menu

Platforms / PlayStation / Playstation Vita

zoeken in:

avatar van Sinner
Dat ziet er wel een leuk boek uit overigens. Zelf nooit geen Vita gehad en ook niet van plan er ooit nog eentje in huis te halen vanwege de prijzen e.d - houd ik het liever bij de Switch / PSP / DS / 3DS. (het wordt een beetje overkill anders). Maar da's wel een mooi naslagwerk.

Mocht Sony echter ooit nog beslissen toch nog eens een poging proberen om de handheld markt te betreden dan ben ik echter wel weer van de partij, net zoals bij de oorspronkelijke PSP. Zorgen ze er voor dat het dan ook nog eens aansluitbaar is op de TV dan ben ik al helemaal gewonnen. In de zomer lekker buiten liggen (ik heb sinds de zon er is de laatste 2 weken werkelijk amper binnen gezeten - meestal buiten met tablet e-boeken lezen of Switchen of een serietje kijken e.d) en in de winter lekker binnen. Had je me dat 35 jaar geleden verteld met zulk kwaliteit spellen als je tegenwoordig hebt (nu Disco Elysium en Rune Factory) had ik het nooit geloofd.

avatar van mrdig
Alleen Ubisoft herinnert zich nog de Vita:

https://twitter.com/Ubisoft/status/1628428797522456577?s=20

11 jaar oud alweer.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Vers uit de geruchtenmolen: Gerucht: Sony werkt aan nieuwe handheld console - nl.ign.com

Ben benieuwd wat hier van waar is. Het klinkt mij niet onlogisch dat Sony nog eens met een nieuwe handheld komt waar de focus ligt op remote play. Ik zie ze nl. niet meer met een dedicated handheld op de markt komen. Hoe dan ook interessant.

avatar van mrdig
Ja interessant! Ben benieuwd

avatar van Sinner
'Altijd online vereiste' en 'Remote Play' daar gaat het voor mij mis. Een nieuwe handheld (bij mij dus wel een dedicated) heb ik meer interesse in dan een PS5 en zou ik eventueel aanschaffen.

Laat het ding werken op SD kaartjes als intern geheugen, digitale downloads, zeker zo krachtig zijn als bvb de PS4 en dan ook (buiten een eigen library) backward compatible zijn daarmee en je hebt mijn interesse.

Maar een soort zij-apparaat of accessoire van de PS5 zoals het nu klinkt in het artikel daar heb ik niet echt iets mee. Maar een handheld zie ik me eerder aanschaffen dan een console bv.

avatar van Grovonion
Als het de PS5 nodig heeft om te werken heb ik geen idee hoe dit als handheld kan werken? Altijd online wil dan zeggen dat je een gsm abonnement nodig hebt? Dat was bij de vita al een flop. En het enkel gebruiken als je PS5 in de buurt is gaat ook niet werken. Hoe krijg je er SW op? Enkel via online store? Houdt alles geen steek voorlopig.


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Winkelwagentje schreef:
Vers uit de geruchtenmolen: Gerucht: Sony werkt aan nieuwe handheld console - nl.ign.com

Ben benieuwd wat hier van waar is. Het klinkt mij niet onlogisch dat Sony nog eens met een nieuwe handheld komt waar de focus ligt op remote play. Ik zie ze nl. niet meer met een dedicated handheld op de markt komen. Hoe dan ook interessant.


Wat vind je van Project Q?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Leuk hoor, PS5 spellen op een handheld. Maar wat valt er nog te verzamelen. Ik had niet gerekend op een dedicated handheld, maar wel gehoopt op een combi van beide. Nu blijf ik als nog fan van handhelds, dus enige interesse blijft. Maar van wat er nu bekend is gemaakt sta ik niet vooraan in de rij.


avatar van mrdig
En daar is ie al, nu echt de allerlaatste fysieke vita game ever?:

https://i.imgur.com/ggvvsDS.jpg

Ook kunnen scoren Winkelwagentje Grovonion?

avatar van Grovonion
mrdig schreef:
En daar is ie al, nu echt de allerlaatste fysieke vita game ever?:

(afbeelding)

Ook kunnen scoren Winkelwagentje Grovonion?
jup, maar niet opengedaan

En of het echt de aller-aller-laatste was... we zien wel

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Yes! Ik heb m ook binnen.
https://pbs.twimg.com/media/F0SeSksXgAM1feR?format=jpg&name=large

Of het de aller-aller-allerlaatste gaat zijn? Voorlopig toch... Ik denk niet dat eastasiasoft nog meer verrassingen voor ons heeft. En of we hier ooit nog iets over gaan horen betwijfel ik ook.

avatar van mrdig
Ah en ook uit de verpakking gehaald zie ik, ik heb de vita nu aan de oplader hangen, zo ff proberen

Gast
geplaatst: vandaag om 14:31 uur

geplaatst: vandaag om 14:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.