menu

Platforms / Nintendo / Club Nintendo!

zoeken in:
Taken
Leuk voor de heb, hoe kom je er aan ?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Door Xenoblade, The Last Story en Pandora's Tower te registreren bij Club Nintendo. Maar die actie is inmiddels verlopen.

avatar van Vincentvalentine
Ik ga zodra ik weer 3000 punten heb voor twee Yoshischoonmaak doekjes als ze er dan nog zijn.

avatar van dennisami
Ik vind het zo enorm raar dat je punten na een tijd gewoon kwijt raakt vooral omdat het best wel lang duurt voordat je alle punten verzameld hebt, zelf ben ik wel 2000 punten bij elkaar verloren

avatar van horizon
In Platforms > Nintendo > Club Nintendo Sterren Uitgeven :

Zoals iedereen wel weet (denk ik) gaat Club Nintendo en het bijbehorende sterrensysteem binnenkort verdwijnen. Dit wordt vervangen door iets nieuws.

Maar nu kun je je resterende sterren uitgeven aan oudere klassiekers voor op de Wii U en 3ds. Dus echt spellen ermee aanschaffen en geen tasjes voor de 3ds.
Oh ja, je kunt zelfs de DLC voor Mario Kart 8 zo aanschaffen. Mocht je die nog niet hebben...

Iemand een tip?

spelfreak
Als er iemand nog sterren nodig heeft, PM me maar.

Zelf weet ik mijn Club Nintendo account nog niet meer eens, en ik zal vast nog wel 2 of 3 spellen hier hebben liggen met een code.

All Seeing Fish
http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-XUKM3MFY.jpg
Ik ga het toch wel missen maar er komt als het goed is iets moois voor terug.

Eerder deze week stonden mijn Nintendo aandelen (NTDOY) 100% in de plus, onderdag en vrijdag is dit door winstnemingen gereduceerd tot een kleine 70%

avatar van Princess Piranha
horizon schreef:
Iemand een tip?

Advance Wars, Fire Emblem en Golden Sun zijn erg goede games Al heb ik Advance Wars nooit gespeeld, het lijkt een beetje op Fire Emblem qua gameplay en Golden Sun wordt door veel mensen als een zeer goede game beschouwd. Dus als je die drie nog niet hebt gespeeld, zoek ze vooral even op en kijk of het iets voor jou is.

avatar van Grovonion
Ik heb recent Advance wars gespeeld, van dezelfde makers als Fire Emblem. Ook een zeer degelijke taktische rpg, maar toch heel andere feel dan fire emblem.

spelfreak
Gister nog bericht van iemand gekregen die nog codes wou hebben. Dus toch maar even een update plaatsen:

Al mijn codes zijn weggegeven. Sorry voor mensen die niet op tijd waren! Volgende keer beter .

Super mario world en Duck hunt gedownload. Die laatste is geniaal met bier en vrienden op de bank.
Leuk van Nintendo die punten.

avatar van Johnno87
Als iemand nog van codes af wilt. Ik zoek nog 150 sterren. Dus 1 code zou ik erg blij mee zijn.

All Seeing Fish
IK zoek ook nog 150 punten (250) voor de afscheidsmunt, iemand ?

avatar van Grovonion
welke afscheidsmunt? Ik zie die niet bij de sterrencatalogus.

All Seeing Fish

avatar van Grovonion
great, altijd te laat .. of te vroeg, en voor die mario kart cups heb ik veel te weinig sterren...

avatar van Grovonion
...toch niet, had nog een paar 5 euro spellen niet geopend. Het hoofdstuk nintendo-club is nu voor mij afgesloten.

avatar van Princess Piranha
Nice Ik had niet meer genoeg sterren om iets leuks van te halen. Wel een aantal digitale games, maar de meeste had ik al en aan de rest geen behoefte. (Overigens heeft mijn vriend wel nog iets kunnen bestellen, maar hij wilt niet verklappen wat!)

Ergens jammer dat het is gestopt, het had wel iets om die sterren te sparen. Maar aan de andere kant was het aanbod in de catalogus vaak zwak. En als er iets leuks kwam, dan was dat zoveel sterren waard dat je het toch niet kon halen. Ben benieuwd wat ze hiervoor in de plaats gaan brengen.

avatar van Grovonion
Wat mij het meest ergerde was de beperkte houdbaarheid van de sterren. Als je nieuwe spellen jaren lang in de winkel houdt, moeten de sterren ook jaren geldig zijn, en niet zo schamel als het nu was.

avatar van Princess Piranha
Ahh, ja dat vond ik ook echt heel irritant en zelfs oneerlijk, vooral dat ná het invoeren van de sterren er ook nog eens een houdbaarheid overheen gaat. Sterren sparen om iets leuks ervan te halen kost al heel wat. Ik ben daar jaren mee bezig, zo vaak kocht ik niet een nieuwe game. Dus als er dan steeds sterren afgaan, houd je weinig over uiteindelijk. Maar ik was dan ook niet zo slim om de kaartjes te bewaren en pas in te voeren als ik iets wilde hebben

avatar van Grovonion
Ik heb vandaag mijn bestelde mushroom-cup ontvangen. En ik ben een beetje teleurgesteld, 't is een product dat mooi is van ver maar ver van mooi. Erg slechte productie-kwaliteit als je er van dichtbij naar kijkt. Duidelijk made in China.

All Seeing Fish
Grovonion schreef:
Ik heb vandaag mijn bestelde mushroom-cup ontvangen. En ik ben een beetje teleurgesteld, 't is een product dat mooi is van ver maar ver van mooi. Erg slechte productie-kwalitei als je er van dichtbij naar kijkt. Duidelijk made in China.


Ingepakt laten en verkopen voor 50 euro!

avatar van Grovonion
te laat... was er wel nieuwsgierig naar, en het weer terug verpakken is ook geen probleem, want was niet sealed. Ook dat leek weer op verpakking made in China.

avatar van Kimmyboy
Grovonion schreef:
Ik heb vandaag mijn bestelde mushroom-cup ontvangen. En ik ben een beetje teleurgesteld, 't is een product dat mooi is van ver maar ver van mooi. Erg slechte productie-kwaliteit als je er van dichtbij naar kijkt. Duidelijk made in China.

Gewoon een kwestie van een grote woonkamer hebben en niet te dicht bij de kast te komen. ^_^

Gast
geplaatst: vandaag om 14:56 uur

geplaatst: vandaag om 14:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.