Platforms / Nintendo / Nintendo Switch 2
zoeken in:
1
geplaatst: 8 juni 2025, 17:36 uur
Gameboy sla ik over, maar Mega Drive is zeker wel de moeite inderdaad. Best wel tof.
1
geplaatst: 9 juni 2025, 13:10 uur
Manny Calavera schreef:
Online abbo nemen + expension, volgens mij staan daar van de Gamecube nu oa F-Zero en Wind Waker op toch?
Ik wacht nog effe maar in het najaar neem ik dat ook, ook meteen de N64 titels meepikken.
(quote)
Online abbo nemen + expension, volgens mij staan daar van de Gamecube nu oa F-Zero en Wind Waker op toch?
Ik wacht nog effe maar in het najaar neem ik dat ook, ook meteen de N64 titels meepikken.
Ja beetje het nadeel misschien om van kinds af aan Nintendo als hoofdconsole te hebben gehad
Dan zijn dingen zoals F-Zero GX en Windwaker minder interessant. Beide games staan hier bijvoorbeeld in de kast. Hoewel het natuurlijk met de dag irritanter wordt om oude consoles aan te sluiten enzo haha. (Ik heb trouwens ook niet die extra uitbreiding, heb die standaard online abbo.) Als je die oude titels niet hebt gespeeld/niet meer hebt/moeite is om aan te sluiten dan is die uitbreiding wel echt amazing. N64 en GameCube hebben hele goede games!Maargoed, ik kan gewoon uitwijken naar toffe indiegames, PS5 of een game van mijn vriend die ikzelf dan nog niet heb gespeeld. Dus ik vermaak mij wel haha, alleen de hype release van zo'n nieuwe console valt dan wel een beetje op zn gat hier.
3
geplaatst: 9 juni 2025, 16:38 uur
Afgelopen donderdag was het dan eindelijk zo ver, de dag waar vanaf de wereld nooit meer het zelfde zal zijn, we zijn nu in de verre verre toekomst beland
Ik vond het dan ook ongelofelijk dat de bezorgdiensten op zo'n dag waarop de hele wereld op z'n kop staat alle pakketjes gewoon keurig op tijd hebben afgeleverd!
Ik heb de afgelopen dagen ontzettend veel Mario Kart gespeeld, en wat ziet het er waanzinnig goed uit allemaal, ik ben echt superblij dat de Switch wat voor mij een vrijwel perfecte console was nu een opvolger heeft die echt een merkbaar betere performance heeft.
Echt een goed nieuw single player avontuur mist voor mij ook nog een beetje, maar Donkey Kong Bananza komt er gelukkig bijna aan, ondertussen ben ik zwaar verslaafd aan Mario Kart World, die tijd kom ik dus wel door!
Ik heb gehoord dat veel Switch 1 spellen ook betere prestaties geven op de Switch2 en sommige al een update hebben zoals Mario Odyssey, ik heb ook best wel zin om sommige oude spellen weer te gaan spelen zoals Odyssey, maar ook Bayoneta 3 wat nu geen frame rate problemen schijnt te hebben.
Ik vond het dan ook ongelofelijk dat de bezorgdiensten op zo'n dag waarop de hele wereld op z'n kop staat alle pakketjes gewoon keurig op tijd hebben afgeleverd!

Ik heb de afgelopen dagen ontzettend veel Mario Kart gespeeld, en wat ziet het er waanzinnig goed uit allemaal, ik ben echt superblij dat de Switch wat voor mij een vrijwel perfecte console was nu een opvolger heeft die echt een merkbaar betere performance heeft.
Echt een goed nieuw single player avontuur mist voor mij ook nog een beetje, maar Donkey Kong Bananza komt er gelukkig bijna aan, ondertussen ben ik zwaar verslaafd aan Mario Kart World, die tijd kom ik dus wel door!
Ik heb gehoord dat veel Switch 1 spellen ook betere prestaties geven op de Switch2 en sommige al een update hebben zoals Mario Odyssey, ik heb ook best wel zin om sommige oude spellen weer te gaan spelen zoals Odyssey, maar ook Bayoneta 3 wat nu geen frame rate problemen schijnt te hebben.
0
geplaatst: 11 juni 2025, 12:22 uur
Nintendo zegt wereldwijd een recordaantal van 3,5 miljoen Switch 2-consoles te hebben verkocht in de eerste vier dagen na de lancering van de nieuwe console. ‘Dit is het hoogste wereldwijde verkoopniveau voor Nintendo-hardware ooit in de eerste vier dagen’, aldus de Japanse videogamegigant in een verklaring.
Toch wel erg indrukwekkend hoor.
0
geplaatst: 14 juni 2025, 22:34 uur
Zijn er mensen die ook problemen met de batterij hebben?.
Ik moet het in handheld modes nog uit proberen, maar als ik hem in de dock modes heb staan en op tv zie dan staat hij op 87% wat wel apart is. Morgen maar even helemaal leeg spelen in handheld modes..
Ik moet het in handheld modes nog uit proberen, maar als ik hem in de dock modes heb staan en op tv zie dan staat hij op 87% wat wel apart is. Morgen maar even helemaal leeg spelen in handheld modes..
1
geplaatst: 14 juni 2025, 22:49 uur
Banjo schreef:
Bekend probleem, zijn oplossingen voor. Betreft een verkeerde indicatie batterij. Ff googlen en je hebt de oplossing zo gevonden

Of je hebt opladen tot max 90% aanstaan! Wat overigens wel weer word geadviseerd.
0
geplaatst: 15 juni 2025, 13:05 uur
Dat weet ik wel Marco ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen last van hebben..
En ik weet ook wel hoe het internet werkt ouwe wijsneus..
En ik weet ook wel hoe het internet werkt ouwe wijsneus..

0
geplaatst: 18 juni 2025, 22:13 uur
Banjo schreef:
Ik wil het nog gaan uitproberen, maar ik vindt het beeld in de hoge resolutie op mn tv zo mooi dat ik steeds niet echt zin heb om handheld te spelen
nog niet echt naar gekeken.
1
geplaatst: 19 juni 2025, 11:33 uur
Maxigames schreef:
Ik wil het nog gaan uitproberen, maar ik vindt het beeld in de hoge resolutie op mn tv zo mooi dat ik steeds niet echt zin heb om handheld te spelen
nog niet echt naar gekeken.
nog niet echt naar gekeken. Ik krijg morgen mijn nieuwe tv, gekocht bij Expert die instaleren hem ook even. Want ik zei dat ik een digibeet was
(en vaste klant). Het is een QLed en schijnt wat minder mooi beeld te hebben dan OLed maar dat interesseert mij niet veel. Ik ben zeer benieuwd hoe dat er uit gaat zien speciaal voor de Switch 2 en films.En ik heb mijn batterij wel getest maar ik heb niks vreemds ontdekt...

1
geplaatst: 2 juli 2025, 21:16 uur
Just a moment... - playsense.nl
Switch 2 breekt records met 5 miljoen verkochte exemplaren in eerste maand!.
Switch 2 breekt records met 5 miljoen verkochte exemplaren in eerste maand!.
0
geplaatst: 5 juli 2025, 14:27 uur
Deze informatie schijnt niet helemaal te kloppen het kunnen er minder of meer zijn

Word vervolgd..
1
geplaatst: 5 juli 2025, 17:45 uur
Ach zolang wij ‘m maar hebben toch.
Kunnen die vijf miljoen meer of minder mij niet zoveel boeien eigenlijk.
Kunnen die vijf miljoen meer of minder mij niet zoveel boeien eigenlijk.
0
geplaatst: 24 juli 2025, 21:19 uur
Wat is jullie ervaring mbt batterij duur. Net,nog geen uurtje, DK Bananza in handheld gespeeld en zit al op 53%
Helderheid had ik op 2/3 staan.
Is dit normaal? Twijfel de switch een reset te geven, maar moet dan dus alles opnieuw downloaden en das best veel in mijn geval.
Helderheid had ik op 2/3 staan.
Is dit normaal? Twijfel de switch een reset te geven, maar moet dan dus alles opnieuw downloaden en das best veel in mijn geval.
0
geplaatst: 25 juli 2025, 11:16 uur
De batterij duur valt tegen. Maar met nog geen uurtje op 53 % is wel heel snel. Ik schat eerder in dat ik na 2 uur spelen rond dat percentage zou zitten.
0
geplaatst: 1 augustus 2025, 11:20 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2025, 19:27 uur
Switch 2 Sales Massively Outpacing Switch 1 Sales So Far In The US - GameSpot
Dit is echt bizar en boven mijn verwachting maar ook weer niet.
Dit is echt bizar en boven mijn verwachting maar ook weer niet.
2
geplaatst: 28 augustus 2025, 18:08 uur
misschien dat ze zich aan het haasten waren omdat ze vrezen dat de prijs straks in de hoogte schiet door de tarieven of zelfs helemaal geen meer graan krijgen... wellicht ook niet onterecht.
0
geplaatst: 28 augustus 2025, 20:49 uur
Nou ja. De Maga cultus vind het in ieder geval heel erg kinderachtig dat de hele wereld nu geen pakjes meer verzend naar de US vanwege de Tariffs. Die zijn nog altijd in de waan dat ze aan 'het winnen zijn' en 17 biljoen door verdiend hebben ons 
Dus het zou me niet verbazen dat een heel deel idd uit voorzorg alvast een Switch 2 heeft gehaald. Ben benieuwd hoeveel prijsstijging ze daar nog gaan zien.
Aan de andere kant ken ik ook rondom mij bijzonder veel mensen die een Switch 2 hebben. Het ding blijft wel een succesformule voor Nintendo. Ik ben ook hier erg benieuwd hoe de sales in de kerstperiode gaan doorzetten en in de komende jaren.
Vooralsnog wacht ik nog altijd even op een revisie. Het aantal games dat tegenwoordig overal op uitkomt is tegenwoordig zo bizar dat mijn fomo bijna weer opspeelt. (En na een hele lekkere zomer moet ik zeggen dat het ook wel weer erg leuk is om weer wat meer te gamen nu alles wat koeler word).

Dus het zou me niet verbazen dat een heel deel idd uit voorzorg alvast een Switch 2 heeft gehaald. Ben benieuwd hoeveel prijsstijging ze daar nog gaan zien.
Aan de andere kant ken ik ook rondom mij bijzonder veel mensen die een Switch 2 hebben. Het ding blijft wel een succesformule voor Nintendo. Ik ben ook hier erg benieuwd hoe de sales in de kerstperiode gaan doorzetten en in de komende jaren.
Vooralsnog wacht ik nog altijd even op een revisie. Het aantal games dat tegenwoordig overal op uitkomt is tegenwoordig zo bizar dat mijn fomo bijna weer opspeelt. (En na een hele lekkere zomer moet ik zeggen dat het ook wel weer erg leuk is om weer wat meer te gamen nu alles wat koeler word).
3
geplaatst: 1 september 2025, 14:40 uur
11 of 12 September waarschijnlijk een nieuwe Nintendo Direct, en geruchten gaan rond dat Metroid Prime 4 de week erna op 18 september al uitkomt. Het is tevens Mario's 40ste verjaardag, zien wat daarmee gebeurt.
1
geplaatst: 2 september 2025, 00:14 uur
Ben benieuwd naar de Nintendo Direct. Betwijfel ergens wel of Metroid Prime 4 in september uitkomt. Ik gok eerder op een november of december release. Maar goed - dat zien we terzijnertijd wel.
Wat betreft '40 jaar Mario' hoop ik vooral gewoon op de aankondiging van een nieuwe Mario. In ieder geval niet zo'n liefdeloos samengesteld pakketje roms als de laatste keer.
Overigens een franchise die ik graag zou zien terugkeren: Captain Toad Treasure Tracker.
Wat betreft '40 jaar Mario' hoop ik vooral gewoon op de aankondiging van een nieuwe Mario. In ieder geval niet zo'n liefdeloos samengesteld pakketje roms als de laatste keer.
Overigens een franchise die ik graag zou zien terugkeren: Captain Toad Treasure Tracker.
0
geplaatst: 5 september 2025, 12:11 uur
Ik kan prima leven met een nieuw All-Stars pakketje, liefdeloos of niet. Breng maar Galaxy 2 en Super Mario 3D Land uit voor Switch 2 en doe er nog een leuke 2D versie van bv New Super Mario Bros Wii bij.
1
geplaatst: 10 september 2025, 16:37 uur
12-09-2025 een Switch Direct:
ongeveer 60 minuten! dus lekker lang kijken..
Mijn verwachting is dat we misschien een shadow drop krijgen van een remaster van Metroid Prime 2: Echoes??. Om ons alvast lekker te maken voor Metroid Prime 4 waar van ze eindelijk de datum van gaan geven.. Elden Ring laten ze misschien zien dat hij juist wel heel goed draait
. En... misschien nog wat andere remasters van Kirby, Mario.
15:00 zit ik klaar mooi het weekend in.
ongeveer 60 minuten! dus lekker lang kijken..
Mijn verwachting is dat we misschien een shadow drop krijgen van een remaster van Metroid Prime 2: Echoes??. Om ons alvast lekker te maken voor Metroid Prime 4 waar van ze eindelijk de datum van gaan geven.. Elden Ring laten ze misschien zien dat hij juist wel heel goed draait
. En... misschien nog wat andere remasters van Kirby, Mario.15:00 zit ik klaar mooi het weekend in.
0
geplaatst: 10 september 2025, 19:15 uur
Hoop op wat nieuwe Mario aankondigen! Of een remake/remaster van Galaxy 2 zou fantastisch zijn 

1
geplaatst: 10 september 2025, 20:06 uur
Ik las op X dat zaterdag Mario 40 jaar bestaat, dus 100 procent dat er Mario content getoond gaat worden en ik vermoed ook al per deze week speelbaar.
Ik verwacht dat Mario Kart World nieuwe banen krijgt en dat Mario Galaxy 2 speelbaar word op Switch 2. Of in een nieuwe 3D All-Stars pakket of los. Het is de game die ik echt meteen zou kopen.
Hoop wel dat dit om Nintendotitels gaat. Elden Ring e.d. boeit mij weer echt niks voor Switch.
Ik verwacht dat Mario Kart World nieuwe banen krijgt en dat Mario Galaxy 2 speelbaar word op Switch 2. Of in een nieuwe 3D All-Stars pakket of los. Het is de game die ik echt meteen zou kopen.
Hoop wel dat dit om Nintendotitels gaat. Elden Ring e.d. boeit mij weer echt niks voor Switch.
1
geplaatst: 12 september 2025, 16:06 uur
Mario Galaxy 1 en 2 pakket (plus een Super Mario Galaxy Movie, dat is echt wel heel tof)
Nieuwe Yoshi game
Nieuwe Mario Tennis
Mario Wonder Switch 2 editie
Ben bang dat ik me niet kan beheersen en ze allemaal ga halen. Ben vooral blij dat ik eindelijk Galaxy 2 kan gaan spelen.
Donkey Kong Bananza DLC kan ook de moeite zijn, maar het lijkt er niet echt uit te zien als een singleplayer avontuur zoals Banaza zelf. Dat rondjes overleven boeit me weer niks, als het alleen dat is dan sla ik over.
Teleurstelling: Geen teaser van de nieuwe 3D Mario en geen MK World DLC. Dat laatste vind ik wel echt zonde. De overige titels die ze presenteerden vanmiddag boeien me overigens weinig tot niks, ik speel op Switch voor de Nintendotitels en ik vind Pokémon geen bal aan.
Nieuwe Yoshi game
Nieuwe Mario Tennis
Mario Wonder Switch 2 editie
Ben bang dat ik me niet kan beheersen en ze allemaal ga halen. Ben vooral blij dat ik eindelijk Galaxy 2 kan gaan spelen.
Donkey Kong Bananza DLC kan ook de moeite zijn, maar het lijkt er niet echt uit te zien als een singleplayer avontuur zoals Banaza zelf. Dat rondjes overleven boeit me weer niks, als het alleen dat is dan sla ik over.
Teleurstelling: Geen teaser van de nieuwe 3D Mario en geen MK World DLC. Dat laatste vind ik wel echt zonde. De overige titels die ze presenteerden vanmiddag boeien me overigens weinig tot niks, ik speel op Switch voor de Nintendotitels en ik vind Pokémon geen bal aan.
0
geplaatst: 12 september 2025, 17:42 uur
Dit was echt verschrikkelijk teleurstellend. Alleen Yoshi interessant. Metroid had ik valse hoop voor, ziet er niet uit.
1
geplaatst: 12 september 2025, 18:16 uur
Hupaa! Nintendo surft gewoon weer zijn perfecte golf!.
Aaa ik ben ben tevreden met Samus op een motor!? voor de rest zag het er nog beter uit! verschijnt op 4-11-2025. En Donkey Kong Bananza Dlc is nu al verkrijgbaar!, Pokémon Legends: Z-A zag er goed uit.
Hyrule Warriors - Age of Imprisonment dat is ook zo'n spel wat nu echt goed uit de verf gaat komen.
Dag 1 zeg ik je, plus dat Dynasty Warriors: Origins er ook nog aan zit te komen een hoog bejubeld spel is het. Virtua Fighter 5 R.E.V.O lijkt me ook wel tof.. En Little Nightmares III, Hades II, Resident Evil Requiem, plus Biohazard en Village nou genoeg zou je zeggen. Maar nee een spiksplinter nieuwe Fire Emblem Fortune's Weave komt er ook nog aan.
Ho! en nog veel Mario games bijvoorbeeld Mario Tennis, Galaxy 1 en 2 remaster/remake.
Aaa ik ben ben tevreden met Samus op een motor!? voor de rest zag het er nog beter uit! verschijnt op 4-11-2025. En Donkey Kong Bananza Dlc is nu al verkrijgbaar!, Pokémon Legends: Z-A zag er goed uit.
Hyrule Warriors - Age of Imprisonment dat is ook zo'n spel wat nu echt goed uit de verf gaat komen.
Dag 1 zeg ik je, plus dat Dynasty Warriors: Origins er ook nog aan zit te komen een hoog bejubeld spel is het. Virtua Fighter 5 R.E.V.O lijkt me ook wel tof.. En Little Nightmares III, Hades II, Resident Evil Requiem, plus Biohazard en Village nou genoeg zou je zeggen. Maar nee een spiksplinter nieuwe Fire Emblem Fortune's Weave komt er ook nog aan.
Ho! en nog veel Mario games bijvoorbeeld Mario Tennis, Galaxy 1 en 2 remaster/remake.
0
geplaatst: 12 september 2025, 18:17 uur
TonyTHorror schreef:
Dit was echt verschrikkelijk teleurstellend.
Dit was echt verschrikkelijk teleurstellend.
Hoe dan!?
Wat wil je dan vertel eens...
0
geplaatst: 12 september 2025, 19:04 uur
Ik miste wel de onthulling van 1 gigantische topgame die we net als MK World en Bananza allemaal gaan kopen als S2 bezitters. Mario Galaxy 3 / Odyssey 2 of een ander groots nieuw avontuur had wel geteased mogen worden.
Ik ben alleen al happy door Galaxy 2, maar het blijft natuurlijk een 15 jaar oude port.
Ik vond bijna alles na 40 jaar Mario weer geen bal aan, met verveling bekeken. Maar ik game dan ook maar voor een paar reeksen op Switch.
Ik geef het een 7,5/10. Sowieso de beste Direct sinds ontzettend lange tijd.
1
geplaatst: 12 september 2025, 19:39 uur
Dat dus!!
Ben ook best tevreden.
Galaxy 2 wil ik nog wel eens spelen. Wel jammer dat het enkel een directe port is en geen remaster.
Nieuwe Yoshi game ben ik zeker voor in.
Mario wonder Switch 2 upgrade, kom maar door.
Metroid Pime 4 aankomende 04-12, heerlijk.
DK DLC viel me tegen, beetje rush mode om
Kristallen te verzamelen. Maar 20,- is ook wel weer cheap ass, dus wie weet.
Virtual Boy, interessant en zag dat ie 80,- is, dus wellicht overwegen.
Verder voor de liefhebbers, RE 7,8 en 9 naar switch. Cool, maar die speel ik liever op me PS5
Mario Tennis, vond voorgaande ook niet zo en deze lijkt me ook niks.
Kortom, prima direct als je het mij vraagt.
* denotes required fields.