menu

Platforms / PlayStation / Playstation 3 Topic

zoeken in:
Ik ga je ook toevoegen.

Nu weet ik 100% zeker dat m'n account gehackt is. Ik was net ff bij een kameraad aan het gamen op de ps3. Toen zag ik in zijn vriendenlijst dat jelle_comic_72 online was terwijl ik er thuis niet meer opkan. Hij is dus wel degelijk gehackt.

AvMerode
jellecomicgek72 schreef:
Nu weet ik 100% zeker dat m'n account gehackt is. Ik was net ff bij een kameraad aan het gamen op de ps3. Toen zag ik in zijn vriendenlijst dat jelle_comic_72 online was terwijl ik er thuis niet meer opkan. Hij is dus wel degelijk gehackt.

Heb je kameraden of familie die je wachtwoord weten (dat ze je wachtwoord raden zoals de naam van je hond als bijvoorbeeld)?

Zo niet dan is het erg sneu en rottig.

Hoe is dit nou mogelijk Jelle?

Taken
Raar verhaal.

Nope, dat hou ik allemaal geheim.. En het password was een stuk moeilijker om te raden. Ben d'r nog steeds heel kwaad over, ook omdat alles nu weg is en ik totaal geen zin heb om alle games opnieuw te spelen om de trophies te halen.

AvMerode
jellecomicgek72 schreef:
Nope, dat hou ik allemaal geheim.. En het password was een stuk moeilijker om te raden. Ben d'r nog steeds heel kwaad over, ook omdat alles nu weg is en ik totaal geen zin heb om alle games opnieuw te spelen om de trophies te halen.

Koop je een X360? daar zit ik nu ook op met Deadly Premonition, zal eerst ff barbecueën trouwens.

Ik weet het nog niet man, eet smakelijk trouwens.

Bon Appetit !

kiriyama
jellecomicgek72 schreef:

Moet je via een vriend een mail sturen en er zo proberen achter te komen wie het is.

Ik vraag me af wat er allemaal moet gebeuren als je een nieuwe HDD koopt voor de ps3.

Ik heb er nu een van 120 maar dan is het toch mogelijk om een andere te kopen met meer geheugen. Weet iemand waar en hoeveel dat kost? En hoe zit het met DLC die op de hdd staat die ik nu heb. Kan ik die overzetten of kan ik dat opnieuw dowloaden vanaf de PS Store mte mijn account?

kiriyama
DLC kan je gewoon opnieuw downloaden, maar er zal ook vast wel een manier zijn om het over te zetten. Ik heb eigenlijk nog nooit een losse HDD voor de PS3 gezien, enkel voor de 360. Daar kost er eentje van 250 GB zo'n 80 tot 100 euro.

Winkelwagentje (moderator)
Je kan de harde schijf in je PS3 vervangen voor een 2.5" S-ATA schijf. Heb zelf mijn 40GB schijfje vervangen voor één van 250GB. Voor € 40 heb je er al eentje.

Wel even een back-up maken van je savegames en dergelijke. Kan gewoon op een USB-stick.

Maar hoe moet je die vervangen dan? Moet je dan je hele PS3 openbreken?

Winkelwagentje (moderator)
In het oude model zit een klepje aan de zijkant. In de slim zit 'ie volgens mij ergens aan de voorkant. Harde schijf zit in een uitneembaar stukje metaal en zit met een paar schroefjes vast. Even losschroeven, nieuwe schijf erin, en hopla...

Het is nu nog niet nodig maar misschien ooit wel. En een back-up maken? Heb geen idee hoe...

Je moet even op youtube kijken. Er zijn echt 100 verschillende filmpjes hoe je een andere harde schijf er in moet zetten.

Is echt makkelijk om te doen, heb m'n 80 GB HDD zelf ook anderhalf jaar terug vervangen voor een 500 GB HDD.
Back up is makkelijk om te maken, je hoeft er alleen voor te zorgen dat je een externe HDD hebt of desnoods een USB stick.
Het proces zelf neemt wel flink wat tijd in beslag, bij mij iets van vijf uur of zo. Dit houdt dus in: back up maken, HDD vervangen, HDD formatteren en uiteindelijk je back up weer herstellen op je nieuwe HDD.

Je hoeft alleen maar van je savegames een backup te maken?! Dat doe ik toch al de hele tijd.

G*dverdomme, die code van de psn kaart van 20 euro die ik daarnet heb gekocht werkt niet.
In Maastricht gekocht, blijkbaar werken die kaarten uit Nederland niet op een Belgisch account.

Er moet echt een kaart voor de Benelux of Europa komen.

Inderdaad, gewoon belachelijk dit. In Maasmechelen geen kaart meer te vinden, ga ik even een paar kilometer verder de grens over om er eentje te kopen en dan werken die dingen al niet meer.

En ik wou zo graag SF Alpha 2 en de nieuwe alternate costumes voor SSF4 AE kopen.

Dan weet ik 't als ik even in Deutschland ben.

In Duitsland moet je geen PSN card kopen maar Coca Cola Vanilla

In Duitsland moet curry worsten halen

Wie is curry?

Nee grapje

wiiplayer schreef:
In Duitsland moet je geen PSN card kopen maar Coca Cola Vanilla

Jij ook? Jezusmina, wat is dat heerlijk. Heb pas nog 3 van die flessen gekocht.

Igit-igit

LimeLou schreef:
(quote)

Jij ook? Jezusmina, wat is dat heerlijk. Heb pas nog 3 van die flessen gekocht.

Jammer genoeg heb ik het nooit meer gezien in de supermarkt. Weet nog wel dat het heel lekker was, weet ook niet eens meer hoe dat spul smaakt.

Is niet te koop in Nederland maar wel in Duitsland!

In Duitsland heb je veel meer. Duivelse Goulashsoep. heerlijk! (dus zeer pittig )
Veel drank , natuurlijk meer soorten van elk product ( zie vanille cola ) , halve haantjes en de
halve-meterworsten.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:34 uur

geplaatst: vandaag om 03:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.