Vandaag weer een update voor je OG Switch en dit keer is het een betere met vernieuwingen en informatie.
Ook wat betreft Switch 2 achtige dingen.. Ja het gaat nu snel komen!.
Precies, duurde nog lang. Wat mij betreft leggen ze de productie van de vorige generatie console stil zodra een nieuwe console verkocht kan worden. Dat wil niet zeggen dat er geen games op de oude console meer moeten komen maar qua hardware moet je gewoon helemaal mikken op de nieuwe generatie. Kan me niet voorstellen dat iemand nu nog een Switch 1 in de winkel koopt. Tweedehands kan ik het wel snappen, tegen een leuke prijs. Als je die generatie hebt gemist en die games gewoon wil spelen. Maar die koop je toch niet meer tegen full price in de shops?
Ze zijn wel bijzonder snel met nieuwe modellen deze keer. Volgend jaar blijkbaar een model met (heel handig!) vervangbare accu. Het jaar erop eentje met een oled screen (eind 2027/begin 28) (of althans daar word druk over gediscussieerd binnen Nintendo) volgens diverse artikels op het net.
Nou moet ik zeggen...'vervangbare accu'? Top. Dat is iets wat de 3DS en PSP nog altijd erg leuk maakt. Dat je xx aantal jaren na dato zonder enig technisch vernuft een nieuwe batterij kan plaatsen.