Platforms / Nintendo / Top 5 nintendo games / console
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2009, 10:16 uur
Als nintendo fan ben ik wel benieuwd naar jullie top 5 games van alle consoles en vervolgens een top 5 van de consoles zelf.
Zal zelf beginnen:
Nes:
1. super mario bros 3
2. the legend of zelda
3. super mario bros
4. mega man 2
5. nintendo world cup
Snes:
1. zelda a link to the past
2. super mario world
3. super mario kart
4. super mario world 2 yoshi's island
5. donky kong country
N64:
1. zelda the ocarina of time
2. Goldeneye 007
3. mario 64
4. star fox 64
5. conker bad fur day
Gamecube:
1. resident evil 4
2. killer 7
3. eternal darkness
4. viewtiful joe
5. beyond good and evil
WII:
1. super mario galaxy
2. zelda twilight princess
3. no more heroes
4. mario kart wii
5. madworld
Console top 5:
1. Snes
2. Gamecube
3. N64
4. Wii
5. Nes
Niet iedereen zou zich in mijn mening kunnen vinden, maar laat me jou lijstjes weten, ben benieuwd.
Zal zelf beginnen:
Nes:
1. super mario bros 3
2. the legend of zelda
3. super mario bros
4. mega man 2
5. nintendo world cup
Snes:
1. zelda a link to the past
2. super mario world
3. super mario kart
4. super mario world 2 yoshi's island
5. donky kong country
N64:
1. zelda the ocarina of time
2. Goldeneye 007
3. mario 64
4. star fox 64
5. conker bad fur day
Gamecube:
1. resident evil 4
2. killer 7
3. eternal darkness
4. viewtiful joe
5. beyond good and evil
WII:
1. super mario galaxy
2. zelda twilight princess
3. no more heroes
4. mario kart wii
5. madworld
Console top 5:
1. Snes
2. Gamecube
3. N64
4. Wii
5. Nes
Niet iedereen zou zich in mijn mening kunnen vinden, maar laat me jou lijstjes weten, ben benieuwd.
0
joeri592
geplaatst: 14 mei 2009, 08:22 uur
nes:
1. super mario bros 3
2. mega man 2
3. super mario bros
4. the legend of zelda
5. nintendo world cup
snes:
1.super mario kart
2.chrono trigger
3.donkey kong country
4.mario all stars
5.super metroid
n64
1.super mario 64
2.banjo kazooie
3.mario kart 64
4.super smash bros.
5.paper mario
gamecube:
1.super smash brothers melee
2.paper mario the thousend-year door
3.mario kart double dash
4.mario smash football
5.f-zero gx
wii:
1.mario kart wii
2.guitar hero 3
3.legend of zelda twilight princes
4.super paper mario
5.metroid prime 3
console top 5
1.gamecube
2.n64
3.snes
4.nes
5.wii
1. super mario bros 3
2. mega man 2
3. super mario bros
4. the legend of zelda
5. nintendo world cup
snes:
1.super mario kart
2.chrono trigger
3.donkey kong country
4.mario all stars
5.super metroid
n64
1.super mario 64
2.banjo kazooie
3.mario kart 64
4.super smash bros.
5.paper mario
gamecube:
1.super smash brothers melee
2.paper mario the thousend-year door
3.mario kart double dash
4.mario smash football
5.f-zero gx
wii:
1.mario kart wii
2.guitar hero 3
3.legend of zelda twilight princes
4.super paper mario
5.metroid prime 3
console top 5
1.gamecube
2.n64
3.snes
4.nes
5.wii
0
geplaatst: 27 december 2009, 17:16 uur
-marco- schreef:
Nes:
Snes:
1. zelda a link to the past
2. super mario world
verder kom ik niet
N64:
1. super mario 64
2. super mario kart 64
3. banjo kazooie
4. super smash bros
5. donkey 64 denk ik dan, maar er zijn zoveel toppers..
Gamecube:
1. super smash bros melee !
2. mario power tennis
3. super mario shunshine
4. mario kart double dash
5. metroid 1
WII:
1. new super mario bros
2. mario kart wii
3. super smash bros brawl
4. rayman raving rabbits 2 (raar maar waar)
5. ehh... wii sports? (door de erg leuke training mode! )
heb geen wii, binnenkort wel heb dus ook nog niet erg veel games echt veel gespeeld
Console top 5:
1. nintendo 64
2. gamecube
3. wii
4.
5.
.
Nes:
Snes:
1. zelda a link to the past
2. super mario world
verder kom ik niet
N64:
1. super mario 64
2. super mario kart 64
3. banjo kazooie
4. super smash bros
5. donkey 64 denk ik dan, maar er zijn zoveel toppers..
Gamecube:
1. super smash bros melee !
2. mario power tennis
3. super mario shunshine
4. mario kart double dash
5. metroid 1
WII:
1. new super mario bros
2. mario kart wii
3. super smash bros brawl
4. rayman raving rabbits 2 (raar maar waar)
5. ehh... wii sports? (door de erg leuke training mode! )
heb geen wii, binnenkort wel heb dus ook nog niet erg veel games echt veel gespeeld
Console top 5:
1. nintendo 64
2. gamecube
3. wii
4.
5.
.
0
kiriyama
geplaatst: 27 maart 2010, 19:17 uur
Game top 5:
01 - 5.0*- Final Fantasy VI (NES)
02 - 4.5*- Pokémon Fire Red (GBA)
03 - 4.5*- Metroid Prime (GC)
04 - 4.5*- Tales of Symphonia (GC)
05 - 4.5*- The Legend of Zelda: The Wind Waker (GC)
Top 3 Console / Handheld:
01 - Nintendo DS
02 - Game Boy Advance
03 - Nintendo 64
01 - 5.0*- Final Fantasy VI (NES)
02 - 4.5*- Pokémon Fire Red (GBA)
03 - 4.5*- Metroid Prime (GC)
04 - 4.5*- Tales of Symphonia (GC)
05 - 4.5*- The Legend of Zelda: The Wind Waker (GC)
Top 3 Console / Handheld:
01 - Nintendo DS
02 - Game Boy Advance
03 - Nintendo 64
0
geplaatst: 17 februari 2012, 21:57 uur
Wii:
1. Mario kart wii
2. Super Smash bros Brawl
3. New Super mario bros wii
4. Super Mario galaxy
5. Super Mario galaxy 2
1. Mario kart wii
2. Super Smash bros Brawl
3. New Super mario bros wii
4. Super Mario galaxy
5. Super Mario galaxy 2
0
geplaatst: 12 maart 2012, 10:51 uur
Games:
1. Tetris - GBC
2. Super Mario 3D Land - 3DS
3. Super Mario Land - GB
4. Professor Layton & The Curious Village - DS
5. Zelda: Skyward Sword - Wii
Consoles:
1. 3DS
2. GBC
3. DS
4. GBA
5. Wii
1. Tetris - GBC
2. Super Mario 3D Land - 3DS
3. Super Mario Land - GB
4. Professor Layton & The Curious Village - DS
5. Zelda: Skyward Sword - Wii
Consoles:
1. 3DS
2. GBC
3. DS
4. GBA
5. Wii
0
Taken
geplaatst: 13 maart 2012, 22:14 uur
Nes:
1. The Legend of Zelda
2. The Adventures of Lolo 1 & 2
3. Maniac Mansion
4. Super Mario Bros 3
5. A Boy And His Blob
Snes
1. The Legend of Zelda: Link to the Past
2. Another World
3. Shadowrun
4. Flashback
5. Super Mario World
N64
1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
2. Mario 64
3. Starfox 64
4. Mortal Kombat 64
5 Mario Kart 64
Gamecube
1. Resident Evil 4
2. Mario Party 5
3. Mario Party 7
4. Paper Mario the Thousend Year Door
5. Metroid Prime 2
WII:
1. New Super Mario Bros
2. Metroid Other M
3. Lost in Shadow
4. Sin and Punishment: Successor of the Skies
5. Super Paper Mario
3DS:
1. Legend of Zelda 3DS
2. Mario 3D Land
3. CRUSH
Consoles:
1. Snes
2. Gamecube
3. WII
4. Nes
5. N64
TOP 5 Mixed
1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
2. Resident Evil 4
3. The Legend of Zelda: Link to the Past
4. Mario Party 5
5. Mario 64
Gameboy (Color), DS, en Advance had ik geen zin in.
1. The Legend of Zelda
2. The Adventures of Lolo 1 & 2
3. Maniac Mansion
4. Super Mario Bros 3
5. A Boy And His Blob
Snes
1. The Legend of Zelda: Link to the Past
2. Another World
3. Shadowrun
4. Flashback
5. Super Mario World
N64
1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
2. Mario 64
3. Starfox 64
4. Mortal Kombat 64
5 Mario Kart 64
Gamecube
1. Resident Evil 4
2. Mario Party 5
3. Mario Party 7
4. Paper Mario the Thousend Year Door
5. Metroid Prime 2
WII:
1. New Super Mario Bros
2. Metroid Other M
3. Lost in Shadow
4. Sin and Punishment: Successor of the Skies
5. Super Paper Mario
3DS:
1. Legend of Zelda 3DS
2. Mario 3D Land
3. CRUSH
Consoles:
1. Snes
2. Gamecube
3. WII
4. Nes
5. N64
TOP 5 Mixed
1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
2. Resident Evil 4
3. The Legend of Zelda: Link to the Past
4. Mario Party 5
5. Mario 64
Gameboy (Color), DS, en Advance had ik geen zin in.
0
geplaatst: 13 april 2012, 00:21 uur
NES:
1 - MEGA MAN 2
2 - SUPER MARIO BROS. 3
3 - MEGA MAN 3
4 - SHADOW WARRIORS
5 - TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES II: THE ARCADE GAME
SNES:
1 - SUPER CASTLEVANIA IV
2 - MEGA MAN X
3 - POCKY & ROCKY
4 - SUPER MARIO WORLD
5 - STARWING
N64:
1 - THE LEGEND OF ZELDA: OCARINA OF TIME
2 - GOLDENEYE
3 - PERFECT DARK
4 - SUPER MARIO 64
5 - LYLAT WARS
NGC:
1 - THE LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCESS
2 - TIMESPLITTERS: FUTURE PERFECT
3 - TIMESPLITTERS 2
4 - SUPER SMASH BROS. MELEE
5 - SOUL CALIBUR II
Wii:
1 - THE LEGEND OF ZELDA: SKYWARD SWORD
2 - SUPER MARIO GALAXY 2
3 - SUPER MARIO GALAXY
4 - SUPER SMASH BROS. BRAWL
5 - TOMB RAIDER: ANNIVERSARY
1 - MEGA MAN 2
2 - SUPER MARIO BROS. 3
3 - MEGA MAN 3
4 - SHADOW WARRIORS
5 - TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES II: THE ARCADE GAME
SNES:
1 - SUPER CASTLEVANIA IV
2 - MEGA MAN X
3 - POCKY & ROCKY
4 - SUPER MARIO WORLD
5 - STARWING
N64:
1 - THE LEGEND OF ZELDA: OCARINA OF TIME
2 - GOLDENEYE
3 - PERFECT DARK
4 - SUPER MARIO 64
5 - LYLAT WARS
NGC:
1 - THE LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCESS
2 - TIMESPLITTERS: FUTURE PERFECT
3 - TIMESPLITTERS 2
4 - SUPER SMASH BROS. MELEE
5 - SOUL CALIBUR II
Wii:
1 - THE LEGEND OF ZELDA: SKYWARD SWORD
2 - SUPER MARIO GALAXY 2
3 - SUPER MARIO GALAXY
4 - SUPER SMASH BROS. BRAWL
5 - TOMB RAIDER: ANNIVERSARY
* denotes required fields.