Platforms / Nintendo / Nintendo Switch
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus, 12:02 uur
Binnenkort ook fysiek te krijgen via Limited Run in totaal 5 Castlevania games op 1 cartridge..
Vanaf 13 september te pre-ordenen, maar ik heb ze ook alle 3 al op de DS dat word weer dubbel dippen denk ik .
PS: ook voor Ps5 en X box (de geld wolven!)
Vanaf 13 september te pre-ordenen, maar ik heb ze ook alle 3 al op de DS dat word weer dubbel dippen denk ik .
PS: ook voor Ps5 en X box (de geld wolven!)
0
neo (crew)
geplaatst: 8 september, 20:00 uur
Bij eerdere consoles had je nog de keus om Eshops te negeren, dat zal ik altijd blijven doen, maar ga nu maar eens na of iets daadwerkelijk een cartridge heeft. Ja, je kunt op basis van een afbeelding van een fysiek exemplaar zien dat dit vermeldt staat, maar online is het verwarrend en wisselvallig in correcte weergaven/informatie. Het verschil in prijs is ook niet altijd een goede indicator.
Killer Queen Black, een aanrader, is een goedkope game voor 9,99, met cartridge (en helaas ook met een Joy Con Skin).
Is er een overzichtelijke bron om dit soort zaken te kunnen filteren?
Killer Queen Black, een aanrader, is een goedkope game voor 9,99, met cartridge (en helaas ook met een Joy Con Skin).
Is er een overzichtelijke bron om dit soort zaken te kunnen filteren?
0
geplaatst: 8 september, 21:10 uur
neo schreef:
Queen Black, een aanrader, is een goedkope game voor 9,99, met cartridge (en helaas ook met een Joy Con Skin).
Queen Black, een aanrader, is een goedkope game voor 9,99, met cartridge (en helaas ook met een Joy Con Skin).
Oei. Helaas. Een Joy Con Skin die als extraatje erbij zit en je niet hoeft te gebruiken. Dan pleur je hem toch in een vuilniszak en is het probleem opgelost? Dan heb je Killer Queen, een aanrader, voor 9.99 op een cartridge en zonder Joy con skin.
0
neo (crew)
geplaatst: 8 september, 22:05 uur
Hoeveel mensen zullen die skin bij deze game weggooien, of ongebruikt in het hoesje laten zitten? Ik denk vrijwel iedereen. Dank voor de verspilling van materiaal....
0
geplaatst: 17 september, 12:31 uur
Ik zet het hier maar neer want waar anders!?: die Marvel vs Capcom Fighting Collection: Arcade Classics ja...
Die had ik al besteld en dan de Switch versie voor €60, wat blijkt nou je krijg een code in the box! .
Hoe belachelijk keuzes kun je maken Capcom! een domper is het. Maar gelukkig heb ik ook nog een Ps4 en daar komt hij nog wel gewoon op uit zoals het hoort.
Die had ik al besteld en dan de Switch versie voor €60, wat blijkt nou je krijg een code in the box! .
Hoe belachelijk keuzes kun je maken Capcom! een domper is het. Maar gelukkig heb ik ook nog een Ps4 en daar komt hij nog wel gewoon op uit zoals het hoort.
1
geplaatst: 17 september, 13:00 uur
Gerucht gaat dat de Switch 2, twee schermen gaat bevatten….lijkt me wel wat.
0
geplaatst: 17 september, 19:45 uur
Tbh hoop ik dat het bij een gerucht blijft. Een Switch model met twee schermen lijkt me weer vervelend om in handheld te spelen. (Op de grootte van de huidige Switch of meer). Maak je het kleiner heb je een 3DS. En dan vraag ik me ook af hoe dockable het gaat zijn. (Inclusief meeneembaar naar een vriend zijn dock).
0
geplaatst: 17 september, 20:18 uur
* denotes required fields.