menu

Platforms / Nintendo / DSi

zoeken in:
avatar van Princess Piranha
Gister kwam de nieuwe DSi uit...

Heeft iemand het al gekocht?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ik heb mijn DS lite nog niet zo lang, dus voor mijn nog even geen DSi. Wel jammer, want DSi Ware klinkt wel interessant.

Verder zie ik weinig reden om deze aan te schaffen. Webcam zit ik niet echt op te wachtten. Muziek luisteren en internetten doe ik wel op mijn PSP.

avatar van Princess Piranha
Ah, ja voor de mensen die DS-Lite hebben is het minder leuk om de DSi te kopen denk ik. Ik heb zelf nog steeds de normale DS. Dus ik ga ergens eind van dit jaar wel de DSi kopen, als ik eindelijk weer eens genoeg geld heb xD

Ik heb ook geen PSP D: Dus voor mij ook daarom een extra rede om de DSi te kopen. Moet voor mijn studie elke dag heen en weer reizen met de trein. Wel lekker om dan af en toe wat te doen te hebben

Maargoed, naast alle leuke dingen zoals camera's en SD-slot, heeft het ook meer meer systeemgeheugen en de processor heeft 2 keer zoveel kracht dan die van de DSLite. Dus games kunnen wat uitgebreider worden enzo ^^

avatar van Starmaster501
heeft iemand dat filmpje al gezien? waar alles uitgelegd werd.
je kan een foto maken en dan je hoofd bewerken of muziek bewerkeng. egt lollig, ik heb dat filmpje nu even niet...

avatar van Erwinner
Mijn dochter heeft een Dsi gekregen en ik had geen ervaring met een DS.
De foto's worden met belachelijk weinig pixels geschoten, desondanks komen er toch redelijke foto's uit die je gewoon op een PC kan uitprinten. Het interne geheugen staat ongeveer gelijk met 450 foto's.
Het bewerken met foefje's gaat zeer makkelijk al zitten daar ook wel weer beperkingen op. Je kunt bv. niet 2 bewerkingen met elkaar mixen. Het muziek bewerken is onhandig en helaas kun je ook niet meerdere tracks met elkaar mixen, wel kun je via de ingebouwde microfoon je zang opnemen maar dan geen extra geluiden toevoegen. Misschien dat ik dit nog niet goed uitgezocht heb, doch volgens mij kan dit simpelweg niet.
Aangezien ik een voetbal freak ben, heb ik op Youtube de beelden bekeken en dat zag er toch er gaaf uit. Misschien binnenkort eens aanschaffen. Verder kun je ermee chatten als je je aanmeldt en kun je games binnenhalen. Heb hier geen ervaring mee.

avatar van Erwinner
Je kunt dus wel foto's dubbel bewerken met grappige foefje's. Indien je een foto gaat veranderen, sla je hem vervolgens op, waarna je hem daarna uit je foto folder haalt, om hem vervolgens weer op een andere manier te wijzigen. Dit kun je onbeperkt herhaaldelijk wijzigen zodat er tenslotte een onherkenbare foto ontstaat.

De muziek mixen kan volgens mij gewoon niet, jammer...

De beelden uit mijn vorige bericht waren trouwens uit Fifa 09.

avatar van wolly
dsi heeft niet veel meer dan ds lite en ds, alleen kan het geluid harder en is het beeld scherper.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:49 uur

geplaatst: vandaag om 18:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.