menu

Platforms / PlayStation / Playstation 4

zoeken in:
geplaatst:
Weemoedig denk ik terug aan de jaren negentig überhaupt maar ook het idee van schappen gevuld met glinsterende kartonnen doosjes. Zie niet in wat voor charme er te vinden is in het eeuwige dvd hoesje van vandaag de dag ook nog zonder boekje niks. Blijkbaar geldt voor heel veel mensen toch een bepaalde bezittingsdrang. Allemaal een farce wat mij betreft. Helemaal ook als je bedenkt dat spellen vandaag de dag nauwelijks nog in hun uiteindelijke vorm op disc staan. De tijd die doorgaans benodigd is om zo'n eeuwige day one patch binnen te halen komt op hetzelfde neer als de tijd om een spel in zijn geheel te downloaden. Daarnaast geen gedoe met discs verwisselen etc, ik zie enkel voordelen. Dood gade toch wel, je kunt moeilijk naast je fysieke release overschot collectie in de kist gaan liggen.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Confusie schreef:
Weemoedig denk ik terug aan de jaren negentig überhaupt maar ook het idee van schappen gevuld met glinsterende kartonnen doosjes. Zie niet in wat voor charme er te vinden is in het eeuwige dvd hoesje van vandaag de dag ook nog zonder boekje niks. Blijkbaar geldt voor heel veel mensen toch een bepaalde bezittingsdrang. Allemaal een farce wat mij betreft. Helemaal ook als je bedenkt dat spellen vandaag de dag nauwelijks nog in hun uiteindelijke vorm op disc staan. De tijd die doorgaans benodigd is om zo'n eeuwige day one patch binnen te halen komt op hetzelfde neer als de tijd om een spel in zijn geheel te downloaden. Daarnaast geen gedoe met discs verwisselen etc, ik zie enkel voordelen. Dood gade toch wel, je kunt moeilijk naast je fysieke release overschot collectie in de kist gaan liggen.

Kan me in dit sentiment aardig vinden

geplaatst:
Confusie schreef:
Dood gade toch wel, je kunt moeilijk naast je fysieke release overschot collectie in de kist gaan liggen.

Hoe heb jij toegang tot mijn testament gekregen?

geplaatst:
Bij sommigen kan je het gewoon raden. Ze houden er obsessief een kast vol troep op na alsof ze het eeuwige leven hebben.

geplaatst:
Confusie schreef:
Bij sommigen kan je het gewoon raden. Ze houden er obsessief een kast vol troep op na alsof ze het eeuwige leven hebben.
in mijn ogen is een mens al sinds de pre-historie een verzamelaar geweest en is de digitalisatie een verdere stap weg van mensheid en menselijkheid. Drie keer raden waar mijn kasten mee vol staan

Laten we niemand aanvallen en ieder het zijne gunnen, ik respecteer digital-only gamers en zou er als tiener zeer waarschijnlijk ook voor gegaan zijn, maar naarmate ik ouder wordt hang ik steeds meer vast aan oude waardes en wil ik fysieke media (boeken aaah) niet los laten (en heb eindelijk het geld ervoor lol).

geplaatst:
Gewichtig.

Is niet mijn bedoeling om tegen de schenen te trappen van velen inderdaad, wat je toch een beetje gaat doen dan.

Zelf voel ik mij liever lichter.

Beschouw het tevens als een stukje verlichting.

Er zijn er die mogen alvast een extra lijvige kist gaan bestellen, kopen alles bij de grote mannen shop. Dit is niet ik.

Ben op de goede weg nou.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.