menu

Platforms / Nintendo / Gamecube

zoeken in:
avatar van wii
wii
waarom er na 2 jaar nog steeds geen gamecube topic is snap ik niks van, het is een top console! me beste heringeringen van het gamen heb ik aan de gamecube! ook het beste spel ooit ( voor mij dan ) is alleen voor de gamecube verkrijgbaar super smash bros melee

tsja, alles wat je over de gamecube kwijt wilt kan je hier dus melden : )

avatar van Feyenoord100jaar
Idd een topconsole, heb hier fantastische tijden mee beleeft.

o.a. mijn nr 1 in de top 10 heb ik hiermee gespeeld.

avatar van wii
wii
ook mijn nr 1 in de top 10

avatar van Sateck
Vorige week eindelijk weer een Gamecube in huis. Had hem een paar jaar geleden verkocht, maar nu ben ik weer trotse eigenaar

Gelijk deze week 9 games gekocht..
Worden weer leuke avondjes bij mij op zolder met o.a. Warioware Games, Super Smash Brother Melee, Mario party 5 en Resident Evil!

avatar van avdj
De console waarmee ik met vrienden tot 5 uur 's nachts heb zitten gamen.... Ik heb me er ontzettend mee vermaakt.

Zelda: The Wind Waker en Super Smash Bros. Melee zijn twee van mijn all time favorieten. Vreemd genoeg heb ik de Mario spellen in de breedte heel veel gespeeld op de Cube zonder dat er één titel uitspringt qua speelduur. Behalve Melee. dan.

avatar van LimeLou
Ik heb niet zo veel ervaring met de paarse kubus, maar een van mijn favo games, Resident Evil is er op gekomen, en de graphics waren geweldig voor de tijd! De console was compacter dan de Xbox en kon meer aan dan de PS2

avatar van youngtick
een geweldig console. Ik heb wel alleen 3 spellen (Mario Kart Double Dash, Mario Golf: Toadstool Tour en Mario Party 5) maar ik heb me er uren mee vermaakt

Gast
geplaatst: vandaag om 10:46 uur

geplaatst: vandaag om 10:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.