menu

Platforms / PlayStation / Playstation 3 Topic

zoeken in:
avatar van wiiplayer
Trophies en dergelijke staan gewoon op je HDD hoor...

Taken
Sony voorspelt terugkeer van virtual reality

HOOFDDORP - Sony denkt dat virtual reality weer zal terugkeren, nu apparaten daadwerkelijk de kracht hebben om te doen wat mensen in de jaren '80 voor ogen hadden.
Dat zegt Mike Hocking van SCE Studios in een promotionele video voor het aankomende b.tween 3D-evenement.

Hocking's ideeën hebben te maken met Sony's Headman, een head-mounted display (HMD) dat het bedrijf heeft onthuld tijdens de Consumer Electronics Show begin dit jaar.

Bril:

Dit apparaat, dat als het ware een soort bril is die de gebruiker twee individuele schermen voor zijn ogen plaatst, zou volgens Hocking de toekomst van 3D-gaming kunnen zijn. "Nog iets dat terugkeert en waarover ik heel enthousiast ben is het idee van virtual reality.''

''Dus wij hebben onze nieuwe HMD en je kunt zien dat we nu terugkeren naar waar we echt naar toe wilden met virtual reality in de jaren '80", legt Hocking uit.


Interview

"We hebben nu de kracht om het te doen, we hebben de schermresolutie om het te doen, we hebben de processorkracht om snel genoeg te updaten dus we kunnen zeer meeslepende game-ervaringen krijgen op head-mounted displays in de niet al te verre toekomst.''

''Om in een virtuele wereld te zijn waar ik mijn virtuele handen of een virtueel wapen kan zien of met alle andere dingen die we kunnen doen in de gamewereld wordt helemaal fantastisch."

avatar van wiiplayer
Is dat dat je zo'n helm opzet en in een andere wereld terecht komt zoals in de films?

Taken
Dit is een film uit je jaren 90, als je naar de graphics en de mogenlijkheden van nu (PS Move, Xbox Kinect) dan heb ik een heel goed gevoel over de Playstation 4



Taken
Moet je eens voorstellen dat als je een race game aan het spelen bent en je hoofd naar links of rechts draait en dan auto die naast je zit gewoon ziet rijden

avatar van Rujar
De film Existenz gaat dan ook wel steeds dichterbij komen. Waar game verslaving gaat toenemen om te ontsnappen van de realiteit, waarin ze een nieuwe identiteit aannemen. En dat men zelfs zover gaat dat men de artificiele wereld verkiest boven de werkelijke wereld.

avatar van jellecomicgek72
Helaas is m'n ps3 nu echt kapot denk ik.. Hij wil nu zelfs geen games meer lezen, ook dan geeft ie een foutmelding aan. Zal hem opsturen noor sony, dan krijg je toch een nieuwe teruggestuurd, zo werkt dat toch?

kiriyama
Of hij wordt gemaakt. (Mits je nog garantie hebt.) Je moet er in beide gevallen wel van uit gaan dat je hem een paar weken kwijt ben.

Ja, dat zeker. Heb iets meer dan een maand moeten wachten op m'n PS3 destijds. Kreeg wel gelijk een compleet nieuwe toegestuurd. Spijtig genoeg heeft die het ook al begeven...

avatar van wiiplayer
In de PlayStation Store zag ik dat er uitverkoop was. De Mafia 2 DLC's worden goedkoop aangeboden en daar ben ik in geintereseerd maar ik vraag me iets af.

Als de uitverkoop af is gelopen gaan die artikelen dan weg of komen ze terug voor de oude prijs?

kiriyama
Ze komen gewoon terug voor de oude prijs, er gaat niets weg.

avatar van Hadouken
jellecomicgek72 schreef:
Helaas is m'n ps3 nu echt kapot denk ik.. Hij wil nu zelfs geen games meer lezen, ook dan geeft ie een foutmelding aan. Zal hem opsturen noor sony, dan krijg je toch een nieuwe teruggestuurd, zo werkt dat toch?
Heb mijn PS3 een tijd geleden ook op gestuurd. Was niet meer te maken, dus een nieuwe gekregen, binnen een week zelfs. Disc die erin zat was ik wel kwijt, helaas.

avatar van Nomak
Hadouken schreef:
Heb mijn PS3 een tijd geleden ook op gestuurd. Was niet meer te maken, dus een nieuwe gekregen, binnen een week zelfs. Disc die erin zat was ik wel kwijt, helaas.
Hoe zit het dan met de trophies? En belangrijker, de DLC die op je PS3 staat?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Trophies worden, als je PS3 verbonden is met het internet, gesynchroniseerd met de servers van Sony. Deze raak je dus nooit kwijt.

Alles wat je gedownload hebt uit de store (inclusief DLC) is onderdeel van je account en blijft voor altijd in je downloadlijst staan.

avatar van Nomak
Ok bedankt, dat is wel een geruststelling.

avatar van wiiplayer
kiriyama schreef:
Ze komen gewoon terug voor de oude prijs, er gaat niets weg.


Tja, dan kan ik ze maar beter nu kopen toch? Ik wil ze uiteindelijk toch wel hebben een een replay van Mafia 2 komt er binnenkort aan

avatar van jellecomicgek72
Helaas.. m'n oude account blijkt nu echt weg te zijn en m'n trophies en savegames zijn ook gewoon weg. Ben d'r nu een klein beetje bovenop, gister had ik het gevoel alsof ik vanalles wilde slopen. Had vanmiddag naar sony gebeld en die konden er ook niet veel aan doen, ze zeiden: zet de savegames op een usb-stick maar ik heb daar met mijn domme hoofd weer es niet aan gedacht tijdens het herstellen van het systeem... Het is niet anders... Voor de mensen die m'n nieuwe account willen: FightClub72

avatar van wiiplayer
Ik voeg je toe maar ik kan me niet voorstellen dat je account verdewenen is. Kan je je trophies niet terugkrijgen? Of is echt alles van de ps3 weg? Volgens mij wel want je zei dat het systeem helemaal opnieuw was ingesteld toch?

avatar van jellecomicgek72
Echt alles is weg godverdomme, ook de content die ik gekocht heb uit de psn-store, savegames, trophies, alles is weg... Heb ook echt geen zin om al die games weer opnieuw te gaan spelen om de trophies weer te gaan, kost me veelste veel tijd, ben ik maanden bezig.. Uit frustratie zou ik bijna een xbox gaan kopen.

avatar van jirachi04
Staan die accounts dan niet in een netwerk (ofzoiets) van Sony? Je zou dan toch je account terug kunnen krijgen of niet als je je e-mail weet ?

Taken
Raar verhaal Jelle !

Ik heb eind vorig jaar mijn oude PS3 verkocht en vorige maand heb ik een nieuwe gekocht, gewoon aangemeld met mijn email adres en daar waren mijn trophies

Tot mijn grote verbazing kon ik (toen de store weer online was) al mijn downloads opnieuw downloaden

Ook had ik Battlefield: Bad Company 2 opnieuw gekocht, en raad eens.... zelfs mijn VIP account was nog steeds actief

Dus Jelle, gewoon je email adres en je wachtwoord !

Taken
jirachi04 schreef:
Staan die accounts dan niet in een netwerk (ofzoiets) van Sony? Je zou dan toch je account terug kunnen krijgen of niet als je je e-mail weet ?




avatar van jellecomicgek72
Gewoon je email adres en je wachtwoord... ja wat?

avatar van jirachi04
Dan naar de site en hopen dat je op ''wachtwoord vergeten'' kan klikken. Dan kan je weer op je account als je je eigen echte e-mail hebt gebruikt en heb je je trophies weer

Taken
Nou gewoon aanmelden heb ik ook gedaan.

Taken
eigen echte e-mail hebt gebruikt en heb je je trophies weer


En de downloads.

avatar van jirachi04
Er is nog steeds onderhoud bezig bij Sony , volgens mijn PC.

avatar van LimeLou
Da's inderdaad kut voor je Jelle. Hoop dat het snel beter wordt. Ik heb inmiddels een PS3 gekocht. De 160GB versie. Voeg me toe onder de naam LimeLou (origineel he) als jullie het willen

avatar van jirachi04
Welke spellen heb je nu ? Hopelijk maak je een mooie start met je console.

avatar van wiiplayer
Ik wil jou als vriend LimeLou Je zit zeker nu al te trophyhunten

Gast
geplaatst: vandaag om 14:31 uur

geplaatst: vandaag om 14:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.