Platforms / Nintendo / Het laatste Nintendo nieuws
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2016, 20:53 uur
Ja, net ook gezien na een beetje verder te scrollen op de nintendo twitter pagina. Heb het ook toegevoegd bij Genei Ibun Roku#FE. Zou nog cooler zou als er ook een special edition van uitkomt, maar zie hier niks van staan, dus vrees ervoor.
0
geplaatst: 5 maart 2016, 00:37 uur
Ah joh. 1st was je bang dat die hier niet zou uitkomen. Dus of er nou een SE is of niet. Gewoon blij zijn dat we niet worden overgeslagen. Daar heb ik ook altijd een hekel aan.
0
geplaatst: 5 maart 2016, 20:30 uur
Lijkt me wel een top jaar te worden voor Nintendo qua releases op beide platforms. Komt Pokhen niet ook ergens de komende tijd uit? Of verschieten ze weer al hun kruid in de eerste jaarhelft om in het 2de deel van 2016 met 0 releases te eindigen?
0
geplaatst: 5 maart 2016, 23:33 uur
18 maart komt die. Lijkt me ook wel een toffe game. Door de geruchten dat de NX dit jaar komt, krijg ik er toch veel zin in. De Xone en Ps4 doen me niks. Dus heb mijn hoop gevestigd op Nintendo.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 27 april 2016, 09:01 uur
Een nieuw patent van Nintendo laten we hopen dat dit niets te maken heeft met de basis controller van de NX, misschien iets in de richting van virtual reality of fitness.
NINTENDO PATENTS A NEW CONTROLLER
http://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/184/photos/926000/Nintendo-Patent-502926.jpg
http://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/184/photos/937000/Nintendo-Patent-502937.jpg
http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2016/04/Untitled-2.jpg
http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2016/04/Untitled-32.jpg
NINTENDO PATENTS A NEW CONTROLLER
http://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/184/photos/926000/Nintendo-Patent-502926.jpg
http://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/184/photos/937000/Nintendo-Patent-502937.jpg
http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2016/04/Untitled-2.jpg
http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2016/04/Untitled-32.jpg
0
All Seeing Fish
geplaatst: 16 mei 2016, 09:42 uur
Nintendo gaat films maken van iconische Nintendo-karakters
Nu maar hopen dat ze met een Mario, Kid Icarus, Metroid of Zelda komen, en niet The Adventures of Mii Island.
Nu maar hopen dat ze met een Mario, Kid Icarus, Metroid of Zelda komen, en niet The Adventures of Mii Island.

0
geplaatst: 16 mei 2016, 11:14 uur
All Seeing Fish schreef:
Smash Bros: the movie
Gewoon alles en iedereen erin stoppen. De Nintendo versie van The Avengers zeg maar

Hoop wel dat ze de films niet alleen op de jonge kinderen richten, maar ook op oudere kijkers. Dan zit er best een leuke markt in. Afgelopen jaren al wel wat leuke gamefilms gezien, zoals Wreck-it-Ralph.
0
geplaatst: 11 juli 2016, 13:27 uur
Dus...
aandeel Nintendo 25% gestegen. 8 miljard meer waard op de beurs sinds Pokemon Go.
Shizzles...
aandeel Nintendo 25% gestegen. 8 miljard meer waard op de beurs sinds Pokemon Go.
Shizzles...
0
geplaatst: 11 juli 2016, 13:44 uur
horizon schreef:
Dus...
Shizzles...
Dus...
Shizzles...
Misschien worden ze nou keer wakker ....
0
All Seeing Fish
geplaatst: 11 juli 2016, 18:33 uur
horizon schreef:
Dus...
Shizzles...
Dus...
Shizzles...
Dat was in Japan, mijn Amerikaanse aandeel (NTDOY )stond bij opening 40% in de plus op 29 Dollar, ik heb gelijk verkocht en een nieuwe order geplaatst voor 25,50 Dollar.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 15:05 uur
Nintendo Entertainment System: NES Classic Edition Coming This November, Ships With 30 Games - Nintendo Life - nintendolife.com
The full list includes Balloon Fight, Bubble Bobble, Castlevania, Castlevania II: Simon's Quest, Donkey Kong, Donkey Kong Jr., Double Dragon II: The Revenge, Dr. Mario, Excitebike, Final Fantasy, Galaga, Ghosts' N Ghoblins, Gradius, Ice Climber, Kid Icarus, Kirby's Adventure, Mario Bros., Mega Man 2, Metroid, Ninja Gaiden, Pac-Man, Punch-Out!! Featuring Mr. Dream, StarTropics, SUPER C, Super Mario Bros., Super Mario Bros. 2, Super Mario Bros. 3, Tecmo Bowl, The Legend of Zelda and Zelda II: The Adventure of Link.
Nou genoeg leuke games voor een zachtprijsje.
Zou helemaal tof zijn als je games straks ook kan dowloaden! Dan wordt het echt een 1000% aanschaf.
The full list includes Balloon Fight, Bubble Bobble, Castlevania, Castlevania II: Simon's Quest, Donkey Kong, Donkey Kong Jr., Double Dragon II: The Revenge, Dr. Mario, Excitebike, Final Fantasy, Galaga, Ghosts' N Ghoblins, Gradius, Ice Climber, Kid Icarus, Kirby's Adventure, Mario Bros., Mega Man 2, Metroid, Ninja Gaiden, Pac-Man, Punch-Out!! Featuring Mr. Dream, StarTropics, SUPER C, Super Mario Bros., Super Mario Bros. 2, Super Mario Bros. 3, Tecmo Bowl, The Legend of Zelda and Zelda II: The Adventure of Link.
Nou genoeg leuke games voor een zachtprijsje.
Zou helemaal tof zijn als je games straks ook kan dowloaden! Dan wordt het echt een 1000% aanschaf.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 15:22 uur
Dit is echt een hele goede zet van Nintendo, want er staan genoeg classics op! Voor mij zeker een rede om hem aan te schaffen, omdat het financieel gewoon bijna niet te doen is om die losse games te kopen voor een redelijke prijs, meestal door de prijs die ze nu waard zijn. Het is ook extra leuk, omdat je met de originele controller speelt. Ik denk dat dit weleens een meesterzet kan zijn van Nintendo.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 17:46 uur
Nostalgie: Nintendo NES komt terug in minivariant | metronieuws.nl
Zoals hierboven al staat.
Echt bruut, een erg tof idee. Ik ga het zeker halen, mooi prijsje ook om al die klassiekers te spelen.
Echt bruut, een erg tof idee. Ik ga het zeker halen, mooi prijsje ook om al die klassiekers te spelen.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 14 juli 2016, 17:50 uur
Ben ik de enige die dit warm of koud laat?
Ik vind dat de spellen te gedateerd zijn, gewoon en ze zijn allemaal gewoon speelbaar via de virtual console of andrre mediums.
Ik vind dat de spellen te gedateerd zijn, gewoon en ze zijn allemaal gewoon speelbaar via de virtual console of andrre mediums.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 14 juli 2016, 17:51 uur
Naar mij mening hadden ze beter voor de snes kunnen gaan.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 17:52 uur
All Seeing Fish schreef:
Als dit een succes is, komt de SNES er misschien ook wel. Toegeven, de SNES heeft meer games die me aanspreken, maar de NES is nog nostalgischer.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 18:13 uur
Ik vind het wel een leuk idee, zeker omdat de controllers ook te gebruiken zijn op de Wii Virtual Console. Kan zijn dat ik enkel een controller haal. Maar eerlijk gezegd vind ik dit als hebbedingetje ook wel leuk. Besides het is een stuk goedkoper dan ze los aan te schaffen op de Virtual Console. Van mij mag er ook wel een Snes variant komen.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 19:16 uur
Leuk vraagje trouwens...welke 30 games zou iedereen op een eventuele Snes editie willen?
0
geplaatst: 14 juli 2016, 20:04 uur
Manny Calavera schreef:
Las het ook vandaag, ik vind het ook erg cool en voor een mooie prijs. Die gaat er wel komen dus, puur voor de heb!
0
All Seeing Fish
geplaatst: 14 juli 2016, 20:21 uur
Sinner schreef:
Leuk vraagje trouwens...welke 30 games zou iedereen op een eventuele Snes editie willen?
Arkanoid: Doh It Again
Batman Returns
Blackhawk
Cannon Fodder
Castlevania: Vampire's Kiss
Desert Strike: Return to the Gulf
Jungle Strike
Urban Strike
Dragon's Lair
Illusion of Time
The Legend of Zelda: A Link to the Past
Equinox
Lost Vikings
Another World
Shadowrun
Star Fox
Ninja Gaiden Trilogy
Super Bomberman
Super Castlevania IV
Super Mario All-Stars
Super Mario World
Super Mario World 2: Yoshi's Island
Super Metroid
Super Turrican
Teenage Mutant Hero Turtles IV: Turtles in Time
U.N. Squadron
Mega Man X1
Mega Man X2
Mega Man X3
Al zou er een Mini Snes komen voor 25 euro zou ik het nog niet kopen, maar wel een stuk aantrekkelijker vinden dan de Mini Nes.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 20:51 uur
Een SNES zonder games als Ducktales en Rescue Rangers? Nou nou.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 14 juli 2016, 21:06 uur
Manny Calavera schreef:
Die zijn uitgekomen op de NES, twee maanden geleden Rescue Rangers nog coop (zoals we dat tegenwoordig noemen) gespeeld met mijn zoontje in het Video Game Museum
0
All Seeing Fish
geplaatst: 14 juli 2016, 21:12 uur
Ik ben wel benieuwd wat deze Pokémon Go hype gaat betekenen (positief of negatief) voor Pokémon Sun & Moon, en de verkoop van de 3DS.
Je zou denken dat Pokémon nu hot is en dat de consument er geen genoeg van kan krijgen, met een beetje geluk is er een blockbuster van een Pokémon in ontwikkeling voor de Nintendo NX.
Je zou denken dat Pokémon nu hot is en dat de consument er geen genoeg van kan krijgen, met een beetje geluk is er een blockbuster van een Pokémon in ontwikkeling voor de Nintendo NX.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 22:48 uur
All Seeing Fish schreef:
Die zijn uitgekomen op de NES, twee maanden geleden Rescue Rangers nog coop (zoals we dat tegenwoordig noemen) gespeeld met mijn zoontje in het Video Game Museum
(quote)
Verrek, ik dacht SNES. Vind het wel echte classics.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 22:49 uur
All Seeing Fish schreef:
Ik ben wel benieuwd wat deze Pokémon Go hype gaat betekenen (positief of negatief) voor Pokémon Sun & Moon, en de verkoop van de 3DS.
Ik denk niet zo bizar veel. Mensen zat die op Sun & Moon zitten te wachten. Of op ieder ander product dat de Pokemon stempel draagt. En ik denk dat het toch nog steeds een andere ervaring geeft.
Ik heb er nog altijd helemaal niets mee in ieder geval. Dus laat ik net als Go, ook Sun & Moon aan me voorbijgaan. (het enige Pokemon product dat ik eventueel in huis zou halen is Pokken Tournament op de WiiU - voornamelijk omdat ik van fighters houd - de licentie boeit me niet zoveel).
0
geplaatst: 14 juli 2016, 23:06 uur
Oh en wat betreft mijn Snes games...zouden de 30 volgende games erop staan is het een pre-order. Maar ik ben al tevreden met de helft. Of stiekem al gewoon met Demon's Crest, Contra III en Actraiser.
Actraiser
Contra III The Alien Wars
Demon's Crest
Donkey Kong Country
F-Zero
Final Fantasy III (eigenlijk VI dus)
Gradius III
Harvest Moon
Joe & Mac Caveman Ninja
Kirby's Dream Land III
Legend of Zelda Link to the Past
Lost Vikings
Lost Vikings 2
Mega Man X
Micro Machines 2 Turbo Tournament
Ninja Gaiden Trilogy (ja ik speel vals met deze)
Parodius
Pocky & Rocky
R-Type III The Third Lightning
Rock & Roll Racing
Secret of Evermore
Secret of Mana
Super Castlevania
Super Ghouls & Ghosts
Super Double Dragon
Super Mario World
Super Mario World 2
Super Mario Kart
Teenage Mutant Ninkja Turtles in Time
Zombie Ate my Neighbours
Actraiser
Contra III The Alien Wars
Demon's Crest
Donkey Kong Country
F-Zero
Final Fantasy III (eigenlijk VI dus)
Gradius III
Harvest Moon
Joe & Mac Caveman Ninja
Kirby's Dream Land III
Legend of Zelda Link to the Past
Lost Vikings
Lost Vikings 2
Mega Man X
Micro Machines 2 Turbo Tournament
Ninja Gaiden Trilogy (ja ik speel vals met deze)
Parodius
Pocky & Rocky
R-Type III The Third Lightning
Rock & Roll Racing
Secret of Evermore
Secret of Mana
Super Castlevania
Super Ghouls & Ghosts
Super Double Dragon
Super Mario World
Super Mario World 2
Super Mario Kart