Platforms / Nintendo / Nintendo Switch
zoeken in:
0
All Seeing Fish
geplaatst: 28 april 2015, 21:53 uur
Het moest er toch eens van kommen en hier is het , het Nintendo NX topic.
IK hoop dat deze backward compatible is met de Wii U zodat er gelijk een ruim aanbod is aan games op het nieuwe systeem misschien met grafische upscaling.
Nintendo zou gek zijn als ze dit niet zouden doen, zo kunnen ze de Wii U ook nog een blijven supporten en misschien wel games maken die cross buy zijn maar grafisch beter zijn op de NX.
Als bovenstaande het geval is, zou de NX ook weer een gamepad met beeldscherm zijn ik hoop een stuk kleiner en strakker dan zijn voorganger, in ieder geval gewoon classic controls.
3DS games streamen naar je TV via de NX lijkt mij toch niet al te veel moeite, maar ja......
Ik hoop in ieder geval dat er snel meer bekend wordt over de NX, wie weet waar Nintendo mee aan komt zetten, ze zijn met Sharp bezig met buigbare schermen.
IK hoop dat deze backward compatible is met de Wii U zodat er gelijk een ruim aanbod is aan games op het nieuwe systeem misschien met grafische upscaling.
Nintendo zou gek zijn als ze dit niet zouden doen, zo kunnen ze de Wii U ook nog een blijven supporten en misschien wel games maken die cross buy zijn maar grafisch beter zijn op de NX.
Als bovenstaande het geval is, zou de NX ook weer een gamepad met beeldscherm zijn ik hoop een stuk kleiner en strakker dan zijn voorganger, in ieder geval gewoon classic controls.
3DS games streamen naar je TV via de NX lijkt mij toch niet al te veel moeite, maar ja......
Ik hoop in ieder geval dat er snel meer bekend wordt over de NX, wie weet waar Nintendo mee aan komt zetten, ze zijn met Sharp bezig met buigbare schermen.
0
geplaatst: 29 april 2015, 12:34 uur
Ik geloof nooit dat er een nieuwe console zal komen die de concurrentie aan kan gaan met de andere consoles. Dat zou echt een afgang zijn en bovendien erg vreemd omdat Nintendo toch een iets andere markt bediend.
Nintendo heeft een grote schare fans, maar voor de console heeft het tevens een kleine afzetmarkt. De hardcore gamer koopt niet massaal de console . Ik denk echt dat Nintendo een add one heeft die weer de casual gamer pakt (Wii gebruikers). ...en misschien een keer een goed werkende online service?
Ik ben wel reuze benieuwd waar ze mee komen.
Nintendo heeft een grote schare fans, maar voor de console heeft het tevens een kleine afzetmarkt. De hardcore gamer koopt niet massaal de console . Ik denk echt dat Nintendo een add one heeft die weer de casual gamer pakt (Wii gebruikers). ...en misschien een keer een goed werkende online service?
Ik ben wel reuze benieuwd waar ze mee komen.
0
geplaatst: 29 april 2015, 13:07 uur
Ben op zich wel benieuwd wat het uiteindelijk wordt maar kan niet zeggen dat het me momenteel echt overmatig bezig houd. Als de reveal pas in 2016 komt en de console in 2017/2018 dan is dat nog wel eventjes. Tot die tijd zijn er nog veel te veel 3DS en WiiU games om mijn tijd mee te vullen. En waar ze bij Nintendo mee op de proppen komen? Geen idee. Echt niet. Meestal weten ze wel met iets volledig nieuws op de proppen te komen - het is misschien niet altijd even succesvol (de gamepad dus...) maar meestal wel verrassend.
0
geplaatst: 29 april 2015, 16:17 uur
Die gamepad gaat zeker verdwijnen, wat misschien in de plaats komt is dat de 3DS, of New NX 3DS deze rol overneemt, maar misschien ook weer helemaal niet. 't is trouwens ook helemaal niet zeker dat de NX een stationaire console gaat zijn, kan evenzeer een ander concept worden.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 29 april 2015, 20:39 uur
Ik verwacht wel degelijk een thuis console die onder andere op de televisie te spelen is, daarnaast verwacht ik dat deze de PS4 en XOne qua hardware achter zich zal laten.
Dat de console anders zal zijn dan alle eerdere consoles wil ik best geloven, misschien wordt dit een combinatie tussen handheld en home console.
Ik verwacht niet dat Nintendo de zelfde fout gaat maken met een kleine nichemarkt, dit keer pakken ze het groot aan het het Quality of Life project er naast.
IK heb op dit moment een winst van 95% met het aandeel Nintendo (incl Dollar winst) en ik verwacht om minimaal 300% winst te maken
Dat de console anders zal zijn dan alle eerdere consoles wil ik best geloven, misschien wordt dit een combinatie tussen handheld en home console.
Ik verwacht niet dat Nintendo de zelfde fout gaat maken met een kleine nichemarkt, dit keer pakken ze het groot aan het het Quality of Life project er naast.
IK heb op dit moment een winst van 95% met het aandeel Nintendo (incl Dollar winst) en ik verwacht om minimaal 300% winst te maken
0
geplaatst: 29 april 2015, 23:05 uur
Dat de gamepad verdwijnt lijkt me wel zeker aangezien het niet bepaald een succes is. Lijkt me echter wel dat die los te verkrijgen gaan zijn tegen die tijd of inderdaad de functionaliteit wordt overgenomen door de 3DS om toch backward compatibility te garanderen. Hopelijk zowel voor de Wii als de WiiU.
Of het zou inderdaad best wel een mogelijkheid zijn dat ze net voortbouwen op het idee - de gamepad als draagbare console (?) die tevens aansluitbaar zal zijn op een HDTV. Met natuurlijk genoeg kracht onder de kap om eventueel de concurrentie aan te kunnen gaan.
...zolang ze maar gewoon het vrolijke, leuke Nintendo blijven dat ik al mijn hele leven ken. Ik weet dat de WiiU niet bepaald een verkoopssucces is, maar het blijft voor mij momenteel met stip de console waar de leukste en apartste games voor uit komen. Al zijn het er maar een handvol per jaar.
Of het zou inderdaad best wel een mogelijkheid zijn dat ze net voortbouwen op het idee - de gamepad als draagbare console (?) die tevens aansluitbaar zal zijn op een HDTV. Met natuurlijk genoeg kracht onder de kap om eventueel de concurrentie aan te kunnen gaan.
...zolang ze maar gewoon het vrolijke, leuke Nintendo blijven dat ik al mijn hele leven ken. Ik weet dat de WiiU niet bepaald een verkoopssucces is, maar het blijft voor mij momenteel met stip de console waar de leukste en apartste games voor uit komen. Al zijn het er maar een handvol per jaar.
0
geplaatst: 29 april 2015, 23:57 uur
Ik zou liefst een normale console zien zoals de Gamecube waarop je spellen als Zelda kan spelen zonder met vanalles door de lucht te zwaaien.
Ik speel heel graag Zelda, maar de laatste spellen uit de reeks heb ik allemaal gemist. Ik wil dit soort spellen gewoon spelen met een normale controller.
Ik speel heel graag Zelda, maar de laatste spellen uit de reeks heb ik allemaal gemist. Ik wil dit soort spellen gewoon spelen met een normale controller.
0
geplaatst: 30 april 2015, 00:31 uur
Dat mag inderdaad ook wel. Ik vind op zich de motion controls best aardig voor even (of voor spellen als Boom Blox of Wii Sports) maar ik ben zeker voorstander van gewone controllers. Of in ieder geval de keuze om deze te kunnen gebruiken ipv motion controls of touch controls.
0
geplaatst: 30 april 2015, 10:41 uur
All Seeing Fish schreef:
Ik verwacht wel degelijk een thuis console die onder andere op de televisie te spelen is, daarnaast verwacht ik dat deze de PS4 en XOne qua hardware achter zich zal laten.
Hiermee graven zij hun eigen graf. Wie koopt dan nog wat van Nintendo.
Het zal een concept zijn die icm de Wii U te gebruiken is. Ik denk dat het een mobile device zal worden (ala Sony Experia ) en ik denk dat er een nieuw mobiel platform aan gekoppeld is zoals Google Play en I-store.
0
geplaatst: 30 april 2015, 14:09 uur
Dit is wel cool, we kunnen hier uitspraken doen die in de toekomst kompleet van de kaart geveegd worden of waardoor we gevierd worden als de nieuwe Ninstrodamus.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 1 mei 2015, 20:20 uur
Grovonion schreef:
Dit is wel cool, we kunnen hier uitspraken doen die in de toekomst kompleet van de kaart geveegd worden of waardoor we gevierd worden als de nieuwe Ninstrodamus.
Speculaties en hoop
0
geplaatst: 2 mei 2015, 11:10 uur
Ik ben nog helemaal niet klaar voor een nieuwe console eigenlijk. Ik vind de WiiU een mooie console met veel potentie, maar heb niet het idee dat er alles uit wordt gehaald wat er in zit.
We komen nu wel in een periode dat "nostalgie" beter verkoopt dan het nieuwe heb ik het idee. Wie weet neemt Nintendo de GameCube controller weer terug als ondersteunende controller
We komen nu wel in een periode dat "nostalgie" beter verkoopt dan het nieuwe heb ik het idee. Wie weet neemt Nintendo de GameCube controller weer terug als ondersteunende controller
0
All Seeing Fish
geplaatst: 2 mei 2015, 15:28 uur
Ik ben ook nog niet klaar met de Wii U er komen nog zat titels uit, maar nieuw en beter is altijd welkom!
Een vernieuwde draadloze Gamecube controller voor de NX zie ik wel zitten
Een vernieuwde draadloze Gamecube controller voor de NX zie ik wel zitten
0
geplaatst: 2 mei 2015, 16:12 uur
Ben ik dan echt de enige die de gamecube controller ontzettend overrated vind? Voor mij is de huidige pro controller echt wel 10x zo goed en kan het zich meten met de ps3 controller. Hoop echt dat ze dit model behouden.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 22:47 uur
De Pro Controller is top. De Gamepad is ook goed. Die is ondanks zijn grootte toch erg handzaam en niet te zwaar.
En zoveel motion controls zijn er niet en als ze er wel zijn zitten ze logisch in het spel verwerkt. Mario Kart 8 race ik toch nog altijd het liefst met de Wii controller + Stuurtje.
En de Wii U vind ik zelf nog altijd de leukste console van deze generatie maar dat ligt dan voornamelijk aan de Nintendo IP. Nintendo levert gewoon continu kwaliteit games. En weet games neer te zetten die wel 60fps halen... En dat is niet het belangrijkste wel dat ze ontzettende mooi met kleur werken, dat vind je echt nergens anders terug.
Over de nieuwe console: dat zal een hybride 3ds/wii U worden denk ik. Bij Smash hebben ze daar al een probeersel mee gedaan.
Ben benieuwd of ze op headsets als Occulus Rift gaan inzetten bij een nieuwe console.
En zoveel motion controls zijn er niet en als ze er wel zijn zitten ze logisch in het spel verwerkt. Mario Kart 8 race ik toch nog altijd het liefst met de Wii controller + Stuurtje.
En de Wii U vind ik zelf nog altijd de leukste console van deze generatie maar dat ligt dan voornamelijk aan de Nintendo IP. Nintendo levert gewoon continu kwaliteit games. En weet games neer te zetten die wel 60fps halen... En dat is niet het belangrijkste wel dat ze ontzettende mooi met kleur werken, dat vind je echt nergens anders terug.
Over de nieuwe console: dat zal een hybride 3ds/wii U worden denk ik. Bij Smash hebben ze daar al een probeersel mee gedaan.
Ben benieuwd of ze op headsets als Occulus Rift gaan inzetten bij een nieuwe console.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 7 mei 2015, 20:57 uur
horizon schreef:
Gelijk een mooie lijst kwaliteit games die backward compatible te spelen zijn op de NX.
0
geplaatst: 1 juni 2015, 10:36 uur
'Nieuwe Nintendo-console draait op Android' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
ik snap niet zo goed waarom het een console is. Ik had juist een mobile device verwacht. Waarom gebruik je Android voor een console? Waarom maak je dan niet je eigen online service beter? Wie kan dit verklaren?
Trouwens ook raar dat ze hun hele handel aan Google geven? Hoe waarborgen ze de Nintendo kwaliteit..
ik snap niet zo goed waarom het een console is. Ik had juist een mobile device verwacht. Waarom gebruik je Android voor een console? Waarom maak je dan niet je eigen online service beter? Wie kan dit verklaren?
Trouwens ook raar dat ze hun hele handel aan Google geven? Hoe waarborgen ze de Nintendo kwaliteit..
0
geplaatst: 1 juni 2015, 11:44 uur
Ik snap niet zo goed dat mensen berichten als dit posten. Een 'anonieme bron' vermeld dat android 'waarschijnlijk' wordt gebruikt als basis voor een nieuw besturingssysteem voor 'iets' dat nog geen naam heeft en waarvan nog niets concreets bekend is. Een hoop geroddel en gissingen dus.
Wat betreft android? Dat kan best. Het is open source. Nintendo geeft niets 'uit handen'. Ze kunnen perfect android gaan gebruiken als ontwikkelbasis voor games die ze willen uitbrengen voor phones en hiervan eveneens een aangepaste vorm van gebruiken voor hun nieuw whatever. NX. Waarschijnlijk om compatibiliteit met zoveel mogelijk phones en tablets te garanderen voor die 5 geplande mobile games.
Wat betreft android? Dat kan best. Het is open source. Nintendo geeft niets 'uit handen'. Ze kunnen perfect android gaan gebruiken als ontwikkelbasis voor games die ze willen uitbrengen voor phones en hiervan eveneens een aangepaste vorm van gebruiken voor hun nieuw whatever. NX. Waarschijnlijk om compatibiliteit met zoveel mogelijk phones en tablets te garanderen voor die 5 geplande mobile games.
0
geplaatst: 1 juni 2015, 12:12 uur
De keuze voor Android geeft aan dat het naar derde toe gaat. Daarom is wat dat betreft de NX niet te rijmen met een device. Ik denk dat de NX dan de werktitel is voor een samenwerkingsverband met Google (Play). NX zou dus puur en alleen gaan om Nintendo games over te brengen naar de mobiel.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 19:43 uur
...en sinds vanmiddag dus ook alweer officieel ontkend door Nintendo...
0
All Seeing Fish
geplaatst: 2 juni 2015, 21:02 uur
Sinner schreef:
Ja het is IOS
0
All Seeing Fish
geplaatst: 2 juni 2015, 21:27 uur
Ik verwacht trouwens wel een speciale deal of een samenwerking met Apple.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 11 augustus 2015, 20:38 uur
En dan is er natuurlijk ook de kans dat Nintendo ons gewoon weer keihard teleur gaat stellen
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 17:40 uur
All Seeing Fish schreef:
En dan is er natuurlijk ook de kans dat Nintendo ons gewoon weer keihard teleur gaat stellen
Weer?
0
All Seeing Fish
geplaatst: 12 augustus 2015, 18:30 uur
Ja weer, Nintendo staat er de laatste tijd om bekend om vreemde keuzes te maken.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 23:07 uur
Dat doen ze al sinds de periode tijdens en na de Gamecube.
Tof bedrijf, mooie eigen games, maar verder snappen ze er al 10 jaar weinig van, helaasch. Ik was ooit een groot fan van ze, maar hun omslag richting casual gamers is een verkeerde geweest. Al zal hun financiële man er wel anders over denken.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 23:19 uur
Tja, door de Wii heb ik eindelijk de geweldige Nintendo spellen ontdekt. En hun beste spellen zijn op de Wii en Wii u uitgekomen.
Neem wel in acht dat ik vroeger veel speelde op c64, Amiga en begin dagen PC. Toen de fps e.d. op kwamen ben ik afgehaakt. Niet mijn type spellen.
Neem wel in acht dat ik vroeger veel speelde op c64, Amiga en begin dagen PC. Toen de fps e.d. op kwamen ben ik afgehaakt. Niet mijn type spellen.
* denotes required fields.