Platforms / Nintendo / Nintendo Switch 2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2025, 20:10 uur
Ik vind de direct ook wel teleurstellend. Enige game die is aangekondigd is een yoshi game toch? Verder alleen maar Switch 2 edities of niet eens, simpelweg ports van oude games. Daar word ik niet warm van.
1
geplaatst: 12 september 2025, 20:53 uur
Een nieuwe Fire Emblem. Vooruit dan. Nog een jaar lang weg op zijn minst dus ik hoop dat er tegen die tijd zicht is op een Switch Revisie model (2027 ergens of 2028?) dan koop ik alvast de game en de console al dan niet later.
Toch weer verkocht.
Toch weer verkocht.
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 12 september 2025, 22:22 uur
Virtual boy vond ik interessant en de legacy kollection van Mortal Kombat...wel heel retro Nintendo trouwens: er was geen bloed te zien in deze trailer 

0
geplaatst: 13 september 2025, 00:20 uur
Skrrt schreef:
Ik vind de direct ook wel teleurstellend. Enige game die is aangekondigd is een yoshi game toch? Verder alleen maar Switch 2 edities of niet eens, simpelweg ports van oude games. Daar word ik niet warm van.
Ja, dit gevoel vooral. Ik mis een verrassende aankondiging die geen remake (of re-release), zoveelste deel uit een reeks of spin-off etc is. Ik vind de direct ook wel teleurstellend. Enige game die is aangekondigd is een yoshi game toch? Verder alleen maar Switch 2 edities of niet eens, simpelweg ports van oude games. Daar word ik niet warm van.
Yoshi ziet er dan weer heel cute uit, maar verder voor mij niet veel Switch-exclusive games om naar uit te kijken. Ik heb de Switch 2 juist voor een nieuwe 3D Mario, niet om die van 15 jaar geleden te spelen. Daar had ik ivm de 40 jaar toch wel stiekem op gehoopt.
En m'n vriendin wilt een nieuwe Animal Crossing. Is dat teveel gevraagd?

0
geplaatst: 13 september 2025, 01:18 uur
Ja. Dat zou toch ook weer het zoveelste deel in een langlopende serie zijn en de leleurstelling van de Nintendo Direct alleen maar vergroten?

Toch zat huisje, tuintje, stadje bouwen Cozy Games?
Persoonlijk vond ik er best wel wat leuks tussen zitten. In combinatie met de indies en de 3rd party games word het langzaam best wel interessant. Na de kleine 3 maandjes dat het ding op de markt is.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 13 september 2025, 08:58 uur
Dat Mario Galaxy 2 geport zou worden naar de Switch stond bovenaan mijn wensenlijst
. Wilde deze al doen toen het uitkwam en baalde ervan dat het niet destijds in de All-Star pack zat. Combineer dat met de aankondiging van de nieuwe Mario film, Tennisgame, Yoshi game, Fire Emblem, de DLC van Wonders en Bananza en ik ben zeer tevreden over deze direct.
. Wilde deze al doen toen het uitkwam en baalde ervan dat het niet destijds in de All-Star pack zat. Combineer dat met de aankondiging van de nieuwe Mario film, Tennisgame, Yoshi game, Fire Emblem, de DLC van Wonders en Bananza en ik ben zeer tevreden over deze direct.
0
geplaatst: 13 september 2025, 11:01 uur
Was tevens een mooi moment geweest om Galaxy 3 aan te kondigen maar dit pakketje ben ik ook wel content mee.
0
geplaatst: 13 september 2025, 12:24 uur
Er zat wel een soort Animal Crossing in die zich afspeelde in Australië misschien is het wat?.
0
geplaatst: 13 september 2025, 15:11 uur
En die nieuwe Pokemon game lijkt op Animal Crossing, daar ben ik nog wel benieuwd naar.
0
geplaatst: 13 september 2025, 18:00 uur
Er is ook net een nieuwe Story of Seasons en Rune Factory als je een kick krijgt van dergelijke games. Ik bedoel maar...
(En ja...ik behoor tot de groep die er ook altijd wel blij van word. Rune Factory heeft wat meer combat en RPG elementen, maar Story of Seasons is gewoon Harvest Moon. Letterlijk. En dat ligt niet al te ver uit de buurt van Animal Crossing).
Ik wil Fire Emblem ook graag spelen. Maar of dat 2026, 2027 of 2028 zal worden...tja...de markt is in ieder genre danig verzadigt met top titels dat ik best wel even kan wachten.
Ik hoef zelfs geeneens een nieuwe Elder Scrolls meer. Liggen er nog 5 of 10 jaar tussen tja...is dat maar zo. In die zin ben ik qua houding wel wat verandert tbh. Ik zou het toejuichen en graag spelen maar er is zo veel...
(En ja...ik behoor tot de groep die er ook altijd wel blij van word. Rune Factory heeft wat meer combat en RPG elementen, maar Story of Seasons is gewoon Harvest Moon. Letterlijk. En dat ligt niet al te ver uit de buurt van Animal Crossing).
Ik wil Fire Emblem ook graag spelen. Maar of dat 2026, 2027 of 2028 zal worden...tja...de markt is in ieder genre danig verzadigt met top titels dat ik best wel even kan wachten.
Ik hoef zelfs geeneens een nieuwe Elder Scrolls meer. Liggen er nog 5 of 10 jaar tussen tja...is dat maar zo. In die zin ben ik qua houding wel wat verandert tbh. Ik zou het toejuichen en graag spelen maar er is zo veel...
0
geplaatst: 13 september 2025, 19:04 uur
Ja er zijn 100 soortgelijke games, maar mijn vriendin is gewoon casual, geen gamer. Toevallig fan van Animal Crossing en Rayman Legends, that's it
Misschien die Pokemon proberen, maar die zal waarschijnlijk snel stof vangen naast Disney Dreamlight Valley, Hello Kitty Island Adventure etc...
Misschien die Pokemon proberen, maar die zal waarschijnlijk snel stof vangen naast Disney Dreamlight Valley, Hello Kitty Island Adventure etc...
0
geplaatst: 13 september 2025, 21:28 uur
TonyTHorror schreef:
Disney Dreamlight Valley
Disney Dreamlight Valley
Heerlijk. Die staat ook op mijn verlanglijstje op de PC. Om de een of andere manier is er altijd wel iets wat prio heeft maar dit zou ik dus ook gamen.
0
geplaatst: 14 september 2025, 11:41 uur
https://store.nintendo.nl/nl/virtual-boy-voor-de-nintendo-switch-2nintendo-switch-000000000010015881?srsltid=AfmBOoqQ4nsBGkUysJwEQJcc0RlRjFQKNZl-vUBP0KYd2tl3BDD_uArn
Vraag, wie van jullie gaat de Virtual Boy bestellen? 80 Euro is een smak geld, maar je haalt er denk ik wel een hele grappige gadget mee binnen en sowieso gaming historie. Ik overweeg het wel, maar twijfel nog.
Je hebt ook het Switch Online + Expansion abonnement nodig, daar komen wel meteen alle games voor VB dan op te staan bij de release eind februari.
Vraag, wie van jullie gaat de Virtual Boy bestellen? 80 Euro is een smak geld, maar je haalt er denk ik wel een hele grappige gadget mee binnen en sowieso gaming historie. Ik overweeg het wel, maar twijfel nog.
Je hebt ook het Switch Online + Expansion abonnement nodig, daar komen wel meteen alle games voor VB dan op te staan bij de release eind februari.
0
geplaatst: 14 september 2025, 13:03 uur
Die Virtual Boy vind ik heel tof en staat straks mooi naast m'n lego Gameboy. En ja het is gewoon iets aparts en nooit gedacht deze replica in bezit te hebben, want hij is kleiner dan de originele of lijkt dat zo?.
Even opgezocht: De originele daar zijn de stangen van aluminium of ijzer en er zat een mooie controller bij met witte houder. Misschien is dat ook nog een optie
.
Even opgezocht: De originele daar zijn de stangen van aluminium of ijzer en er zat een mooie controller bij met witte houder. Misschien is dat ook nog een optie
.
1
geplaatst: 15 september 2025, 12:09 uur
En die pratende bloem wie koopt die!? ik weet wel dat Marco hem koopt (dag 1) en Skrrt misschien... 

0
geplaatst: 15 september 2025, 13:39 uur
Banjo schreef:
En die pratende bloem wie koopt die!? ik weet wel dat Marco hem koopt (dag 1) en Skrrt misschien...
Hahaha, nee pass. Heb die alarm klok ook niet

0
geplaatst: 20 november 2025, 18:38 uur
We've Never Seen Anything Like Switch 2's Sales Before - GameSpot
Dik feestje is het gewoon! ik ben content de meestse mensen zijn content.
Te kust en te keur in game keuze vind ik dan.
Dik feestje is het gewoon! ik ben content de meestse mensen zijn content.
Te kust en te keur in game keuze vind ik dan.
* denotes required fields.