menu

Mijn Updates +
Platforms / Nintendo / 3DS

zoeken in:
De nieuwe handheld van Nintendo! Wat vinden jullie ervan?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=83GoGHBkdyg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ikzelf vind het echt geweldig. De games die er al voor bekend zijn gemaakt beloven ook veel goeds! Klik hier en hier voor de lijst!

Shin Megami Tensei, Resident Evil, Street Fighter, Metal Gear Solid, Dead or Alive, Kingdom Hearts, Paper Mario, StarFox, Kid Icarus en nog veel meer!!

misterwhite
Ziet er leuk uit!

JVT
die ga ik toch zeker halen!!!! Wanneer komt ie trouwens uit?

In Europa in maart

Ben hier erg benieuwd naar! Al hebben ze wel veel remakes in de maak...
Een nieuwe Super Mario (nintendo 64 stijl) in 3D zal echt geweldig zijn.

JVT
glimlicht schreef:

idd. of een Mario galaxy voor de 3ds. zelfs al is het een remake, ik speel veel liever op mn DS dan op de wii. lekker gezellig in de zetel en gewoon lekker met knopjes ipv dat bewegen en 'shaken' met die wii controller.

JVT
glimlicht schreef:

3ds reviews and news at GameSpot

er komt een super mario 3D.
ook een donkey kong 3D, mario kart 3D, Paper mario ...

kan niet wachten

HIJ IS UIT

Vandaag even gespeeld en ik moet zeggen dat het 3D effect zeer spectaculair uitkomt, toch bij Street Fighter, het spel dat ik even heb gespeeld. Toch vrees ik dat de 3DS niks voor mij gaat zijn, ik had namelijk al na 5 minuten hoofdpijn en duizeligheid in m'n hoofd. Spijtig, maar spaart me wel 250 euro.

heb erop gespeeld in de gamemania en het is echt slecht, maar dan ook echt slecht, het speelt totaal niet lekker, het 3d is super irritant.

er komen wat leuke spellen op, dus wil em alsnog kopen ( als hij goedkoper word ) maar dan zet ik de 3d functie uit ( godzijdank kan dat ! )

JVT
rockgamer schreef:
heb erop gespeeld in de gamemania en het is echt slecht, maar dan ook echt slecht, het speelt totaal niet lekker, het 3d is super irritant.

er komen wat leuke spellen op, dus wil em alsnog kopen ( als hij goedkoper word ) maar dan zet ik de 3d functie uit ( godzijdank kan dat ! )

EHHHHHH??

ik heb er zelf een gekocht en iedereen die er al mee gespeeld heeft vind het werkelijk fantastich!!! REVOLUTIONAIR!

Alles komt écht tot leven en het ziet er zoo geweldig uit. Jammer dat er nog niet echt veel geweldige spellen zijn, voorlopig vind ik alleen Pilotwings echt goed. Maar dat 3D spellen de toekomst zijn lijkt mij wel duidelijk!!

Dan blijf ik in het verleden.

spelfreak
ben de laatse tijd heeeeel erg aan het twijfelen of ik voor een 3ds of vita ga (ik heb gewoon een nieuwe handheld nodig) 3ds zou ik vooral halen voor mario,luigi's mansion 2 en oot 3d software eigenlijk
ps vita zou ik halen voor hardware en voor shooters (COD, Uncharted, Killzone) en gewoon dikke actie spellen die nintendo amper toelaat , ik weet het gewoon niet.
ugh... ik wou dat nintendo en sony weer samen gingen werken en gewoon een dik systeem/handheld maken die microsoft helemaal uit de gameindustrie haalt XD

Nouja, op handheld gebied is Microsoft er sowieso al niet. Je kan het nog een tijdje aankijken. Ik denk namelijk dat Nintendo wel met wat leuke shooters gaat komen. Nu is er ook al Resident Evil en Ghost Recon. Vita kan weer wat leukere en fancy trucjes dan een 3DS.

Eén ding heb ik nooit begrepen van die 3DS: waarom komen ontwikkelaars nu ineens met games als Tekken, Ace Combat, Street Fighter, Ridge Racer en Dead or Alive? Waar waren deze games toen de Wii een succes was (en nog steeds een beetje is). En ook is het vreemd dat de meeste third party ontwikkelaars nu ineens geen moeite lijken te hebben om mooi uitziende games in elkaar te zetten. En dat terwijl er anno 2011 nog steeds Wii games uitkomen die graphics hebben van een schandalig laag niveau. Any way, ik had laatst een fragment bekeken van de remake van Star Fox 64. Wat een achterlijke stemmetjes hebben ze gebruikt zeg Ik weet dat de originele Slippy een beetje irritant over kwam maar de voice over op de 3DS klinkt wel erg lame en goedkoop.

spelfreak
voor een handheld is de 3ds heel krachtig en d sterkste op de markt terwijl de wii onder invloed was van xbox en ps3 plus nintendo heeft met de wii nooit 3rd party goed gesteund en met de 3ds doen ze dat wel

Na 2 maanden 3DS moet ik zeggen erg tevreden te zijn. Het is net iets meer dan een standaard spel-console. Het 3D effect vind ik niet het meest belangrijke feature, en gelukkig stoort het me ook na langer spelen nooit. Wat ik wel cool vind is de streetpass mode en zelfs zo kleine features als de stappen-teller. Qua spellen valt het allemaal nog mee, maar zonder Super Mario 3D Land was het vermoedelijk maar flauwtjes geweest tot nu.

Wat betreft 3DS of Vita discussie: voor mij op dit moment 100% 3DS, vooral omdat Sony de klant een paar vegen in zijn gezicht heeft gegeven: slechts 1 gebruiker, trophies gelinkt aan de module, speciaal geheugen kaartje, duidelijk een teken dat Sony geen moer om de klant geeft.

HELP.

Ik ben mischien van plan om een 3ds te kopen maar dan zou ik net zoals ik bij de oude ds had een r4 kaartje kopen voor de 3ds, maar ik lees dat je dan geen 3D games erop kunt afpelen.
is dit zo of werkt het gewoon wel?

graag hoor ik snel een antwoord .

Taken
Met een R4 kaart kan je op de 3DS wel NDS roms afspelen maar geen 3DS roms.

Veel games zijn al 20 euro en bij Dixons zelfs al 17,99!

spelfreak
Je moet sowieso geen r4 kopen, handheld games zijn niet zeer duur en worden veel afgeprijsd. Bij de game mania krijg je zo ook 2de hands wat geld bespaart. En als je r4 gebruikt kan je niet op internet, Nintendo schakel je 3ds dan op afstand uit!

Pfoe dat is jammer.
Weet een van jullie of dat nog wel gaat komen?
Want ik vind spellen kopen dan nog wel te duur ook al zijn ze 20 euro.
En kan je wel met een oude r4 kaart oude ds spellen erop spelen? Of moet je daar ook de nieuwe r4 kaart voor hebben?

Taken
Een update van je R4 kaart moet voldoende zijn.

Wat is dan het verschil tussen een gewone r4kaart en een r4 i kaart ??

Taken
Een gewone R4 kaart werkt niet op de DSI.

3ds bedoel je?

Taken
Nee DSi!

En werkt een gewone r4 kaart wel een de 3ds??

Werkt de oude r4 dan wel op de 3ds?
Dat wil ik even weten want ik ga binnenkort een 3 ds kopen.
Zou iemand dat even willen zeggen?

Taken

Gast
geplaatst: vandaag om 17:39 uur

geplaatst: vandaag om 17:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.