menu

Platforms / Nintendo / Nintendo Switch

zoeken in:
All Seeing Fish
L.A. Noire aan geruchten toevoegen.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Persoonlijk vind ik het wel gaaf al die oude games, ik heb echt bijna niets gespeeld de afgelopen jaren, misschien wel sinds begin 21e eeuw toen ik kampte met een jarenlange Delta Force-verslaving!

Civilization V met uitbreidingen, Mario Kart 7, Animal Crossing: New Leaf, Hearthstone en dan houdt het eigenlijk wel een beetje op qua games waar ik echt tijd in gestoken heb

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Net aankondiging tijdens de Fire Emblem Nintendo Direct: Een Fire Emblem "For Switch" (werktitel) voor 2018.

avatar van Onderhond
Da's erg fijn nieuws inderdaad!

Bij die iOS Fire Emblem heb ik toch wat vragen. Ziet er iets te complex en alien uit voor mensen die graag een casual phone game spelen, maar ziet er dan ook weer veel te simpel uit voor echte Fire Emblem liefhebbers. Je ziet er duidelijk aan af dat Nintendo weer een spel heeft gemaakt dat mensen naar hun eigen hardware moet trekken, maar lijkt me sterk dat Fire Emblem daarin gaat slagen.

avatar van Sinner
Oh chill. Morgen even die Nintendo direct kijken dan. Fire Emblem is voor mij dus echt een system seller - ik zie me zelfs (indien ik volgend jaar een nieuw mobieltje kan aanschaffen en het iets volledig nieuws is) de IOS versie aanschaffen. Maar dit maakt me dus wel erg blij. Een Fire Emblem Warriors, een nieuwe Fire Emblem op de 3DS (geweldig dat ze eindelijk Fire Emblem Gaiden vertalen en updaten naar 2017) EN een Fire Emblem op de Switch. Kijk...hier scoren ze toch wel weer puntjes mee. Hopen puntjes. (ook al heb ik er nog eentje liggen die ik niet uitgespeeld heb - grappig genoeg heb ik net 10 minuten terug het einde van Birthright zien voorbijrollen...).

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Onderhond schreef:
Da's erg fijn nieuws inderdaad!

Bij die iOS Fire Emblem heb ik toch wat vragen. Ziet er iets te complex en alien uit voor mensen die graag een casual phone game spelen, maar ziet er dan ook weer veel te simpel uit voor echte Fire Emblem liefhebbers. Je ziet er duidelijk aan af dat Nintendo weer een spel heeft gemaakt dat mensen naar hun eigen hardware moet trekken, maar lijkt me sterk dat Fire Emblem daarin gaat slagen.


Ik was een paar maanden geleden in Tokyo en als je in de metro staat zie je wel iedereen games met JRPG-achtige statsplaatjes en dito graphics spelen op de smartphone. Daarop gebaseerd denk ik dat het in Japan best succesvol kan zijn. Of het buiten Japan kan scoren vraag ik me ook wel af.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Zonet email van de lokale Game Mania - alle pre-orders tot 15/1 kunnen geleverd worden en alles daarna niet per direct. Mensen met een pre-order worden nu op volgorde van plaatsing benaderd of ze willen switchen (pun intended ) naar rood/blauw joycons, totdat dat deel op is

kiriyama
Bij Bol.com zijn alle pre-orders gegarandeerd. Je kan beide versies zelfs nog steeds bestellen.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Trwns beste Hands on filmpje dat ik tot nu toe gezien heb (ben normaal geen heel grote fan van Gamekings)

Nintendo Switch Hands-on - Gamekings

All Seeing Fish
Het staat vast ik heb een gekleurde Switch gekozen, Game Mania Leiden krijgt er 33 van binnen.
Ik stond derde op de Switch lijst de twee voor mij hebben nog geen keus gemaakt.

avatar van Princess Piranha
kiriyama schreef:
Bij Bol.com zijn alle pre-orders gegarandeerd. Je kan beide versies zelfs nog steeds bestellen.

Bedankt voor de tip! Mijn vriend wilde het toch graag op de release, dus we hebben nu bij Bol.com gereserveerd.

All Seeing Fish
Zit zit een beetje in een dubio, omdat ik twee zoons heb ik wil bij de release zeker drie controllers hebben.
Mijn eerste gedachte was om er een Pro Controller (65 euro) en er een Joy-Con Charging Grip (30 euro) en er een paar Joy-Con Controllers (75 euro) bij te halen.
Ik ben zelf een groot (tot en met deel acht) Mario Party fan en zou dan graag uiteindelijk vier controller willen hebben, maar grote kans dat er games uitkomen zoals Mario Party die gebruik maken van de motion controls van de Joy-Con's.
Een controller met Joy-Con's is ruim honderd euro en een Pro controller is vijfenzestig euro en dat is sowieso best een groot verschil en ligt deze Pro controller beter in de hand bij een game zoals Breath of the Wild!

avatar van horizon
Beetje geduld hebben. Nintendo heeft aangekondigd ondersteuning voor oude controllers in te bouwen.

Wii u pro controller support zou top zijn.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
in de procontroller voor de switch zit ook een gyrosensor voor motion controls toch?


...Ik vanmorgen trwns ook gebeld en heb ook voor de gekleurde Joycons gekozen

avatar van Banjo
centurion81 schreef:
Trwns beste Hands on filmpje dat ik tot nu toe gezien heb (ben normaal geen heel grote fan van Gamekings)

Nintendo Switch Hands-on - Gamekings


Bedankt voor dit erg goede filmpje inderdaad..
De Power Unlimited had een filmpje die 3 minuten duurde dat was bar slecht!


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
3 maart
Legend of Zelda: BOTW (Nintendo)
1-2-Switch (Nintendo)
Just Dance 2017 (Ubisoft)
Skylanders Imaginators (Activision)
Super Bomberman R (Konami)
Constructor HD (System 3)
I Am Setsuna (Square Enix)

Q1 2017
Snipperclips - Cut it out, together! (Nintendo)
Fast RMX (Shin'en)
Has Been Heroes (Frozenbyte)

Q2 2017
Mario Kart 8 Deluxe (Nintendo)
ARMS (Nintendo)
Rime (Tequila Works)
Binding of Isaac: Afterbirth+ (Nicalis)
Disgaea 5 Complete (NIS America)
Lego City Undercover (Warner Bros)
Puyo Puyo Tetris (SEGA)
Sonic Mania (SEGA)

Q3 2017
Splatoon 2 (Nintendo)
NBA 2K18 (2K)

Q4 2017
Fire Emblem Warriors (Nintendo)
Pokemon Stars (Game Freak / Nintendo)
Super Mario Odyssey (Nintendo)
Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda)
Project Sonic 2017 (SEGA)

2017 zonder richtdatum
Shovel Knight (Yacht Club Games)
Hollow Knight (Team Cherry)
Wonder Boy: The Dragon's Trap (DotEmu)
Monster Boy and the Cursed Kingdom (FDG Entertainment)

bevestigd, geen releasedatum
Xenoblade Chronicles 2 (Nintendo)
Pikmin 4 (Nintendo)
Yooka-Laylee (Playtonic)
Arcade Archives (Hamster)
Cube Life: Island Survival (Cypronia)
Seasons of Heaven (Any Arts Production)
Dragon Quest X (Square Enix)
Dragon Quest XI (Square Enix)
Dragon Quest Heroes I en II (Square Enix)
Dragonball Xenoverse 2 (Namco Bandai)
FIFA 17 (EA)
Farming Simulator (Focus Home Interactive)
Minecraft: Story Mode - The Complete Adventure (Telltale Games)
Rayman Legends: Definite Edition (Ubisoft)
Redout (34BigThings)
New Shin Megami Tensei (Atlus)
Stardew Valley (Chucklefish Games)
State of Mind (Daedalic Entertainment)
Steep (Ubisoft)
Syberia 3 (Microids)
Project Octopath Traveller (Square Enix)
Taiko Drum Master (Namco Bandai)
een spel met Travis (Grasshopper/Suda51)
nieuwe 'Tales of' RPG (Namco Bandai)
Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers (Capcom)


geruchten
Rive (Two Tribes)
Project Cars (Slightly Mad Studios)
L.A. Noire (Rockstar)

avatar van horizon
Veels te veel spellen. Dat kan ik allemaal niet betalen laat staan tijd voor vrij te maken om te spelen.

Veels te grote line up in 2017.

Nu weet je hoe andere console bezitters zich voelen.
Maar is pokemon stars bevestigd dan?
Ik heb net Moon gehaald.

kiriyama
Ik vind de lijst voor 2017 juist erg tegenvallen. Van de 29 spellen zijn er al zeker 5 eerder uitgekomen. Naast Breath of the Wild en Mario ook geen echte toppers. En BotW komt dan ook nog eens gewoon op de WiiU. En hoeveel mensen zitten er nu echt te wachten om op hun nieuwe console de honderdste versie van Just Dance, Bomberman of Skylanders te spelen?

avatar van horizon
Splatoon 2 bied genoeg upgrade.
Koop liever Zelda voor nieuwe console.
Mk8 deluxe komt er ook. Minimale upgrade is genoeg.
Super Mario oddysey
Rime
I am Setsuna
Arms
Lego city undercover (alleen keer geleend voor Wii u)
Xenoblade 2

En vast nog wat.
Geld op tijd weg

avatar van Banjo
horizon schreef:
Veels te veel spellen. Dat kan ik allemaal niet betalen laat staan tijd voor vrij te maken om te spelen.

Veels te grote line up in 2017.


Haha ben je nu serieus?

All Seeing Fish
In het algemeen valt de lijst van 2017 tegen, voor mij en mijn kinderen is het in principe wel voldoende

Release:

Nintendo Switch Console met extra Joy Con en grip set en een Pro Controller (Drie controllers totaal)

-Breath of The Wild: Zoveel tijd en/of energie heb ik niet meer om te gamen Ik heb vorig jaar een klein half jaar gedaan over Twilight Princess HD.

-Super Bomberman R Vet cool om samen en/of tegen mijn kinderen te spelen.

Q2:

Mario Kart 8 Deluxe: [i]Mijn jongste zoon (4) is een Mario Kart gek op zijn derde won hij al 100cc cups, en ik ben nog steeds een groot fan van de battle modus.


Arms: Ik geloof dat mijn oudste zoon (9) deze game op het oog heeft!

Q3:

-Splatoon 2 Mijn oudste zoon wil deze game voor zijn verjaardag.

Q4:

Super Mario Odyssey: Sinterklaas of Kers.

Voldoende!

avatar van horizon
Banjo schreef:
(quote)


Haha ben je nu serieus?

Ja.

Xenoblade Chronicles X was een investering van bijna 400 uur.
Splatoon, Mario Kart 8 & Smash zitten heeel veeel uur in. (Niets eens account van kinderen meegerekend).
Dan nog spellen als Cpt.Toad, Yoshi & Mario 3D world (aarragghhgh Championsroad laatste level aaraagrhhh) uitgespeeld. Liefst zoveel mogelijk compleet.

Ik bedoel. Een spel kost duiten en daar wil ik ook iets voor terug. XCX had ik er ook in ~60 uur doorheen kunnen jassen en alleen hoofdlijn kunnen doen. Maar dan had ik meer dan helft van het spel gemist!

Dus ja. De line up is voor mij al teveel spellen.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Nieuwe line up, alleen Constructor moet naar launch..(klik voor groot)

..Grappig..NeoGeo klassiekers komen naar de Switch, o.a. dus metal slug 3, shock troopers en King of Fighters '98

https://i.redd.it/59qd0cqx6jby.png

avatar van Banjo
horizon Ja een spel echt uitspelen vergt meestal disipline...
Of een spel is zo leuk en mooi dat ik het dagelijks moet en wil spelen zo als een Zelda bijvoorbeeld.
En vooral als ik een spel op hard speel kan ik wel eens moeite hebben om het te blijven spelen.

avatar van Grovonion
horizon schreef:
Ik bedoel. Een spel kost duiten en daar wil ik ook iets voor terug.
Helemaal niks mis mee met die instelling, maar, een spel is maximumaal 60 euro (bij nintendo eerder 40) voor minstens 10 uur plezier. Probeer daarvoor maar eens een avondje te gaan stappen, laat staan naar de film gaan...

avatar van horizon
Grovonion schreef:
(quote)
Helemaal niks mis mee met die instelling, maar, een spel is maximumaal 60 euro (bij nintendo eerder 40) voor minstens 10 uur plezier. Probeer daarvoor maar eens een avondje te gaan stappen, laat staan naar de film gaan...

40 euro voor een spel van tien uur.... Crapzooi! Dat is het niet voor mij.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Nog 3 kleinere games die vanaf de launch beschikbaar zullen zijn:

World of Goo (2008)
Little Inferno (2012)

en een spel genaamd Human Resource Machine, trailer:


avatar van Banjo
Kleine games inderdaad maar wel hele leuke!
Vooral met World Of Goo daar ben ik blij mee..
En die past perfect op de Switch.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:03 uur

geplaatst: vandaag om 14:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.