Platforms / Nintendo / Nintendo Switch 2
zoeken in:
1
geplaatst: 8 juni, 17:36 uur
Gameboy sla ik over, maar Mega Drive is zeker wel de moeite inderdaad. Best wel tof.
1
geplaatst: 9 juni, 13:10 uur
Manny Calavera schreef:
Online abbo nemen + expension, volgens mij staan daar van de Gamecube nu oa F-Zero en Wind Waker op toch?
Ik wacht nog effe maar in het najaar neem ik dat ook, ook meteen de N64 titels meepikken.
(quote)
Online abbo nemen + expension, volgens mij staan daar van de Gamecube nu oa F-Zero en Wind Waker op toch?
Ik wacht nog effe maar in het najaar neem ik dat ook, ook meteen de N64 titels meepikken.
Ja beetje het nadeel misschien om van kinds af aan Nintendo als hoofdconsole te hebben gehad

Maargoed, ik kan gewoon uitwijken naar toffe indiegames, PS5 of een game van mijn vriend die ikzelf dan nog niet heb gespeeld. Dus ik vermaak mij wel haha, alleen de hype release van zo'n nieuwe console valt dan wel een beetje op zn gat hier.
3
geplaatst: 9 juni, 16:38 uur
Afgelopen donderdag was het dan eindelijk zo ver, de dag waar vanaf de wereld nooit meer het zelfde zal zijn, we zijn nu in de verre verre toekomst beland
Ik vond het dan ook ongelofelijk dat de bezorgdiensten op zo'n dag waarop de hele wereld op z'n kop staat alle pakketjes gewoon keurig op tijd hebben afgeleverd!
Ik heb de afgelopen dagen ontzettend veel Mario Kart gespeeld, en wat ziet het er waanzinnig goed uit allemaal, ik ben echt superblij dat de Switch wat voor mij een vrijwel perfecte console was nu een opvolger heeft die echt een merkbaar betere performance heeft.
Echt een goed nieuw single player avontuur mist voor mij ook nog een beetje, maar Donkey Kong Bananza komt er gelukkig bijna aan, ondertussen ben ik zwaar verslaafd aan Mario Kart World, die tijd kom ik dus wel door!
Ik heb gehoord dat veel Switch 1 spellen ook betere prestaties geven op de Switch2 en sommige al een update hebben zoals Mario Odyssey, ik heb ook best wel zin om sommige oude spellen weer te gaan spelen zoals Odyssey, maar ook Bayoneta 3 wat nu geen frame rate problemen schijnt te hebben.

Ik vond het dan ook ongelofelijk dat de bezorgdiensten op zo'n dag waarop de hele wereld op z'n kop staat alle pakketjes gewoon keurig op tijd hebben afgeleverd!

Ik heb de afgelopen dagen ontzettend veel Mario Kart gespeeld, en wat ziet het er waanzinnig goed uit allemaal, ik ben echt superblij dat de Switch wat voor mij een vrijwel perfecte console was nu een opvolger heeft die echt een merkbaar betere performance heeft.
Echt een goed nieuw single player avontuur mist voor mij ook nog een beetje, maar Donkey Kong Bananza komt er gelukkig bijna aan, ondertussen ben ik zwaar verslaafd aan Mario Kart World, die tijd kom ik dus wel door!
Ik heb gehoord dat veel Switch 1 spellen ook betere prestaties geven op de Switch2 en sommige al een update hebben zoals Mario Odyssey, ik heb ook best wel zin om sommige oude spellen weer te gaan spelen zoals Odyssey, maar ook Bayoneta 3 wat nu geen frame rate problemen schijnt te hebben.
0
geplaatst: 11 juni, 12:22 uur
Nintendo zegt wereldwijd een recordaantal van 3,5 miljoen Switch 2-consoles te hebben verkocht in de eerste vier dagen na de lancering van de nieuwe console. ‘Dit is het hoogste wereldwijde verkoopniveau voor Nintendo-hardware ooit in de eerste vier dagen’, aldus de Japanse videogamegigant in een verklaring.
Toch wel erg indrukwekkend hoor.
0
geplaatst: 14 juni, 22:34 uur
Zijn er mensen die ook problemen met de batterij hebben?.
Ik moet het in handheld modes nog uit proberen, maar als ik hem in de dock modes heb staan en op tv zie dan staat hij op 87% wat wel apart is. Morgen maar even helemaal leeg spelen in handheld modes..
Ik moet het in handheld modes nog uit proberen, maar als ik hem in de dock modes heb staan en op tv zie dan staat hij op 87% wat wel apart is. Morgen maar even helemaal leeg spelen in handheld modes..
1
geplaatst: 14 juni, 22:49 uur
Banjo schreef:
Bekend probleem, zijn oplossingen voor. Betreft een verkeerde indicatie batterij. Ff googlen en je hebt de oplossing zo gevonden

Of je hebt opladen tot max 90% aanstaan! Wat overigens wel weer word geadviseerd.
0
geplaatst: 15 juni, 13:05 uur
Dat weet ik wel Marco ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen last van hebben..
En ik weet ook wel hoe het internet werkt ouwe wijsneus..
En ik weet ook wel hoe het internet werkt ouwe wijsneus..

0
geplaatst: 18 juni, 22:13 uur
Banjo schreef:
Ik wil het nog gaan uitproberen, maar ik vindt het beeld in de hoge resolutie op mn tv zo mooi dat ik steeds niet echt zin heb om handheld te spelen

1
geplaatst: 19 juni, 11:33 uur
Maxigames schreef:
Ik wil het nog gaan uitproberen, maar ik vindt het beeld in de hoge resolutie op mn tv zo mooi dat ik steeds niet echt zin heb om handheld te spelen
nog niet echt naar gekeken.

Ik krijg morgen mijn nieuwe tv, gekocht bij Expert die instaleren hem ook even. Want ik zei dat ik een digibeet was

En ik heb mijn batterij wel getest maar ik heb niks vreemds ontdekt...

1
geplaatst: 2 juli, 21:16 uur
Just a moment... - playsense.nl
Switch 2 breekt records met 5 miljoen verkochte exemplaren in eerste maand!.
Switch 2 breekt records met 5 miljoen verkochte exemplaren in eerste maand!.
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 14:27 uur
Deze informatie schijnt niet helemaal te kloppen het kunnen er minder of meer zijn

Word vervolgd..
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 17:45 uur
Ach zolang wij ‘m maar hebben toch.
Kunnen die vijf miljoen meer of minder mij niet zoveel boeien eigenlijk.
Kunnen die vijf miljoen meer of minder mij niet zoveel boeien eigenlijk.
* denotes required fields.