menu

Platforms / PlayStation / PS3 controller kapot?

zoeken in:
Zat gister achter mijn PS3 en opeens viel mijn controller uit. Nu doet hij het alleen als ik mijn controller verbind met die snoer die je in de PS3 stopt. Hoe kan dit en is dit op te lossen? Accu kapot?

avatar van dave
Accu leeg?

avatar van Starmaster501
Ja hij is leeg. Met dat snoer laad je hem weer op.

Hij kan niet leeg zijn, ik heb dat snoer al dagen erin zitten. En kreeg toen die uitviel geen waarschuwing over oplade.

avatar van Starmaster501
Als je dat snoer er al dagen hebt inzitte kon hij toch niet uitvallen, zodat je het snoer erin moest doen?
Anyway het lijkt me vaag als hij kapot is aangezien hij het doet met snoer, dus misschien toch gewoon leeg of doe je iets verkeerd?

avatar van Ageingrebel
Hate to be captain obious, maar staat je PS3 wel aan als je je controller via het snoer oplaadt?

Taken
Je kan op het scherm toch de status van je accu zien in streepjes ?

avatar van Grovonion
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de controller een defect heeft aan het laadcircuit in de controller. Waardoor de controller werkt als hij zijn spanning krijgt via usb maar de batterij zelf niet meer kan opladen. Wat ook kan is dat de batterij stuk is, is vermoedelijk hetzelfde type als bij een gsm en die gaan zoals bekend ook wel eens stuk.
Maar dat is allemaal gissen zolang je idd niet zeker bent dat de Ps3 aanstaat als de controller aan het usb snoer hangt.

Gstyle
In Platforms > PlayStation > Probleem Controller:

Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn controller. Als ik deze insteek met mijn usb lader om hem op te laden gebeurt er helemaal niks en krijg ik het volgende bericht door : " Maximale stroom bereikt. Verwijder 1 of meer usb apperaten."

Maar er is helemaal geen usb apperaat aangesloten.

Iemand suggesties?

avatar van Jumbojet
In Platforms > PlayStation > Dualshock 3 SIXAXIS laden:

Ik heb net een Playstation 3 gekocht en nu heb ik mijn Sixaxis dualshock 3 met het bijbehorende kabeltje op mijn laptop aangesloten om hem op te laden. Nu knipperen er 3 rode lichtjes op de achterkant. Klopt dit wel?

avatar van Tsjo-Wi
Het horen 4 lampjes te zijn. En waarom zou je je controller met je laptop opladen?

kiriyama
Misschien daardoor te veel/te weinig energie?

avatar van wiiplayer
Waarom kan je een ps3 controller eigenlijk niet opladen met een USB stekker?

avatar van Jumbojet
Ik had mn ps3 nog niet aangesloten maar ik dacht: laad de controller alvast even op xD

In Platforms > PlayStation > Opladen van Joystick:

Hallo mensen,

Hoe kun je eigenlijk zien wanneer je Joystick is opgeladen?
Ik drukte zeg maar op de PS knopje en zag linksboven in beeld dat hij vol was maar vertrouw het niet zo want als ik mijn kabel uit de joystick haal en er weer in doet zie ik op dat balkje linksboven in beeld dat hij weer oplaad. Met andere woorden ik heb de kabel te vroeg uit de joystick gehaald, mijn vraag is hoe kun je zien wanneer die WEL klaar is met opladen?

avatar van Rujar
Als de rode lampjes niet meer knipperen bij het opladen zit hij vol ... denk ik.

Hmm die rode lampjes knipperen zoiezo al niet hoor tijdens het opladen (via ps3 dan)

alleen 1 lampje knippert. waar een 1 bij staat

avatar van Hadouken
Als je de controller oplaadt terwijl hij uitstaat dan horen alle vier de knopjes te branden.
En als je hem oplaadt terwijl hij aanstaat of er mee speelt dan brandt er inderdaad één.

Mijn ps3 controller wil helemaal niet meer aan . ik heb op de resetknop gedrukt , maar er was geen resultaat

Help!!

avatar van Rujar
hicham schreef:
Mijn ps3 controller wil helemaal niet meer aan . ik heb op de resetknop gedrukt , maar er was geen resultaat

Help!!


Ik heb hetzelfde probleem. Ben je aan het spelen dan valt hij helemaal uit. Die van mij doet het alleen nog wanneer ik hem aansluit op netstroom. Ik heb het idee dat de bluetooth kapot is.

avatar van Grovonion
dat of de batterij...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:46 uur

geplaatst: vandaag om 10:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.