer verder de grens over om er eentje te kopen en dan werken die dingen al niet meer.
En ik wou zo graag SF Alpha 2 en de nieuwe alternate costumes voor SSF4 AE kopen.
in de village is toch ook niks qua gamewinkels? of is er iets anders daar... ben er wel eens geweest want woon net aan grens
0
geplaatst: 9 juli 2011, 00:32 uur
spelfreak schreef:
in de village is toch ook niks qua gamewinkels? of is er iets anders daar...
In de Village niet nee. Daar kom ik ook bijna nooit, is meer iets voor toeristen en dagjesmensen. Wij hebben wel nog een Game Mania, en nog een ander winkelcentrum met de M2 en de Pauwengraaf.in de village is toch ook niks qua gamewinkels? of is er iets anders daar...
0
spelfreak
geplaatst: 9 juli 2011, 00:53 uur
Nomak schreef:
oja m2 was ik vergeten xd daar ligt de bart:) wat me wel ergert aan belgie is dat de games duurder zijn-.- meestal is nieuw spel hier 60 en in belgie 65 ook vaak minder kortingen merk ik(quote)
In de Village niet nee. Daar kom ik ook bijna nooit, is meer iets voor toeristen en dagjesmensen. Wij hebben wel nog een Game Mania, en nog een ander winkelcentrum met de M2 en de Pauwengraaf.
0
spelfreak
geplaatst: 17 juli 2011, 18:41 uur
even over ps vita praten (vind geen topic voor het ervoor en heb geen zin om er een te maken):P was info aan het zoeken , vooral release date en op een site waar je kan pre-orderen staat dat ze het 31 maart binnenkrijgen weet iemand hier meer van?
0
geplaatst: 7 september 2011, 18:21 uur
waar kan je het goedkoopst een ps3 halen met garantie? ( game mania 230 euro eerste hands is het goedkoopst dat ik tot nu toe vind )
0
spelfreak
geplaatst: 7 september 2011, 21:13 uur
ja bij gm zal hij toch wel goedkoopste zijn vooral nu er pas een prijsdaling is geweest
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 17 september 2011, 19:43 uur
Bummer. Sinds vanmiddag krijgt mijn PS3 de flashing red light of death.
Heel af en toe start 'ie nog op, maar met enorme slowdowns, en niet veel later loopt 'ie weer vast. Lijkt het einde te zijn voor mijn 4 jaar oude fat console. Wordt het toch eens tijd voor één van die hippe slim modellen.
Heel af en toe start 'ie nog op, maar met enorme slowdowns, en niet veel later loopt 'ie weer vast. Lijkt het einde te zijn voor mijn 4 jaar oude fat console. Wordt het toch eens tijd voor één van die hippe slim modellen.
0
spelfreak
geplaatst: 17 september 2011, 20:04 uur
R.I.P
Dat is rot voor je:( gelukkig is die prijs pas verlaagd. Ps3 slim is het wel waard hoor Imo veel beter dan fat veel minder lawaai, ziet er beter uit enz.
Dat is rot voor je:( gelukkig is die prijs pas verlaagd. Ps3 slim is het wel waard hoor Imo veel beter dan fat veel minder lawaai, ziet er beter uit enz.
0
geplaatst: 17 september 2011, 21:03 uur
Welke koop je dan? De 320 GB? (die heb ik ;ben er zeer blij mee)
0
geplaatst: 17 september 2011, 22:34 uur
Ik heb destijds nog de 120gb Slim gehaald voor de volle mep. Een paar weken later kwam de 160gb model voor evenveel geld.
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 18 september 2011, 12:56 uur
Heb net twee weekjes vakantie dus kan morgen even de stad in. Denk dat ik maar een nieuwe 320GB ga halen; even kijken of ze nog een leuke bundel hebben.
0
spelfreak
geplaatst: 20 september 2011, 19:15 uur
Ik zou je toch 160 gb aanraden 320 krijg je sowieso nooit vol scheelt ook in prijs;)
0
kiriyama
geplaatst: 20 september 2011, 19:25 uur
spelfreak schreef:
Ik zou je toch 160 gb aanraden 320 krijg je sowieso nooit vol scheelt ook in prijs;)
Hij heeft hem al.
0
Taken
geplaatst: 20 september 2011, 20:00 uur
Winkelwagentje schreef:
Een Playstation zou langer mee moeten gaan dan 4 jaar !
Misschien heb je wel recht op reparatie of een nieuwe console.
0
Taken
geplaatst: 21 september 2011, 19:41 uur
Geen probleem ik ben toch met Deus Ex bezig, als het volgende week maar is opgelost, die Battlefield 3 Multiplayerbeta wil ik natuurlijk wel spelen
0
geplaatst: 21 september 2011, 19:54 uur
Ik ga toch Batman: Arkham City en Uncharted 3 offline doen.
0
spelfreak
geplaatst: 21 september 2011, 20:17 uur
heb ik de kans goed eens aan ff 13 te beginnen, uncharted 2 maybe nog eens te spelen, en mijn record in solo zombies te verbeteren
0
geplaatst: 21 september 2011, 21:00 uur
Pastichio Rocker schreef:
BATMAN!!!
(quote)
BATMAN!!!
NEE!! haha.
Ik snap echt niks van al dat Batman gedoe. Dark Knight word ook zo verschrikkelijk overgewaardeerd. Goede film hoor maar ik kan een man die zich als vleermuis verkleed moeilijk serieus nemen, hoe goed de actie en acteerprestaties van Heath ook mogen zijn. En die Arkhum Asylum game lijkt mij ook 10 keer niets terwijl ik juist van third person action/adventure games hou
0
geplaatst: 21 september 2011, 21:19 uur
Current indications are that we'll be restoring PlayStation Network services in approx. two hours. We appreciate your patience.
17 minuten geleden via Twitter for iPhone
17 minuten geleden via Twitter for iPhone
0
geplaatst: 21 september 2011, 22:44 uur
wiiplayer schreef:
NEE!! haha.
Ik snap echt niks van al dat Batman gedoe. Dark Knight word ook zo verschrikkelijk overgewaardeerd. Goede film hoor maar ik kan een man die zich als vleermuis verkleed moeilijk serieus nemen, hoe goed de actie en acteerprestaties van Heath ook mogen zijn. En die Arkhum Asylum game lijkt mij ook 10 keer niets terwijl ik juist van third person action/adventure games hou
(quote)
NEE!! haha.
Tja je moet maar houden van een vent die zich verkleedt.
Dat is met veel superheldenfilms.
Superman , Spiderman , Batman om even een paar bekende op te noemen.
* denotes required fields.