menu

Platforms / Nintendo / Wii

zoeken in:
284
En een hoop vette WII titels hieonder mijn persoonlijke ervaringen!

Metroid: Other M.
Super Paper Mario.
New Super Mario Bros.
Another Code: R
Sin and Punishment 2: Successor of the Skies
Lost in Shadow
Metroid Prime: Trilogy

Thanks guys, en de extra titels zet ik op de lijst. Heb ik eindelijk een excuus om Metroid te gamen .

En niet te vergeten:

Kirby's Epic Yarn
Donkey Kong Country Returns

Maar die moeten nog komen

Oh en als je Resident Evil 4 toch gaat herspelen moet je zeker de Wii versie proberen.

Tsjo-Wi schreef:
Oh en als je Resident Evil 4 toch gaat herspelen moet je zeker de Wii versie proberen.

Daar dacht ik ook al aan, maar vooral Umbrella Chronicles en Darkside Chronicles zijn de titels waar ik het voor doe. RE 4 pak ik dan ook gelijk mee.

Fire Emblem zoals je al zei is ook geweldig.

Dan heb je nog Okami (Als je die nog niet op de PS2 hebt gespeeld) en Muramasa. En misschien dat Last Story ook wel iets voor jou is, alleen moet die nog uitkomen. En dat gaat helaas nog wel even duren denk ik..

Thanks Princess, met die titels kan ik wel wat . Okami heb ik op de PS2 ook nog niet gespeeld, al wil ik die zeker een keer spelen.

AvMerode
Naomi Watts schreef:
Thanks Princess, met die titels kan ik wel wat . Okami heb ik op de PS2 ook nog niet gespeeld, al wil ik die zeker een keer spelen.

Ook No More Heroes 1&2 zijn geweldig en qua RPG's kun je Monster Hunter Tri ook proberen. (vooral online gaan met monster hunter)
Als je een Wii aanschaft, koop er dan ook een Wii Component kabel bij voor mooier beeld, is echt aan te raden.

Soms als je een Wii game koopt, krijg je er een bonus kaart bij, die kun je vervolgens invullen via Nintendo NL site in product registratie (je krijgt er punten/sterren voor).
Via al die punten/sterren die je vervolgens opspaart kun je goodies en andere dingen voor krijgen.

MOnster Hunter Tri leek me ook wel een aanrader, gaat op de lijst! No More Heroes ziet er wel enorm interessant uit, die gaat op de prioriteiten lijst. Bedankt! Komend weekend ga ik een Wii aanschaffen, jullie worden bedankt voor het warm maken om deze stap snel te nemen.

misterwhite
Leuk Gilles, dat je een wii gaat aanschaffen, vergeet zeker niet Smash Bros Brawl aan te schaffen

Monster Hunter Tri is inderdaad enorm goed. Althans, de dingen die ik heb gezien en gehoord. Als het goed is kan ik het over een paar weken van iemand overnemen. Kunnen we ooit online een quest doen

Misschien nog interessant voor sommige mensen: Er komt deze maand een speciaal Wii pakket uit. (Ter ere van Mario's 25ste verjaardag ) Een rode Wii met:
-een rode Wiimote (waarin Motion+ al in is ingebouwd),
-rode nunchuck,
-Wii Sports,
-New Super Mario Bros. Wii en
-de originele Donkey Kong Arcade!

misterwhite schreef:
Leuk Gilles, dat je een wii gaat aanschaffen, vergeet zeker niet Smash Bros Brawl aan te schaffen

Ga ik niet vergeten . Ik ben er ook wel blij mee, wil ook wel soms lekker pretentieloze games spelen. Best een leuk game aanbod ook, dat ik er nu pas mee kom.

@ Princess:

Ik doe het ook grotendeels voor mijn vriendin (al profiteer ik mee), die op mijn PS3 en 360 niet echt game aanbod. Heb jij als vrouw zijnde ook nog tips voor haar?

Uhm... Fire Emblem? Haha, even denken... Als ik even naar mijn zus kijk, dan zijn het toch vooral games zoals Mario Party 8, Mario Kart Wii, Wario Ware Smooth Moves en Dance Dance Revolution die het meest in de smaak vallen. Misschien dat Animal Crossing ook wat voor haar is?

Dank je Princess. Daar kan ik wel wat mee.

heeft de wii trouwens ook iets van achievments of trophys ??

rockgamer schreef:
heeft de wii trouwens ook iets van achievments of trophys ??

Nee. Op de Wii heb je geen achievment hoertjes .

haha, jammer, vind het toch altijd wel erg leuk.

kan ik trouwens op de wii ook games als super mario 64, mario kart 64 enz. downloaden via punten ofzoiets?

weet je wat ik nooit snap aan nintendo, dat mario spellen nooit maar dan ook nooit goedkoper worden, al is het spel 5 jaar oud, de mario spellen houden altijd de beginprijs ( 50 euro ) dit vind ik echt nergens op slaan, op de xbox en ps worden de games op den duur toch ook goedkoper ? hoe bekend ze ook zijn ??

ik heb gevonden welke spellen je kan kopen via wii points

zijn de graphics trouwens verbeterd of niet ?

Nope. Ik heb gewoon een scart aansluiting. Als je goed beeld wil moet je met de wii op een beeldbuis spelen.

alright ik heb vanavond een tweedehandse wii van een vriend van me
de spellen die erbij zitten trekken me niet zo maarja

wii sports
wii play
endless ocean
links crossbow training

ik ga morgen 2 spellen kopen, zoiezo super smash bros brawl, en ik ben sterk aan het twijfelen over:

zelda twilight princess
super mario galaxy (1)
super paper mario
new super mario bros wii
sonic and sega all star racing

welk spel van deze raden jullie me het meest aan en waarom ?

JVT
super mario Galaxy 1 of 2. echt GEWELDIG!! Super Mario op zn best. met de mooiste en geniaalste levels ooit.

is dat ook met normale ( classic ) controller te spelen ?

AvMerode
rockgamer schreef:

Nee, zijn maar weinig Wii games met controller support, Virtual console games willen met classic pro en gamecube controller, geld ook voor Goldeneye.
Virtual Console games zijn trouwens niet aangepast in graphics, is precies hetzelfde zoals vroeger en sommige VC games willen niet via component en dus moeten ze via scart.

JVT
rockgamer schreef:

nope, dat is dan ook het enige grote minpunt aan dit spelt. ik heb een hekel aan dat bewegen en shaken met die controller. Maar je moet Mario galaxy (1 of 2) darvoor echt niet laten liggen. blijven geweldige spellen!

Is die besturing wel gewoon lekker en goed? Bij new super mario bros bijv vond ik het wel goed werken, werkt het hier net zo?

JVT
de besturing is zoals in iedere mario game heel erg goed, perfect eigenlijk. (lopen, springen enz.)

Alleen moet je voor een soort 'spin' om vijanden uit te schakelen je wii mote 'shaken'. Ik persoonlijk heb een hekel aan zon besturing en zou liever met een classic controller spelen met alleen maar knopjes. Maar dat is volgens mi iets persoonlijk, anderen vinden die wii besturing wel weer fijn.

rockgamer schreef:
ik ga morgen 2 spellen kopen, zoiezo super smash bros brawl, en ik ben sterk aan het twijfelen over:

zelda twilight princess
super mario galaxy (1)
super paper mario
new super mario bros wii
sonic and sega all star racing

welk spel van deze raden jullie me het meest aan en waarom ?

Ik zou niet voor twilight Princess gaan, las net dat je die al op de gamecube hebt gespeeld. Wat er anders is, is eigenlijk enkel de controls.

twilight princess had ik gekocht op de release, dus al een hele tijd terug, ben best ver gekomen maar nooit helemaal uitgespeeld, maar legend of zelda twilight princess koop ik wel later inderdaad

Gast
geplaatst: vandaag om 12:50 uur

geplaatst: vandaag om 12:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.