menu

Platforms / Nintendo / Nintendo Switch 2

zoeken in:
geplaatst:
Banjo schreef:
(quote)

Nee dat denk ik ook niet maar het is ook niet zo, dat alles draait om die GTA 6 achtige games.
Ik heb persoonlijk heel weinig met GTA games en zo zullen er wel meer zijn.
Maar goed het is wel altijd leuk als dit soort spellen toch naar een Nintendo console komen.

Gerucht: Red Dead Redemption 2 komt dit jaar naar Nintendo Switch 2 - pu.nl

Ik bedoelde niet specifiek alleen op GTA, maar gewoon de absolute grafische klappers.

geplaatst:
Begint nu toch wel echt dichtbij te komen! Heb er heel veel zin, bij mij komt ie 5 juni binnen met Mario Kart World en Cyberpunk. Ben vooral heel benieuwd naar Mario Kart World voor nu en een hoop games die wat later verschijnen voor de Switch 2. Ik schaam me ervoor dat ik het bijna jammer vind dat ik 6 juni een lang Pinksterweekend weg ben en dus niet kan gamen de eerste dagen haha..! Hopelijk komt de Switch 2 5 juni een beetje op tijd binnen thuis voor een voorproefje.

geplaatst:
Over precies een week hoop ik de Switch 2 te ontvangen op deze dag!

Mario Kart World oh yeah

geplaatst:
Op dit moment een reservering staan bij Media Markt van een bundel met Mario Kart World plus nog wat accessoires waaronder een tasje op 13-6 voor € 559,99.

Wil voor die tijd nog wel even Intertoys checken if ze ‘m daar hebben maar denk wel dat dit ‘m gaat worden en ik dus ook sowieso in een week of twee in het bezit zal zijn van de nieuwe Switch.

geplaatst:
Ik besef het nog niet helemaal dat er in minder dan een week een nieuwe console hierbinnen staat Wel super veel zin in!

geplaatst:
Princess Piranha schreef:
Ik besef het nog niet helemaal dat er in minder dan een week een nieuwe console hierbinnen staat Wel super veel zin in!

Wel een beetje je bevindingen hier delen he!

geplaatst:
Haha yeah zal ik doen!

geplaatst:
Confusie schreef:
Op dit moment een reservering staan bij Media Markt van een bundel met Mario Kart World plus nog wat accessoires waaronder een tasje op 13-6 voor € 559,99.

Omg!
En ja een tasje is ook een must hoor ik heb dit..

- Switch 2
- Pro controller 2
- GameCube controller
- Mario Kart World fysiek
- Tasje/case
- Online + Uitbreidingspakket (GameCube)

En die donderdag natuurlijk vrij gevraagd, dus als ik het dan niet krijg (want dat is heel goed mogelijk).
Dan ga ik hier te keer he...

geplaatst:
Tasje moest ik sowieso hebben inderdaad.

Dan nog die paar tientjes extra voor wat prullaria waar ik niet direct om sta te springen kom ik dan ook nog wel overheen.

Al met al redelijke deal wat mij betreft.

geplaatst:
ja soms maken ze van die pakketten en die zijn niet altijd even goed, zat daar ook een webcam bij?.
Je weet wel dat stokje met een bolletje erop! en dat voor €60...
Man o man je gooit €10 erbij en je hebt daar voor Cyberpunk 2077 erbij bijvoorbeeld.

geplaatst:
Ja zit wat in.

geplaatst:
Veel geklaag over dat bijna alle third party games 'game key cards' zijn:

Gamekeycards verschillen van normale gamecards in de zin dat er geen volledige game op staat. In plaats daarvan is de gamekeycard je sleutel voor het downloaden van de volledige game op je systeem via het internet.

Na het downloaden kun je de game op de normale manier spelen door de gamekeycard in je systeem in te voeren.

Er staat dus geen game op je kaart maar die moet je downloaden. Wat ik mij vooral afvraag is: als ik de game later na het uitspelen verwijder ben ik de game (en mijn geld dus) dan kwijt? Kan je de game meermaals downloaden of slechts 1 keer? Soms verwijder ik een game na het uitspelen voor opslag of als je na een lange tijd weer opnieuw wil beginnen bijvoorbeeld. Ook vraag ik mij af of je een game met gamekeycard nog kunt doorverkopen/zelf tweedehands kunt kopen.

geplaatst:
Dat zal meevallen als je een game digitaal koopt ben je ‘m na verwijderen ook niet kwijt.

Wel een volgende indicatie dat het tastbare tijdperk gewoon op z’n eind loopt en wat er nog van over is steeds meer naar een grote farce toe neigt.

Enige meerwaarde die het nu nog zou hebben is de mogelijkheid tot doorverkopen en daar willen ze ook vanaf dus ja.

geplaatst:
Heb een track and trace van bol in mijn email, wordt als het goed is morgen tussen 11:00 en 14:00 bezorgd hier

geplaatst:
Ja ik heb ook een bericht gekregen morgen binnen zitten en wachten op die bel.
Laat het maar lekker regen etc etc..

geplaatst:
Same.

Mario en Zelda in 4K. Het is dan eindelijk zover, 10 jaar te laat maar het komt er!

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Iedereen die vandaag de Switch 2 in handen krijgt: heel veel plezier!

geplaatst:
centurion81 schreef:
Iedereen die vandaag de Switch 2 in handen krijgt: heel veel plezier!
hij zou hier elk moment kunnen aankomen, hopen dat bpost me vandaag niet faalt

...en hij is binnen. Even wat problemen met het overzetten van mijn switch account, herkende mijn parental passcode niet.. en nu 30 minuten wachten.

Youtube werkt niet, raar maar een probleem voor later. MKW is aan het installeren, nu even weer op werk concentreren...

wat niet lang lukt, even eShop ingedoken, wat een snelheid!! Fast Fusion ook maar aangeschaft...

geplaatst:
Wachten duurt lang Volgens post.nl tussen 13.50 a 15.50!!!

geplaatst:
Kom je goed weg, de mijne komt nog later haha.

Heerlijk dit voorpret. Ik heb dit ook echt alleen bij een nieuwe Nintendo. Een nieuwe Xbox of PS is vaak alleen grafische verbetering, maar bij een nieuwe Nintendo zit meestal een nieuwe Mario game zoals nu.

geplaatst:
Hij is binnen, ziet er prachtig uit allemaal ! Nu (on)geduldig wachten tot Mario Kart World is gedownload….!

geplaatst:
kleine domper toch dat youtube (voorlopig) niet werkt: YouTube Switch App On Switch 2

geplaatst:
Ziet er idd geweldig uit. Wel blij dat ik een memory kaartje erbij heb. Gaat hard als je veelal digitale games hebt

geplaatst:
Die van mij is uitgesteld naar morgen en dat is niet erg maar ik wacht er al wel al 2 maanden op.
Een beetje klote is het wel...

geplaatst:
-marco- schreef:
Ziet er idd geweldig uit. Wel blij dat ik een memory kaartje erbij heb. Gaat hard als je veelal digitale games hebt
jup, mijn 256 GB intern geheugen zit al vol. Maar hij stopt dan gewoon met het downloaden. Kaart van 256GB ook maar direct besteld.

geplaatst:
-marco- schreef:

...mocht er ooit een Switch 2 in huis komen moet ik daar in ieder geval rekening mee houden inderdaad. Ik hoop dat die memorycards dan ook wat groter zijn.

Ik heb er nu namelijk 4 van 256 en 2 van 512 op de Switch Een kleine 700 games staan er wellicht wel op.

Edit: even geteld....inclusief fysieke spellen zijn het er ongeveer 850. (Min of meer. Er zijn nog wat fysieke games die niet gespeeld zijn).

Is er niet de mogelijkheid selectief te downloaden naar het apparaat?

geplaatst:
Grovonion schreef:
mijn 256 GB intern geheugen zit al vol. Maar hij stopt dan gewoon met het downloaden. Kaart van 256GB ook maar direct besteld.

Oke dan wacht ik wel tot dat er kaartjes komen waar je meer op kwijt kunt.

geplaatst:
Ik heb meestal maar een paar games op mijn consoles en als ik uitgespeeld ermee ben dan gaan ze er weer af. Kom eigenlijk zelden in de problemen. Bij de Switch sowieso niet aangezien ik voor 99 procent de eigen titels van ze speel, een paar per jaar.

Xbox X en PS5 hebben geloof ik 500 gig schijven, dat is wel wat uitgebreider dan Nintendo ja. De Switch 1 is geloof ik maar 32 gig.

geplaatst:
Banjo schreef:
Die van mij is uitgesteld naar morgen en dat is niet erg maar ik wacht er al wel al 2 maanden op.
Een beetje klote is het wel...

Nee hij is toch nog gekomen!
Een mooi apparaat is het! nu even instellen en prutsen.

geplaatst:
Ik heb dus mijn pro-controller van Switch 1 gekoppeld, werkt prima. Maar je kan er dus niet meer je Switch 2 mee opstarten wat je wel bij de S1 kon. Wat stom zeg. Nu moet ik dus steeds naar de Switch lopen daar dan een knop indrukken. Dit ergert me nu al dus dikke kans dat ik komende dagen maar de nieuwe controller voor Switch 2 ga halen want ik speel voor 99,99 procent met dat ding op Switch.

Wel tof, het overzetten van de data is een eitje. Zowel je profiel als je games als je saves, dankzij een koppelfunctie in de laatste Switch 1 update. Klik het daar aan en volg op je Switchen de instructies en je hebt het binnen 10 minuten over. En dan begint het apparaat ook de games nog te updaten.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:20 uur

geplaatst: vandaag om 05:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.