logo GamesMeter menu
logo GamesMeter

Platforms / Nintendo / Nintendo Switch

zoeken in:
Vandaag weer een update voor je OG Switch en dit keer is het een betere met vernieuwingen en informatie.
Ook wat betreft Switch 2 achtige dingen.. Ja het gaat nu snel komen!.

geplaatst:
Nintendo Switch verdwijnt uit Europese winkels vanaf februari 2027 - nl.ign.com

Kijk dit vind nu ook wel tijd worden, en dan alle aandacht voor de Switch 2!.

geplaatst:
Precies, duurde nog lang. Wat mij betreft leggen ze de productie van de vorige generatie console stil zodra een nieuwe console verkocht kan worden. Dat wil niet zeggen dat er geen games op de oude console meer moeten komen maar qua hardware moet je gewoon helemaal mikken op de nieuwe generatie. Kan me niet voorstellen dat iemand nu nog een Switch 1 in de winkel koopt. Tweedehands kan ik het wel snappen, tegen een leuke prijs. Als je die generatie hebt gemist en die games gewoon wil spelen. Maar die koop je toch niet meer tegen full price in de shops?

geplaatst:
Manny Calavera schreef:
Kan me niet voorstellen dat iemand nu nog een Switch 1 in de winkel koopt.

Nee hoewel ik hem gisteren nog wel tegen kwam in de Mediamarkt en in de Coolblue winkels.
Dan zal hij toch nog wel verkocht worden..

Ze zijn wel bijzonder snel met nieuwe modellen deze keer. Volgend jaar blijkbaar een model met (heel handig!) vervangbare accu. Het jaar erop eentje met een oled screen (eind 2027/begin 28) (of althans daar word druk over gediscussieerd binnen Nintendo) volgens diverse artikels op het net.

Nou moet ik zeggen...'vervangbare accu'? Top. Dat is iets wat de 3DS en PSP nog altijd erg leuk maakt. Dat je xx aantal jaren na dato zonder enig technisch vernuft een nieuwe batterij kan plaatsen.

Ook leuk:

Ritmespel-stage-tour-verschijnt-deze-herfst-voor-switch-2/

Had de oorspronkelijke aankondiging hiervan dus blijkbaar gemist - maar er komt in ieder geval een Switch 2 versie van.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:15 uur

geplaatst: vandaag om 14:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.