menu

Platforms / Nintendo / Virtual console

zoeken in:
gzn
Virtual console welke games hebben we, welke gaan we downloaden, en natuurlijk welke verwachten we nog.


Zelf heb ik Mario 64, en ocarina of time, het beperkte aantal games die te downloaden zijn vallen nogal tegen, zelf zit ik te wachten op Illusion of time (SNES) en Solstice (NES).

Muffinhead
ik heb hem vooral gebruikt om toch de NES en SNES games te kunnen spelen die ik toendertijd gemist heb.

ik denk dat Super Metroid op het moment zeker me favoriet hiervan is.

avatar van rpger
Streets of Rage 3 en Golden Axe


classics!!

Ik vind de prijs overgens wel aan de hoge kant, tenslotte koop je op markplaats een nintendo 64, gamecube of sega megadrive voor een paar centen met tientalle games erbij.

gzn
classics!!

Ik vind de prijs overgens wel aan de hoge kant, tenslotte koop je op markplaats een nintendo 64, gamecube of sega megadrive voor een paar centen met tientalle games erbij.


Ik heb laatst ook een Snes gekocht en speelden daar Super Mario world op, ook speelde ik deze op de WII met een Gamecube controller dat is echt af te raden omdat de Y knop rennen is en de B knop springen dus beiden in één handeling werkt voor geen meter, misschien moet ik het met de classic controller proberen dat ook zo onlochies is om deze met een snoertje te verbinden met de wii remote.

avatar van pauzemenu
ik ga meer voor de oude mario spellen , vind het toch de beste oldschool games die er zijn ...

gzn
ik ga meer voor de oude mario spellen , vind het toch de beste oldschool games die er zijn ...


Aan mario games is genoeg aanbod, maar het totale aanbod aan gemes vindt ik echt tegenvallen.

Waar blijven alle vette games.

NES

Solstice
1942
Adventures Of Lolo 2 & 3
Double Dragon Serie
Chip n Dale rescue rangers
Festers Quest
Maniac Mansion
Metal Gear
Snake's Revenge

SNES

Illusion Of Time
Flashback
Lost Vikings
Out of This World
Shadowrun
Strike serie (jungle, desert, urban)
Syndicate

Dit zijn games die ik terug wil vinden in de virtual console shop.

avatar van Maiky
Chip 'n Dale Rescue Rangers ja! Hmmm, lang niet meer gekeken of er nog wat interessant spul op de Virtual Console is gezet. Dacht er net aan tijdens de film die ik aan het kijken was. Toch weer even up to date gaan

avatar van Hirano Aya
hoe werkt deze shit eigenlijk??? moet je een bepaald aantal wii punten hebben of zoiets?

avatar van Princess Piranha
Yep. Met Wii Points kan je retro spellen 'kopen'. Wii Points kan je gewoon in de winkel kopen. Dan krijg je er 2000 volgens mij. Ook kan je je sterren bij Nintendo.nl inleveren voor punten.

avatar van Hirano Aya
Ah oke, ik wil namelijk wel een paar van die ouwe nintendo classics spelen. Hoe duur zijn dan 2000 wii points?

avatar van ReMyTje86
ik heb spellen van de NEs en SNES op me Wii, maar als ik ze wil spelen op de TFT-tv scherm dan word mario 3 en alle andere spellen worden zwart hoe komt dat. Omdat het HD is of ik zou het niet hoe kan ik dat dan voorkomen.

avatar van DarthSolidKevin
Hirano Aya schreef:
Ah oke, ik wil namelijk wel een paar van die ouwe nintendo classics spelen. Hoe duur zijn dan 2000 wii points?

€20,- per 2000 wii points. Ik mis zelf ook een goede klassieker bij de N64: Super Smash Bros. Weet iemand of die eraan zit te komen of hoeveel wii points het gaat worden?

Muffinhead
solidKevin schreef:
(quote)

€20,- per 2000 wii points. Ik mis zelf ook een goede klassieker bij de N64: Super Smash Bros. Weet iemand of die eraan zit te komen of hoeveel wii points het gaat worden?


Japan krijgt hem binnenkort voor 1200 punten. het zal dus zeker niet lang duren voor hij ook hier te downloaden is.

avatar van DarthSolidKevin
Muffinhead schreef:
(quote)


Japan krijgt hem binnenkort voor 1200 punten. het zal dus zeker niet lang duren voor hij ook hier te downloaden is.

ok dat is gaaf! Bedankt!

in virtual console is de zelda game majora's mask te koop.

avatar van DarthSolidKevin
AR2009 schreef:
in virtual console is de zelda game majora's mask te koop.

Ja heb ik gezien lijkt me best vet .

Ik zit te wachten op de SNES Titel: Super Mario All Stars, want ik wil die oude mario games gewoon met mooie snes graphics spelen ipv de originele games met lelijke 8-bit graphics. Weet iemand of deze er aan komt?

avatar van DarthSolidKevin
Het zou ook wel leuk zijn als ze Conkers bad fur day en Goldeneye erop zetten . Zal natuurlijk niet gebeuren maar goed .

284
Ik zit te wachten op de SNES Titel: Super Mario All Stars, want ik wil die oude mario games gewoon met mooie snes graphics spelen ipv de originele games met lelijke 8-bit graphics. Weet iemand of deze er aan komt?


Als je een nieuwe 2D mario wilt spelen, vorige week is New Super mario Bros uitgekomen op de WII.

En anders moet je je WII even een softmod geven dan kan je alles op je WII zetten wat je maar kan bedenken.

Het zou ook wel leuk zijn als ze Conkers bad fur day en Goldeneye erop zetten . Zal natuurlijk niet gebeuren maar goed .


Helemaal niet zo gek wat je nu zegt, het zijn twee grote top titels.

Ford KAduuk
Conker's Bad Fur Day is inderdaad een geweldig spel

Maar ik denk niet dat die op de Virtual Console zal komen, eerder op X-Box Live Arcade zoals dat met Banjo-Kazooie is gebeurt.

War-Ultima
Ik wou dat Turok 1&2 (N64) op de Virtual Console zou komen, maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Maar Virtual Console games op de Wii zijn wel extreem duur, 8 euro voor een Snes classic, ja ok het is retro en retro is tegenwoordig duur, een speciale gamewinkel verkoopt snes games (zoals super mario world) voor 30 euro, uiteindelijk kun je virtual console ook wel weer zien als goedkoop.
Je kunt het natuurlijk allemaal gratis downloaden op pc via emulator, maar via een game console vind ik het wel prettiger.
Het is origineler en het geeft een goed gevoel (een nintendo game zoals bijvoorbeeld mario, kirby of donkey kong op een nintendo apparaat, ja dat geeft een goed gevoel).

Ikzelf heb nu Super mario bros. 3 en kirby's adventure, ben van plan om secret of mana, mario the lost levels, super mario world, donkey kong country 1-3, zelda: link to the past en super metroid te kopen, eerst dan maar 4 van de opgenoemde games met mijn 3000 punten kaart.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.