menu

Platforms / Nintendo / Het laatste Nintendo nieuws

zoeken in:
Heb je een nieuwtje over de Nintendo te melden? Weet je iets dat iedereen moet weten? Heb je gehoord over een nieuwe release en wil je dat kwijt? Wil je iets kwijt over de Nintendo maar je weet niet waar?

Dit is de plek om het te plaatsen!

Nieuwe game aangekondigd!! DISGAEA DS! Het wordt een remake van het eerste deel dat uit kwam op de playstation 2. Ook worden er een paar nieuwe extra's toegevoegd.

Ik ben hier echt heel blij mee! Heb Disgaea eigenlijk altijd al eens willen spelen, maar mijn broer heeft het de playstation mee genomen toen hij op kamers ging. Dus om dan de game alsnog te kopen had geen zin. Ik ben heel erg benieuwd ^^

Volgens een aantal bronnen buiten Nintendo, zou het bedrijf werken aan een nieuwe DS. De schermen zouden groter zijn, maar het belangrijkste is dat volgens de rumoeren beide schermen touch screens worden.

Een nieuwe Action/RPG genaamd Kizuna komt naar de Wii! Veel is er nog niet over bekend, maar er zijn al wel een paar screens vrijgegeven.

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Klonoa komt naar de Wii! Het wordt een remake van het eerste deel dat uitkwam op de PS1.

(afbeelding)
Yay! Ik had ooit een demo thingie van Klonoa voor de PS2. En dat vond ik echt gaaf... en veel te kort XD Dus ik ben benieuwd

Nieuwe DS:

http://www.youtube.com/watc...

Fake wordt er gezegd...

Yep. Die is fake. Want deze:
(afbeelding)
is echt. Het wordt de nieuwste DS, genaamd Nintendo DSi (Aangekondigt tijdens een Nintendo Conference, dus niet fake.)

Launchgames:
Mario and Luigi 3
A new Wario Ware
Valkyrie Profile DS
A new Kirby
A new Mega Man

Er zitten 2 camera's in, SD slot, grotere schermen, betere resolutie, kan muziek afspelen, foto's bekijken en nog meer ^^

Groot nadeel is dat de nieuwe games waarschijnlijk niet op de oudere DS versies gespeeld kunnen worden. (Zoals met de GBC games op de GB) Maar daar is nog niks over bekend.

En het heeft geen GBA slot meer. Ook een min punt.

Nog een leuk nieuwtje: Fire Emblem DS komt uit op 5 december HIER IN EUROPA!! Ben zo blij! Kan niet wachten

Was hem tegengekomen indd ja, de DSi.

Geen GBA-slot? Ineens wel een enorm minpunt, het GBA-slot was voor mij een doorslaggevende reden om een DS te kopen. Dan heb je ineens twee consoles ineen.

Wat ik ook weer jammer vind aan de reguliere DS is dat je geen 'gewone' GB(C)-games met het GBA-slot kunt spelen. Was wel een (toch lichte) afknapper.

Nieuwe games aangekondigd door nintendo op de E3:

Super Mario Galaxy 2
Nieuwe zelda in 2010 voor wii (met wii motionplus)
Metroid Prime 4
New Super Mairo Bros wii

en voor de ds:

Golden sun rising

Nieuwe game aangekondigd! Okamiden!! Een vervolg van Okami. Dit keer niet op de Wii maar voor de DS.

Nu ik weer dit topic zie... leeft Kizuna nog? XD

'tis vrij stil op Nintendo gebied heh? Raar....

284
Stilte voor de storm, er komen toch wel een aantal titels waar ik naar uit kijk, project zero, Metroid Prime 4, New Super mario Bros, Silent Hill : Shattered Memories, Zelda.

Geen nieuws in de zin van 'nieuwe game' maar toch iets opmerkelijks.
De NES-game Stadium Events wordt voor nu al $21.000 geveild op ebay. Is dat sick of is dat sick?!

Kijk ook die biedgeschiedenis. Je zult maar denken even een oud gamepje te verkopen en blij zijn dat er opeens $100 wordt geboden. En dan niet veel later zien dat het verhonderdvoudigd is.

Uiteindelijk verkocht voor $ 41.000! Maar goed, het is hier zo dood dat niemand dit zal lezen

Jawel hoor, ik lees het... nu Hoorde het toevallig vandaag nog van een docent. 41.300 was het volgens mij zelfs! Echt belachelijk veel.

beste 284, op 30 september 2009 zei je tegen me dat de stilte een stilte voor de storm was

waar blijft die storm van je nou?

Storm is al half geweest Hoop nieuwe titels uitgekomen en er komen er nog meer dit jaar

HOOFDDORP - De opvolger van de Nintendo DS heet de Nintendo 3DS en speelt games in 3D af zonder dat daar een speciale bril voor nodig is. Dat heeft Nintendo vandaag (23 maart red.) aangekondigd.

De Nintendo 3DS moet in het komende fiscale jaar van Nintendo uitkomen, wat in april dit jaar begint en in maart volgend jaar eindigt. Nintendo benadrukt dat de 3DS geen update is van de huidige DS, maar een daadwerkelijke opvolger.

Nintendo heeft verder geen details gegeven over de technologie in de draagbare spelcomputer en kan op dit moment ook nog geen releasedatum of prijzen aankondigen.

Wel bevestigt het Japanse bedrijf dat er meer details volgen op de E3-gamebeurs in Los Angeles. Deze beurs gaat op 15 juni van start.

DS

De Nintendo DS verscheen op 21 november 2004 in de Verenigde Staten en op 11 maart 2005 in Europa. Het systeem viel op doordat het uit twee schermen bestaat, waarvan één scherm aanrakingsgevoelig is.

De hierop volgende jaren verschenen er diverse nieuwe versies, waaronder de DS Lite en DSi. Onlangs kwam de DSi XL uit, een DSi met grotere schermen.

De Nintendo DS werd één van de meest succesvolle spelcomputers ooit: Nintendo maakte maart 2009 bekend dat er meer dan honderd miljoen systemen waren verkocht.

Ik vind de nintendo games van tegenwoordig een beetje eentonig worden en zelfs veroudert en saai. Wat Nintendo eigenlijk zou moeten doen is een character pakken en daar een hele nieuw soort game mee verzinnen. (of opeens een heel nieuw character bedenken) maar in plaats van dat te doen begint Nintendo nu met het uitmelken van sequels met games die we allemaal al eerder hebben gezien. Sorry moest effe zeiken hierover. Erg raar trouwens dat de wii nog zo goed verkoopt want erg veel goede games zijn er naar mijn mening niet op te vinden.

Komen steeds betere games op. Red Steel 2 onlangs uitgebracht, Fragile kwam uit, nieuwe Final Fantasy is ook zeer vermakelijk en dan heb je ook nog games zoals Monster Hunter Tri, The Grinder, No More Heroes 2 en the Conduit 2! :3

War-Ultima
jelle heeft op zich wel gelijk (DS en Wii dan he), er zijn maar weinig goede games, de besten die ik kan verzinnen zijn Red Steel 2, No More Heroes 1&2, Monster Hunter 3, House of the Dead: Overkill, The Conduit, Super Smash Bros. Brawl, Super Mario Galaxy, mario kart Wii, RE4 en nog een paar misschien die ik nog niet heb genoemd.
En meesten die ik net heb genoemd zijn zoals Jelle al vermelde, allemaal uitmelk titels maar jelle er zijn wel een paar nieuwen bijgekomen in de nintendo wereld, zoals de karakter in no more heroes bijvoorbeeld.
The grinder ben ik trouwens wel erg benieuwd naar, als dat een game word met een extreem hoog cijfer bij ign en gamespot dan koop ik een Wii, eerlijk waar.

game-play

Ik maak Jelle ook ff lekker met dit filmpje denk ik Jelle als dit spel hoger dan een 8.5 krijgt en als er zeer veel replay-value inzit (ign.com verteld dat altijd bij houdbaarheidsdatum) dan verkoop ik mijn ps3 en X360 met games en dan ga ik voor de Wii .

Voor de Dr. Who fans onder ons!
Sonic Screwdriver

Ik ga zelf proberen de WiiMote te bemachtigen Echt super!

284
Hond valt meisje aan door Nintendogs

MANCHESTER - Een hond heeft de bovenlip van een negenjarige meisje afgebeten terwijl het meisje een hondenspel op haar Nintendo DS aan het spelen was.

(afbeelding)

Megan Walker speelde het spelletje Nintendogs, waarin je een virtuele hond moet opvoeden, op de bank bij de oma van een vriendinnetje, in het Britse Manchester. De oma, Jean Taylor, had een grote bullmastiff als huisdier.

Geschrokken

Toen de hond in het spelletje begon te blaffen, schrok de mastiff, Saracen, van het geluid en sleurde ze Megan aan haar voet van de bank. Taylor, de eigenares van de hond, sprong geschrokken op en probeerde haar hond van het meisje af te trappen.

Een dochter van Taylor belde direct de politie. Toen de agenten het huis in kwamen, zat Megan op de bank met een doek om haar hoofd. Een groot deel van haar bovenlip was afgebeten.

Inslapen

De politie vond de bovenlip en bracht deze, samen met Megan, naar het ziekenhuis. Daar is ze twee uur lang geopereerd en heeft ze vijf dagen moeten blijven. Taylor heeft de hond verplicht moeten laten inslapen.

“Het spel moet een soort waarschuwing hebben, dat je het niet mag spelen in het bijzijn van echte honden”, aldus Jean Taylor tegen The Daily Mail. “Ik geef de schuld aan het spelletje. Als ze dat niet aan het spelen was, dan had de hond haar nooit aangevallen.”

Nintendo wilde niet reageren op het nieuws.

Waarom zou je daarom die hond afmaken? iig beter in laten slapen dan afschieten.

Het laatste Nintendo nieuws van vandaag mensen!

Mario is overleden.....

Lol, wat een kut hond

Opgeruimd staat netjes.

Zie je wel dat games aanzetten tot geweld!

Nintendogs is niet voor niets 18+

Gast
geplaatst: vandaag om 09:50 uur

geplaatst: vandaag om 09:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.