menu

Platforms / Nintendo / Problemen met de Wii-mote...

zoeken in:
ps2gamer
De cursor van mijn wiiremote (van mijn beide remotes eigenlijk) trillen bij sommige games, en ja, ik heb de handleiding gecheckt en de procedure bij problemen gevolgd, maar alles is (zogezegd) goed. Maar het is vreemd dat bij resident evil 4 alles normaal gaat maar bij bv. tomb raider anniversary trilt de cursor (bv als je de home knop indrukt, bij dat menu trilt dat handje). En ook vreemd is dat dit niet het geval bij het beginmenu, daar trilt het 'handje' niet. Bij anniversary trilt de cursor ook gewoon bij het richten op het scherm, zeer irritant... oh ja, het is niet mijn hand dat trilt. Heeft iemand gelijkaardige problemen, dan ben ik tenminste niet alleen:)

avatar van christa22
bij mijn trillde die ook wel eens Ik heb toen dat zwarte balkje weet ff niet hoe dat heet
wat lager gezet ik had hem op me tv geplakt en nu heb ik hem gewoon voor de tv gezet nou trilt hij niet meer.
Het gaat om een bepaalde afstand en hoogte denk ik bij sommige spellen.
Nu heb ik hem de hoogde van mijn hand zeg maar als ik op de bank zit dat is veel beter hij reageerd dan ook makelijker.
Mioet je maar eens proberen:)

avatar van DarthSolidKevin
Je moet de sensor balk op de juiste hoogte zetten en zoals christa22 al zij moet je op een bepaalde hoogte zitten.

avatar van wolly
bij mij is mn ene remote goed alleen bij mn andere zit het pijltje onderste boven en mario kart wii kan je niet eens sturen maar kan je alleen rechtdoor rijden weet iemand hoe je dat moet oplossen?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:53 uur

geplaatst: vandaag om 17:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.