menu

Platforms / Nintendo / 3DS

zoeken in:
avatar van finalman
Aha, ondertussen gevonden! Van afgelopen vrijdag tot gisteren heb ik al 10u25min gespeeld met Zelda.

Zijn er nog spelletjes in dit genre?

avatar van Grovonion
Er werd al heel wat over geschreven, maar binnenkort is het zo ver: het einde van de 3DS eShop is in zicht. Je hebt nog de kans tot maart 2023 om er te shoppen. Tegoed kun je enkel nog tot eind deze maand toevoegen, anders kun je dat enkel nog doen dankzij het tegoed op bv. je switch.

Een paar 3DS-exclusive games die de moeite zijn, maar vermoedelijk na 2023 niet meer, of niet meer zo makkelijk te verkrijgen gaan zijn:

- Hydroventure: Spin Cycle
- Pullblox
- Fallblox
- Fullblox
- Boxboxboy
- Boxboy!
- Bye-Boy Boxboy!
- The Denpa Men 1 tem 3
- Dillon's Rolling Western
- Dillon's Rolling Western"The Last Ranger (het 3de deel is raar genoeg wel fysiek in de winkels geraakt)
- Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies
- Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justics
- Shin Megami Tensei IV (wel fysiek op een US systeem te spelen)
- Liberation Maiden (deel van Guild01 collection wel fysiek in Japan)
- Aero Porter (Guild01)
- Crimson Shroud (Guild01)
- Weapon Shop de Omasse (Guild01)
- Atatck of the Friday Monsters! (Guild02)
- Bugs vs. Tanks (Guild02)
- The Starship Damrey (Guild02)

En vermoedelijk nog een hele resem, niet te vergeten de virtual-console games (hoewel die op hun oorspronkelijk systeem speelbaar blijven, als je ze kunt vinden/permitteren).

Ik ga bovenstaande nog toevoegen op de site als ze er niet al op staan.

avatar van Sinner
Zijn die Ace Attorney / Phoenix Wright games intussen niet geport naar de Switch? Iets wat ik bvb met de Dillon's Rolling Western Games ook nog wel zie gebeuren.

avatar van Princess Piranha
Ik raak altijd een beetje in de war van de Phoenix Wright titels haha, maar volgens mij zijn deze twee nog niet op de Switch verkrijgbaar.

Phoenix Wright 1, 2 en 3 daarentegen wel !

avatar van Grovonion
Ja, dit zijn de nummers 4 en 5 in de serie, die op de 3DS enkel online te verkrijgen waren (in Europa). De oude delen plus 1-3 zijn er wel op de switch, maar nog niet die 2.


avatar van Sinner
Blijft zonde. Nadeel van het digitale tijdperk. Ook al heb ik beide shops maar weinig gebruikt. Ik zie de bui al hangen over 20 jaar als mijn xboxone, ps3, xbox e.d er moederziel en alleen bijstaan omdat je bepaalde patches of games niet meer zal kunnen downloaden.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:32 uur

geplaatst: vandaag om 18:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.