menu

Platforms / Nintendo / Het laatste Nintendo nieuws

zoeken in:
Saoedisch fonds wil belangen in Nintendo vergroten | Power Unlimited - pu.nl

Dit vind ik altijd zo vreemd om te lezen.. hebben ze aan olie en voetbal niet genoeg?.

De volgende HW van Nintendo is eindelijk aangekondigd!!

Nintendo Sound Clock Alarmo™ - Nintendo Official Site

Stiekem vind ik dit best een leuk hebbeding maar voor €100! wow nee, dat is te veel. Als het nou €75 was of €60?.

Edit: Het ding verkoop wel als een malle ik sta nu in de wachtstand bij My Nintendo Store..

'Het is wel grappig' als je een jonger gezinslid hebt of zo. Maar ik kan niet zeggen dat ik hier echt warm voor loop. En inderdaad....100€ - weet je wel hoeveel uitstekende games ik daarmee uit diverse sales haal!

Nintendo Switch 2 Is Indeed Called Switch 2 - Report - GameSpot

Hij heet de Switch 2! nou... is dat niet mooi.

Banjo schreef:
Hij heet de Switch 2! nou... is dat niet mooi.

Ik was voor SwitchUupAgain of SwitchitUpSomeMore gegaan. Maar je kan niet alles hebben.

centurion81 (moderator)
Ik wilde een SwIItch

centurion81 schreef:
Ik wilde een SwIItch

Da's too much on the nose

Switch U2 (over gekocht door Bono! ) nee mooi zakelijk houden daar zo. Recht zo die gaat met een dikke line up yo!.

geplaatst:
Wat klote is aan die update is dat als je meerdere Switch apparaten gebruikt.
En dat gebruik ik op meerdere adressen, je niet meer zorgeloos YouTube, en digitale spellen gewoon kunt opstarten. Nee dat moet je dan steeds weer via GameShare doen. Dat lijkt mij heel omslachtig omdat je die apparaten dan weer heel dicht bij elkaar moet brengen!. Maar misschien snap ik het hele gebeuren nog niet..

geplaatst:
Banjo schreef:
Wat klote is aan die update is dat als je meerdere Switch apparaten gebruikt.
En dat gebruik ik op meerdere adressen, je niet meer zorgeloos YouTube, en digitale spellen gewoon kunt opstarten.

Aa dat kan wel je hoeft maar eenmalig je Switch apparaten van dichtbij te koppelen/ connecten.

DPG Media Privacy Gate - nu.nl

Nintendo kan Switch onbruikbaar maken in VS als gebruiker overeenkomst schendt!.

centurion81 (moderator)
Banjo schreef:
DPG Media Privacy Gate - nu.nl

Nintendo kan Switch onbruikbaar maken in VS als gebruiker overeenkomst schendt!.

Prima lijkt me

Ik neem aan dat ze het dan hebben over hacken? Of als je je racistisch misdraagt met bv streamen?

In dat geval, prima. Maar ergens wel kwalijk, want je koopt dat apparaat wel. Dat je iemands account blockt moet kunnen, maar een apparaat onbruikbaar maken?

Dus we gaan akkoord met een partij die een mogelijkheid inbouwt om het apparaat wat je koopt onbruikbaar te maken? Zitten we in China?

Volgens mij is dit nieuw, is in t verleden toch wel vaker gebeurt dacht ik.

Iemand hier nog bij de hands on switch 2 event geweest dit weekend?

legian schreef:

Volgens mij is dit nieuw, is in t verleden toch wel vaker gebeurt dacht ik.

Ja dit was ook al bij de Wii-U het geval je mocht er niet mee rotzooien!.
Dan werd je ook geblokkeerd, ik vind dit soort dingen prima..

Maar ik vind wel dat ze die golden coins weer terug moeten brengen voor de gamer die zich netjes gedraagt.

-marco- schreef:
Iemand hier nog bij de hands on switch 2 event geweest dit weekend?

Nee ik wil zo weinig mogelijk zien en dan 5 juni het zelf ontdekken..

Maar ik heb al positieve verhalen gelezen.

Banjo schreef:
Maar ik vind wel dat ze die golden coins weer terug moeten brengen voor de gamer die zich netjes gedraagt.

Dat vind ik trouwens best wel een misser ja. Dat plots stopzetten van deze dienst. Ik heb toch best wel wat euro's bespaard door die Golden Coins te sparen en uit te geven voor weer nieuwe games. En het is niet net alsof games niet al duur genoeg zijn / worden. En dan bedoel ik specifiek first party en AAA.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:49 uur

geplaatst: vandaag om 00:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.