menu

Mijn Updates +
Platforms / Nintendo / 3DS

zoeken in:
Theatrhythm is wel een spel voor jou denk ik.

spelfreak
Ik heb mijn 3DS XL en pokemon Y nog niet bij club nintendo geregistreerd. Als iemand de downloadcode van Mario 3D land wil stuur je me maar een privebericht.

Ik zit erg twijfelen om een New 3DS XL te kopen voor een kleine 200 euro.

Het enig dat mij tegen houd is dat ik weet dat de prijs binnen het half jaar rond de 20/25 euro zal zakken.
Dan is er in een maand tijd altijd wel een retail aanbieder te vinden die een actie heeft met gemiddeld 10% korting en dan zal er vast ook nog wel een ambassadeurs actie van Nintendo zijn waarbij je en game gratis kan krijgen

IK heb een kleine 3DS dus in principe kan ik alle games spelen die ik wil spelen.
Wordt het nu kopen voor 200 of een half jaar wachten en dan voor 165 euro met een gratis spel

Winkelwagentje (moderator)
Is dat kleine ding, welke een tweede analoge stick moet voorstellen, nou handig? Het ziet me er maar vrij ongemakkelijk uit. Ik begrijp niet waarom het Nintendo zoveel moeite kost om een 3DS model met een fatsoenlijke tweede analoge stick uit te brengen.

Die extra shoulder buttons zijn dan overigens wel een prima toevoeging.

Hoe zit het eigenlijk met de New 3DS exclusieve games? Ik weet dat Xenoblade exclusief voor de New 3DS verschijnt, zijn er eigenlijk nog meer in aantocht?

Hoe zit het eigenlijk met de New 3DS exclusieve games? Ik weet dat Xenoblade exclusief voor de New 3DS verschijnt, zijn er eigenlijk nog meer in aantocht?

Ik heb een vermoeden dat er een exclusieve Metroid te zien zal zijn op de E3.

Winkelwagentje schreef:
Is dat kleine ding, welke een tweede analoge stick moet voorstellen, nou handig? Het ziet me er maar vrij ongemakkelijk uit. Ik begrijp niet waarom het Nintendo zoveel moeite kost om een 3DS model met een fatsoenlijke tweede analoge stick uit te brengen.

Die extra shoulder buttons zijn dan overigens wel een prima toevoeging.

Reviews die ik zie menen dat de tweede analoge stick iig beter is dan geen, maar niet zo precies te besturen valt als de circle-pad pro, wat wel logisch lijkt. De extra shoulder buttons worden daarentegen afgeschilderd als te moeilijk bereikbaar. Moet thuis zelf eens Resident Evil Revelations spelen om te vergelijken.

Ik vraag mij af of ze bij de new 3DS weer een extreme prijsdrop doen waardoor je hetzelfde krijgt als bij het ambassadeursprogramma. Wat wel kan, is dat er weer een actie komt met een "Registreer een new 3DS en deze game en download een van deze games gratis!"-actie. (Of gaat dat niet meer gebeuren nu de Nintendoclub ermee stopt?)

Wachten op een actie bij een winkel zou is sowieso doen, als je eigenlijk niet nu direct de behoefte hebt aan de nieuwe.

Princess Piranha schreef:
Ik vraag mij af of ze bij de new 3DS weer een extreme prijsdrop doen waardoor je hetzelfde krijgt als bij het ambassadeursprogramma. Wat wel kan, is dat er weer een actie komt met een "Registreer een new 3DS en deze game en download een van deze games gratis!"-actie. (Of gaat dat niet meer gebeuren nu de Nintendoclub ermee stopt?)

Wachten op een actie bij een winkel zou is sowieso doen, als je eigenlijk niet nu direct de behoefte hebt aan de nieuwe.

Natuurlijk dat ding is overpriced, zodra de verkopen onder een bepaald niveau komen gaat die eersteprice drop komen, ik ben een Nintendo fan maar ze knijpen je helemaal leeg maar daarentegen ben ik ook weer een klein Nintendo aandeelhouder

Vlak nadat ik de 3DS had gekocht kwam de aankondiging van de XL versie die ik sindsdien altijd heb willen hebben.
Nu de verbetede New 3DS XL uit is, is de stap groter geworden om over te stappen naar een groter formaat met extra's!

Als ik mijn huidige 3DS verkoop dan kan ik mijn eShop titels toch gewoon opnieuw downloaden of niet ?

je eShop titels zijn aan je account gebonden, niet aan je console. Zorg er wel voor dat je hem reset voordat je hem verkoopt. Nog makkelijker is als je eerst je nieuwe console aanschaft en alles overzet, dan ben je ook je spel geschiedenis etc. niet kwijt.

Grovonion schreef:
je eShop titels zijn aan je account gebonden, niet aan je console. Zorg er wel voor dat je hem reset voordat je hem verkoopt. Nog makkelijker is als je eerst je nieuwe console aanschaft en alles overzet, dan ben je ook je spel geschiedenis etc. niet kwijt.

Top, en welke oplader werk er op mijn New 3DS?

Gelijk welke die ook op de 3DS werkt!

Grovonion schreef:
Gelijk welke die ook op de 3DS werkt!

KLopt het ook dat je de 3DS Oplader ook kan gebruiken op de new 3DS XL???
Heb namelijk vandaag één gekocht, alleen moet er nog wel een oplader los bijkopen.
Dus niet dat ik straks toch een verkeerde heb ofzo.
IK hoor het graag.

Ja, 3DS en New 3DS gebruiken dezelfde lader, of tenminste plug naar de (New)3DS. Die van de DS (en DS-lite) is echter niet compatibel. Ben niet zeker van de DSi, misschien dat ze toen zijn overgestapt naar de huidige lader verbinding?

Thx voor de info

centurion81 (crew)
Hier nog mensen die regelmatig op de 3DS spelen? Ik heb 'm jaren amper aangeraakt, maar ben in oktober naar Japan geweest en zit 'n beetje op de hypetrain voor de Switch en speel momenteel weer dagelijks

Met name Super Mario 3D Land (ooit gekocht maar echt amper gespeeld) en Mario Kart 7

centurion81, vorig jaar nog 141 uren erop gespeeld, voor mij meer dan ooit tervoren, ik speel er sinds 2011 op, nooit gestopt!!

Ik obviously ook. Hoeveel uur weet ik niet precies maar met Theatrhytm, Fire Emblem Fates, Project X Zone en Fantasy Life alleen zit ik al makkelijk op 100-120 uur. Na de GBA blijft de 3DS mijn favoriete handheld. Hoewel ook de PSP intussen wel zeker zijn plekje tussen mijn favoriete gaming gear heeft veroverd. Er blijven ook zat toppers om te verzamelen voor de 3DS imo. Zo moet ik nog Bravely Default 2 (eerst wel nog 1 uitspelen), de recente Dragon Quest remake, Monster Hunter, de Etrian Odyssey's en Shin Megami Tensei's, Kirby Planet Robobot en diverse Prof. Layton's...de lijst aan toppers is schier eindeloos imo. Al helemaal als je ook nog eens de DS games erbij telt.

centurion81 (crew)
Hop ik ga me in voorpret voor Switch/Breath of the Wild vandaag voor het eerst in mn leven aan Ocarina of Time op de 3DS wagen..ook nooit op N64 gespeeld vreemd genoeg

centurion81 (crew)
Leuke Japanse reclame voor een nieuwe 3DS game..Wie het snapt mag het zeggen

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=205s5AwYpyc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ik wist niet eens dat Shin Chan nog bestond. Helaas snap ik niet veel van wat er gezegd wordt in de trailer, maar ik zie wel dat de dans niet zijn bekende blote billen boogie is

Sinner schreef:
. Hoeveel uur weet ik niet precies
Dat kun je op een 3DS toch perfect terugvinden? Op de minuut juist.

Grovonion schreef:
Dat kun je op een 3DS toch perfect terugvinden? Op de minuut juist.

Klopt. Ik zal hem op het moment van de post enkel niet bij de hand hebben gehad om het na te kijken en erna gewoon niet de moeite hebben gedaan om het alsnog te doen.

Het zit er uiteindelijk dan toch aan te komen. De Wii Virtual Console gaat langzaam sluiten. Blijkbaar kan je nog geld toevoegen tot 27 maart 2018 en zullen de laatste aankopen mogelijk zijn tot 31 januari 2019. Niet dat ik nog bizar veel zou willen aanschaffen of dergelijks, maar wel netjes tot het ruim van tevoren wordt aangekondigd. Is denk ik ook een primeur? De eerste e-shop die ook echt gaat sluiten? (PSN en Xbox live bestaan nog voor de xbox 360 en ps3).

Nintendo is gearing up to close the Wii Shop Channel

Winkelwagentje (moderator)
Sinner schreef:
De eerste e-shop die ook echt gaat sluiten? (PSN en Xbox live bestaan nog voor de xbox 360 en ps3).

De Playstation Portable Store is in 2016 gestopt.

Dat de Wii shop stopt in 2019 lijkt me niet meer dan logisch. En die Nintendo eShop voor de Wii liep destijds al hopeloos achter op de services van Microsoft en Sony, dus daar gaat weinig aan verloren. Ik geloof niet dat ik er voor de Wii ooit iets heb aangekocht. Enkel misschien eens een demo of een applicatie gedownload.

Nee natuurlijk is het niet gek. Ik heb een handvol games en virtual console games gedownload destijds. Ik vind dat ze het nog behoorlijk lang online hebben gehouden al bij al. Nou misschien dat ik nog 1 of 2 virtual console games ga downloaden die niet verkrijgbaar zijn op de WiiU shop. (King of Fighters 99 en Last Blade 2 met name).

Right. De PSP store ben ik zelfs helemaal vergeten. Ook nooit gebruikt tbh.

centurion81 (crew)
Krijg toch sterk de indruk dat de 3DS langzaam uitgefaseerd wordt, ondanks dat Nintendo met de mond anders belijdt.

centurion81 schreef:
Krijg toch sterk de indruk dat de 3DS langzaam uitgefaseerd wordt, ondanks dat Nintendo met de mond anders belijdt.

Ja lijkt het wel op. Niet zo'n ramp op zich. Laat ze zich maar volledig op de Switch concentreren. De 3DS heeft zijn tijd intussen ook wel een beetje gehad. Ik ben nog altijd dol op het ding, en er zijn hopen en hopen games die ik nog graag aan mijn collectie zou toevoegen (zowel DS als 3DS) maar de Switch is een meer dan aardige vervanging intussen. En mijn volgende aankoop.

Ondertussen heb ik een New Nintendo 2DS XL gekocht met Zelda - A Link Between Worlds. Toen ik vernam dat het een vervolg was op A Link To The past, twijfelde ik niet meer. Man, wat een zalig spel!

Ik heb echter nog 1 vraag: kun je op de DS zien hoeveel uren ik al gespeeld heb met Zelda? Ik vind het nergens terug. Iemand?

finalman, de 2DS geeft je, net als de 3DS een heel uitgebreid overzicht over wat, hoeveel en wanneer je erop speelt. Je vind dat terug in het dagboek (icoontje met die groene balkjes), in het HOME-menu.

Aha, ondertussen gevonden! Van afgelopen vrijdag tot gisteren heb ik al 10u25min gespeeld met Zelda.

Zijn er nog spelletjes in dit genre?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:06 uur

geplaatst: vandaag om 17:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.