menu

Platforms / PlayStation / Playstation 3 Online party's

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Ik zou graag mee willen doen maar mijn tv is bijna kapot, ga binnenkort voor een LCD-tv. Nu moet ik telkens op me tv beuken voordat ie het 'even' doet.

avatar van PS3G4m3r
jellecomicgek72 schreef:
Ik zou graag mee willen doen maar mijn tv is bijna kapot, ga binnenkort voor een LCD-tv. Nu moet ik telkens op me tv beuken voordat ie het 'even' doet.
:O

avatar van PS3G4m3r
Meld je hier aan als je Killzone 3 wil doen. Zodra er genoeg mensen zijn organiseren we we het en spreken we een datum en tijd af... vul in: PSN ID

(liefst aantal mensen met headset want dan kunnen we tactischer spelen)

avatar van PS3G4m3r
Wanneer gaan we Black Ops: Zombies doen dan?
nogmaals geef je hier maar op we hebben 3 spelers die al willen spelen nog 1 en we hebben het maximale aantal spelers dus ben snel!:P

avatar van Rujar
PS3G4m3r schreef:
wnr gaan we Black Ops: Zombies doen dan?
nogmaals geef je hier maar op we hebben 3 spelers die al willen spelen nog 1 en we hebben het maximale aantal spelers dus ben snel!:P


Black ops! Alleen ben ik vrij nel klaar met die zombie mode. Als men meer voor de multiplayer mode Team Tactical is (Demoltion, Team Deathmatch, Search and Destroy, Capture the flag) meld ik mij graag aan

Tag name is Rujar. Zet even in het bericht GM of zo. Ik krijg te vaak van die verzoekjes van mensen die ik niet ken.

avatar van PS3G4m3r
Rujar schreef:
(quote)


Black ops! Alleen ben ik vrij nel klaar met die zombie mode. Als men meer voor de multiplayer mode Team Tactical is (Demoltion, Team Deathmatch, Search and Destroy, Capture the flag) meld ik mij graag aan

Tag name is Rujar. Zet even in het bericht GM of zo. Ik krijg te vaak van die verzoekjes van mensen die ik niet ken.
Ik wil best wel eens Capture the flag en dat soort dingen doen maar dan moeten er toch wat meer mensen zich aanmelden hier.

spelfreak
Demolition HIER! , rujar staat volgens mij al in vriendenlijst.. zombies kan morgen wel:D jirachi?

avatar van jirachi04
Wanneer dan?

avatar van PS3G4m3r
hoelaat?

spelfreak
vanaf 1 is goed:D

avatar van PS3G4m3r
ok, ik zie jullie dan.

avatar van jirachi04
morgen om 1? Okidoki welke map?:P

avatar van PS3G4m3r
Ik wil wel ''FIVE'' en misschien ook wel Kino der toten.

avatar van Rujar
Mensen ik ben alleen te bereiken vanaf 6 uur zeg maar. Maar goed ik zet iedereeen er even in dan zien we het vanzelf wel. Totdat we een volledig team hebben wil ik best wel nog zombie doen, ik snap er alleen geen hout van, ik raak iedereen altijd kwijt.

PSN tag (om even een lijstje maken)

Rujar = Rujar
PS3Gm3R = Shwo0o0osh en YyooyY_YyooyY
Spelfreak = vmr_GameWarrior7
Jirachi04 =

avatar van jellecomicgek72
Ik kan waarschijnlijk ook wel. (heb geen headset)

PSN tag (om even een lijstje maken)

Rujar = Rujar
PS3Gm3R = Shwo0o0osh en YyooyY_YyooyY
Spelfreak = vmr_GameWarrior7
Jirachi04 =
jellecomicgek72 = FightClub72

spelfreak
psn tag


Rujar = Rujar
PS3Gm3R = Shwo0o0osh en YyooyY_YyooyY
Spelfreak = vmr_GameWarrior7 en bananengast
Jirachi04 = jirachi03
jellecomicgek72 = FightClub72

voor mij is trouwens beter ook vanaf 3 uur als jullie dit nog zien, mijn ma heeft nachtdienst en die is dus slapen... en mijn ps3 staat boven:P

en voor zombies is maar vier, nog een idee we kunnen ook een toernooi maken omdat er best veel zijn (nou in ieder geval 5) kunnen we mischien solo record eventueel, of 2 vs 2. dat ik en rujar spelen in 1 match en jellecomicgek en ps3g4m3r in een andere en dan kijken wie meeste punten/kills/hoogste ronde haalt

avatar van Rujar
spelfreak schreef:
en voor zombies is maar vier, nog een idee we kunnen ook een toernooi maken omdat er best veel zijn (nou in ieder geval 5) kunnen we mischien solo record eventueel, of 2 vs 2. dat ik en rujar spelen in 1 match en jellecomicgek en ps3g4m3r in een andere en dan kijken wie meeste punten/kills/hoogste ronde haalt


Ja dat is best een idee alleen is dat leuker om dat met nog meer mensen te doen dnek ik.

avatar van jirachi04
We kunnen naast om de beurt doen met zombies ook eens normaal een match online doen. Een Team Deathmatch zonder killstreaks.

spelfreak
ik ga nu online komen, kan wel niet praten want er ligt iemand te slapen-.- maar maakt niet uit.
wij (spelfreak(=vmr_gamewarrior7) en ps3g4m3r(=swo0o0o0sh)) doen ook gewoon eens quickscope (op nuketown alleen quickscope en tomahak gebruiken in zelfgemaakte private match)vindennog meer mensen dit leuk lijkt me leuk om dat met meer te doen

avatar van Rujar
jirachi04 schreef:
We kunnen naast om de beurt doen met zombies ook eens normaal een match online doen. Een Team Deathmatch zonder killstreaks.


Ja precies, dat is inderdaad ook leuk om te doen.

avatar van jellecomicgek72
Ik doe ook mee, hoop dat het lukt want m'n tv heeft kuren.

avatar van jellecomicgek72
Is niet veel geworden dit.

avatar van PS3G4m3r
Wie kan er morgen? en langer dan vandaag want dat was echt heel kort...

avatar van Rujar
Woensdag en donderdagavond tussen 6 en 1 en zondag de hele dag (muv 2 uurtjes voor een wedstrijd Ajax-Graafschap).

avatar van wo2-freak
Ik kan wel denk ik
Lang niet gespeeld, word weer eens tijd.

avatar van Rujar
cool Misschien handig als iedereen even dag en tijd er bij kan zetten?

Rujar = Rujar
PS3Gm3R = Shwo0o0osh en YyooyY_YyooyY
Spelfreak = vmr_GameWarrior7 en bananengast
Jirachi04 = jirachi03
jellecomicgek72 = FightClub72
wo2-freak = WorldWar2Boy

[*GM*]Rujar = woensdag en donderdag 18.00 en 1.00 Zondag 12.00 tot 1.00.

avatar van PS3G4m3r
alle namen die je daar gaf zijn namen van mensen die meedoen?

avatar van Rujar
Dit zijn de mensen die er wel zin in hebben. Alleen is het handig om te weten wanneer iedereen kan, anders wordt het zo een chaos van heen en weer berichten.

avatar van PS3G4m3r
inderdaad, ik kan eigenlijk elke dag wel. tenzij ik iets ga doen maar dat weet ik van tevoren niet maar ik zorg dat ik kan als de rest even een toepasselijke tijd afspreken.

spelfreak
Rujar = Rujar
PS3Gm3R = Shwo0o0osh en YyooyY_YyooyY
Spelfreak = vmr_GameWarrior7 en bananengast
Jirachi04 = jirachi03
jellecomicgek72 = FightClub72
wo2-freak = WorldWar2Boy

[*GM*]Rujar = woensdag en donderdag 18.00 en 1.00 Zondag 12.00 tot 1.00.
Spelfreak= elke avond, donderdag vanaf 6, zaterdag vanaf 3 en rest waarschijnlijk hele dag

Gast
geplaatst: vandaag om 06:27 uur

geplaatst: vandaag om 06:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.