menu

Platforms / Nintendo / Nintendo Switch

zoeken in:
avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Van de GameMania site:

Breath of the Wild is uitverkocht voor launch. Iedereen die voor 17/1 pre-order geplaatst heeft kan een exemplaar krijgen.

Procontroller heeft een waarschuwing dat de voorraad beperkt is en dat klanten met een pre-order op de switch gebeld worden en voorrang krijgen op een pre-order van de pro-controller.

kiriyama
Lol. Ik kreeg van Bol.com ook al een mail dat ze me gelukkig konden melden dat ik BotW gewoon bij launch zou krijgen. Toch wel erg vreemd dat zelfs de grootste launchtitel ook is uitverkocht. Waarom daar niet meer of minimaal evenveel kopieën van maken als van de console? Of zijn er mensen die dat spel pre-ordenen zonder hetzelfde te doen met de Switch?

avatar van Grovonion
Dat is gewoon te belachelijk voor woorden. Een console in grotere aantallen produceren dan oorspronkelijk gepland gaat zomaar niet, omdat er een levertijd zit op de onderdelen. Maar een SW titel, die je niet gelimiteerd wilt uitbrengen te laten uitverkopen in voorverkoop, is gewoon te belachelijk. Ik begin langzaam erg geiriteerd te worden door nintendo. Als ze mijn geld niet willen gaan ze het binnenkort ook niet meer krijgen...

avatar van Sinner
kiriyama schreef:
Of zijn er mensen die dat spel pre-ordenen zonder hetzelfde te doen met de Switch?


Het antwoord daarop is 'ja'. Ik ken dus wel degelijk twee gevallen van mensen die een BotW op pre-order hebben staan zonder dat ze van plan zijn de console voorlopig aan te schaffen. (de een heeft een limited edition - de ander heeft er 'gewoon' eentje). Die eerste snap ik nog enigszins (want limited), maar die 2de? Waarom zou je een spel op pre-order plaatsen (dat uberhaupt niet gelimiteerd zou zijn) als je toch de console niet aanschaft?

Het is niet alleen Nintendo (maar toch...foei Nintendo), maar ook de redenering van bepaalde mensen die ik totaal niet volg. Ik snap dat je bijvoorbeeld een titel van Atlus of zo op pre-order zet (of bvb een Fire Emblem) omdat het wel eens zou kunnen gebeuren dat die na verloop van tijd niet meer in de winkel ligt, maar een Zelda? Of een Mario?

avatar van Banjo
Er zijn nog genoeg op voorraad hoor..
zoek en gij zult vinden.. alleen lijkt het me wel verstandig om nu te bestellen..
Ik ga ook mee in de gekte..

avatar van Princess Piranha
Oh wow wauw wacht! Ik was van plan om op de release dag gewoon de winkel binnen te lopen en Zelda te kopen. Maar beter gewoon nu al bestellen dan? Of denken jullie dat dat niet nodig is?

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Mmmm...ik denk dat de tegenvraag relevant is: wanneer je toch al van plan bent op releasedag te halen, waarom zou je dan niet nu al bestellen?

avatar van Princess Piranha
Studentleven Dus ik verspreid het liefst dit soort bedragen een beetje uit.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Voor een game hoef je geen aanbetaling te doen bij een pre-order en heb je dus geen verplichting tot afnemen lijkt me. Ik zou dus bestellen: better safe than sorry!

Ja dankzij het wanbeleid van Nintendo toch maar pre orderen.

avatar van horizon
Blij dat ik niet perse op dag van release alles wil hebben.
Wacht de run op mk8 of Splatoon wel af en koop dan rustig Zelda erbij.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Oceanhorn komt naar Nintendo Switch!




Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas (2013)

All Seeing Fish
Schijnt te makkelijk te zijn.

avatar van Banjo
Nintendo van plan productie Switch te verhogen | Power Unlimited - pu.nl

Ze leren van hun Nes mini en te weinig Amiibo aanbod..
Ik heb nog steeds geen Mini in bezit..

avatar van Banjo
En dit is ook geweldig nieuws voor de Splatoon fans!

Splatoon 2 krijgt voice chat - nl.ign.com

avatar van Banjo
Het is hier weer stil... is er geen Switch nieuws meer?
Geen verhalen meer over hoe vet het allemaal gaat worden..
Ik tel de dagen af en het gaat erg langzaam voor mijn gevoel..

avatar van horizon
Banjo schreef:
En dit is ook geweldig nieuws voor de Splatoon fans!

Splatoon 2 krijgt voice chat - nl.ign.com

Urgh.
Ik vond juist heerlijk dat Splatoon geen voice chat had. Ik hoef dat "gebleer" niet in mijn huiskamer.

All Seeing Fish
Banjo schreef:
Het is hier weer stil... is er geen Switch nieuws meer?
Geen verhalen meer over hoe vet het allemaal gaat worden..
Ik tel de dagen af en het gaat erg langzaam voor mijn gevoel..


Vrij weinig, hetis nu wachten tot de release dan hebben we Super Bomber man R met genoeg controllers en Breath of the Wild LE.
Tot aan dan is er vrij weinig nieuws, ik ben alleen benieuwd waarwe die custom Nvidia chip nu precies mee kunnnen meten!.

avatar van Banjo
horizon een spel als Splatoon schreeuwt juist om de optie om te overleggen met je team.
Maar dat is persoonlijk en je hoeft het niet te gebruiken..

En dit is een vroege hands-on van de Switch van de Amerikaanse tak van Ign..

Nintendo Switch: Hands-On Impressies (Video Switch) - nl.ign.com

avatar van Banjo
Een goed filmpje en waar ik ook vrolijk van word we hebben geen last meer van die vingerafdrukken op
de gamepad/switch

Switch & Wii U Gamepad Size Comparison + A Look at Switch Dev Kit & Hands-On Impressions - YouTube

All Seeing Fish
Nintendo Switch kopen? Pre-orders volledig uitverkocht

Oke wie heeft er allemaal twee in bestelling

avatar van Banjo
Coolblue vraagt 350€ voor een Switch!
En toch uitverkocht.. die 2 miloen is niet genoeg Nintendo..
Ik ben gewoon naar een kleine Intertoys gegaan en ik sta als eerste op de lijst.
Zo doe ik het al jaren, persoonlijk contact is toch het beste in dit soort gevallen.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Banjo schreef:
Coolblue vraagt 350€ voor een Switch!
En toch uitverkocht.. die 2 miloen is niet genoeg Nintendo..
Ik ben gewoon naar een kleine Intertoys gegaan en ik sta als eerste op de lijst.
Zo doe ik het al jaren, persoonlijk contact is toch het beste in dit soort gevallen.


Voor mij is dit voor het eerst dat ik een systeem pre-order. Kan het me financieel ook nog niet zo lang permitteren

Vind het gewoon goede voortekenen voor een succesvol systeem!

avatar van Banjo
centurion81 schreef:
(quote)


Voor mij is dit voor het eerst dat ik een systeem pre-order. Kan het me financieel ook nog niet zo lang permitteren

Vind het gewoon goede voortekenen voor een succesvol systeem!


Het is ook een flink bedrag wat we dan moeten uitgeven Centurion81
Als we hem willen halen..

avatar van Grovonion
Op de Belgische site van de fnac kun je de switch pre-orderen aan 299 EUR, scherpe prijs! Ik weet wel niet of dit een beperkte actie is, vermoedelijk wel:

Fnac Switch pre-order

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Hier een aardig overzichtsartikel van de game announcements so far:

Every Nintendo Switch Game | Glixel

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
61 games voor Switch in 3 minuten



avatar van Banjo
Alles wat we hebben aangeschaft in de E-shop kunnen we gewoon weer ophalen en spelen op de Switch.. via je account dat is goed nieuws dus!.

Nintendo Switch eShop aankopen zijn account gebonden - nl.ign.com

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Ahhhh nog maar 9 dagen Kwam er gisteren achter dat we een weekendje weg gaan volgend weekend....Dat wordt weinig Zelda doen

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Announced for Switch, coming this spring!


Gast
geplaatst: vandaag om 22:53 uur

geplaatst: vandaag om 22:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.