menu

Platforms / Nintendo / Nintendo Switch 2

zoeken in:
Ik droom vooral van Nintendo-krakers met hele gevulde werelden, wat nu niet kan door grafische beperkingen. Mario Kart met next-gen graphics, echt zo'n zin in.

Laat maar komen. Geen idee of ik voor model 1 ga of een jaartje of 2-3 wacht voor model 2 (dat uiteindelijk toch gebeurt - wellicht pik ik het meteen op). Ik hoef niet zozeer hele speciale dingen. Zolang ze de lijn die ze nu voortzetten en het geen 800 euro kost ben ik tevreden. (...en backward compatibiliteit blijft met mijn backlog ook wel belangrijk).

Blijkbaar is er wel alvast 1 game aangekondigd. 'My Time at Evershine'. Wat ik erg leuk vind (als fan van Portia. Sandrock moet ik nog doen). En een tijd terug had Ubisoft het ook over support en met name Far Cry 7. Vind ik alvast prima.

Lets go!!! Waar blijft die aankondiging!? Word echt wel tijd nu, ben het wachten zat. Laatste gerucht is een release april/mei 2025

-marco- schreef:
Lets go!!! Waar blijft die aankondiging!? Word echt wel tijd nu, ben het wachten zat. Laatste gerucht is een release april/mei 2025

Ik meen het ook gelezen of gehoord te hebben. Of mits dat het huidige financiele jaar wat tegenviel zou het dan ook nog in maart 2025 kunnen zijn. Maar wel op wereldwijd niveau tegelijkertijd ditmaal. Benieuwd of er iets van aan is. Ik heb geen idee meer waar het stond of op een Nintendo Switch kanaal was en ik zat te suffen of zo though.

Sinner schreef:
en ik zat te suffen of zo though.

Ja dit denk ik... zat je lekker aan de valium toen? dat is wel lekker hoor zo af en toe...

Banjo schreef:
(quote)

Ja dit denk ik... zat je lekker aan de valium toen? dat is wel lekker hoor zo af en toe...

Nou...'of zo'. Helaas een verplichting. Geen genotsmiddel.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:46 uur

geplaatst: vandaag om 08:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.