menu

Platforms / Nintendo / Nintendo Switch

zoeken in:
Binnenkort ook fysiek te krijgen via Limited Run in totaal 5 Castlevania games op 1 cartridge..
Vanaf 13 september te pre-ordenen, maar ik heb ze ook alle 3 al op de DS dat word weer dubbel dippen denk ik .

PS: ook voor Ps5 en X box (de geld wolven!)

neo (crew)
Bij eerdere consoles had je nog de keus om Eshops te negeren, dat zal ik altijd blijven doen, maar ga nu maar eens na of iets daadwerkelijk een cartridge heeft. Ja, je kunt op basis van een afbeelding van een fysiek exemplaar zien dat dit vermeldt staat, maar online is het verwarrend en wisselvallig in correcte weergaven/informatie. Het verschil in prijs is ook niet altijd een goede indicator.

Killer Queen Black, een aanrader, is een goedkope game voor 9,99, met cartridge (en helaas ook met een Joy Con Skin).

Is er een overzichtelijke bron om dit soort zaken te kunnen filteren?

neo schreef:
Queen Black, een aanrader, is een goedkope game voor 9,99, met cartridge (en helaas ook met een Joy Con Skin).

Oei. Helaas. Een Joy Con Skin die als extraatje erbij zit en je niet hoeft te gebruiken. Dan pleur je hem toch in een vuilniszak en is het probleem opgelost? Dan heb je Killer Queen, een aanrader, voor 9.99 op een cartridge en zonder Joy con skin.

neo (crew)
Hoeveel mensen zullen die skin bij deze game weggooien, of ongebruikt in het hoesje laten zitten? Ik denk vrijwel iedereen. Dank voor de verspilling van materiaal....

De dramatiek druipt er gewoon af...

neo (crew)
Waarvan akte.

Ik zet het hier maar neer want waar anders!?: die Marvel vs Capcom Fighting Collection: Arcade Classics ja...
Die had ik al besteld en dan de Switch versie voor €60, wat blijkt nou je krijg een code in the box! .
Hoe belachelijk keuzes kun je maken Capcom! een domper is het. Maar gelukkig heb ik ook nog een Ps4 en daar komt hij nog wel gewoon op uit zoals het hoort.

Gerucht gaat dat de Switch 2, twee schermen gaat bevatten….lijkt me wel wat.

Tbh hoop ik dat het bij een gerucht blijft. Een Switch model met twee schermen lijkt me weer vervelend om in handheld te spelen. (Op de grootte van de huidige Switch of meer). Maak je het kleiner heb je een 3DS. En dan vraag ik me ook af hoe dockable het gaat zijn. (Inclusief meeneembaar naar een vriend zijn dock).

Nintendo Switch 2 - GamesMeter.nl

Discussie kan beter hier verplaatst worden.

geplaatst:
Zijn er meer mensen die geregeld gamen via Switch Online met de NES en SNES applicatie?

Het aantal klassiekers is wel echt enorm hoor. Heb afgelopen half jaar de 2D Mario games allemaal gespeeld, maar ik wil er nog meer spelen.

Star Fox, Kirby, F-Zero en de Donkey Kong games staan nog op de planning.

Voor twee tientjes per jaar kun je echt een hoop proberen. En met de rewind-functie op de Switch is het ook allemaal goed te spelen, zonder die optie zou ik denk ik heel snel die games weer wegleggen want ik vind ze echt moeilijk.

Wel jammer dat het alleen om de Nintendotitels gaat, ik had bv Ducktales, Rescue Rangers en Turtles ook graag nog eens opnieuw gespeeld.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Yup, same here ik heb ook de expansion pak, GBA, N64 en Mega Drive titels erbij!

Zitten ook echt wel veel third party games bij en vergeet de originele Game Boy en GBC titels niet, daar heb jij ook toegang toe met standaard abo!

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Om 3rd party te illusteren...Vanaf 28/3 de volgende vier 3rd party games op SNES online!

Cervantes (crew)
geplaatst:
Manny Calavera schreef:
Wel jammer dat het alleen om de Nintendotitels gaat, ik had bv Ducktales, Rescue Rangers en Turtles ook graag nog eens opnieuw gespeeld.

Is The Disney Afternoon Collection dan niet iets voor jou? Kun je alsnog Ducktales en Rescue Rangers spelen met rewind-functie op een moderne console.

geplaatst:
Cervantes schreef:
(quote)

Is The Disney Afternoon Collection dan niet iets voor jou? Kun je alsnog Ducktales en Rescue Rangers spelen met rewind-functie op een moderne console.

Wist ik niet, dit is wel een mooie deal en nu voor 5 euro in de aanbieding. Ga ik toch eens over denken...

Wel gek om Ducktales op een Ps5 te spelen, voor mijn gevoel is dat toch iets wat bij de SNES hoorde.

geplaatst:
NES zelfs.

En niet te vergeten de uitstekende Ducktales remake is nog steeds digitaal op Xbox verkrijgbaar.

geplaatst:
Een aardige Direct zo op deze zonnige middag bomvol met spellen. En mooi om meer van Metroid Prime 4: Beyond te zien waarin het scannen (wat altijd een hele opgave was!) makkelijker lijkt te gaan worden. En ook heel interessant om te zien was dat je je digitale spellen, uit kunt gaan lenen.. aan iemand anders voor 14 dagen heel slim bedacht!. En zelfs ook nog naar de Switch 2 .

Dragon Quest I + II HD
Raidou Remastered: The Mystery of the Soulless Army
Shadow Labyrinth
Patapon 1+2 Repla
Story of Seasons: Grand Bazaar
Metroid Prime 4: Beyond
Disney Villains Cursed Cafe
Rhythm Heaven Groove

Etc:

geplaatst:
Nou...eindelijk die 2D fighter (10 april) en Necromancer Rhythm game...

Waren wel bij de belangrijkste voor mij...

Straks maar eens in zijn volledigheid kijken.

Dat waren voor mij dus:

Rift of the Necrodancer (zo kopen)
Pocket Bravery (die 2D Fighter die ik bedoelde)
Star Overdrive
Everybody's Golf Hot Shots (Damn! Die had ik niet verwacht!).
The Hundred Line Last Defense Academy
Die Capcom shit...inclusief een nieuwe Marvel fighter of zo? (was niet helemaal aan het opletten).

Toch wel weer aardig wat dingetjes buiten alle andere dingetjes die interessant zijn.

geplaatst:
Ik vind het bewonderenswaardig dat Nintendo nog steeds een constante stroom games aflevert voor de Switch, maar ik heb niks met dit soort titels, bijna allemaal van die vage Japanse adventure RPG's. Kan me overigens best voorstellen dat velen het wel leuk vinden. Ik wacht op woensdag met de Switch 2 presentatie.

geplaatst:
Alleen er was weer geen datum wanneer Metroid 4 nou precies uitkomt!?.

Het zou zo maar kunnen dat ze dat geheim willen houden.

Om hem op de Switch en tegelijkertijd op de Switch 2 uit te brengen..

geplaatst:
Banjo schreef:
Alleen er was weer geen datum wanneer Metroid 4 nou precies uitkomt!?.

Het zou zo maar kunnen dat ze dat geheim willen houden.

Om hem op de Switch en tegelijkertijd op de Switch 2 uit te brengen..

Ik gok het najaar. Denk dat Mario Kart hun Switch 2 knaller bij release is en dat MP4 de feestdagenkraker zal worden. Neem aan dat er een betere Switch 2 versie gaat komen.

geplaatst:
Helemaal niemand die iets over de virtual gamecards rept? Toch wel een fascinerende actie voor Nintendo vindt ik.
Virtual Game Cards for Nintendo Switch and Nintendo Switch 2

geplaatst:
Banjo schreef:
En ook heel interessant om te zien was dat je je digitale spellen, uit kunt gaan lenen.. aan iemand anders voor 14 dagen heel slim bedacht!. En zelfs ook nog naar de Switch 2 .

geplaatst:
legian schreef:
Helemaal niemand die iets over de virtual gamecards rept?

Het is wel een aardige manier van games te demo'n ook bij vrienden in de groep. Aardig bedacht. Ben ook benieuwd of er ook nog iets met die app gaat gebeuren voor de telefoon in de toekomst.

Maar tbh was het toch wel weer een rijtje games waar je zo weer een jaar mee verder zou kunnen. Ook Dragon Quest 1 en 2 remakes had ik over het hoofd gezien, die Eternal Life of Goldman platformer is toch best knap. Een nieuwe Seasons...

En ik blijf enthousiast over die retro Marvel beat m up. Aangezien het van dotemu is. En obviously die nieuwe Capcom collectie.

Plus het lijstje dat ik al had en wat games die hier niet vernoemd zijn maar wel eraan komen zit ik toch weer op 20 tot 30 potentiele releases. Da's best knap voor jaar 8 of zo.

geplaatst:
En komende woensdag weer een feestje he!?
we worden op onze wenken bedient hier Nintendo neem mijn geld maar...
(dan maar niet op vakantie )

geplaatst:
Ja afgelopen direct was vooral een verrassing, zo kort voor de switch 2 direct. Daar ben ik wel benieuwd naar. Heb vanochtend even teruggekeken/gelezen, maar vond hem weinig interessant. Laat maar zien wat de opvolger kan gaan doen, dat vindt ik interessanter.

Gaan we snel maar eens zien.

Lees her en der ook meer richting geen prijs van $399/$450. Maar is ook nog even afwachten. Verwacht niet dat ik hem direct ga halen eigenlijk. Heb nog genoeg op de switch 1 en te weinig tijd. En aangezien er dit jaar schijnbaar ook een Xbox partner handheld uit zou kunnen komen is dat een interessant alternatief.

Interessante tijden in ieder geval.

Banjo ik kan blijkbaar niet goed lezen

Insiders: Switch 3 komt over 3 jaar - n1up.nl

Ik ben benieuwd wat hiervan aan is. Mocht dit het geval zijn dan vind ik het ronduit bizar. En weet ik ook niet of ik nog zo happig ben om Nintendo producten te kopen.

Edit: oh ja. 1 april natuurlijk. Rats vergeten.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Sinds vandaag heeft NSO maar liefst 300 titels, verdeeld over NES, SNES, GB, GBC. GBA. N64 en Mega Drive! =D

geplaatst:

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe dit met name voor Rune Factory Guardians of Azuma gaat lopen (als fan van de reeks). Deel 5 had (zeker bij release) toch best wel een paar kleine irritaties, en om nou 1 card uit te brengen voor beide consoles is op zich slim, maar dan moet de optimalisatie wel erg goed gedaan zijn.

(En dat KAN....getuige het feit dat er nu een stuk of 14 of 15 Atelier spellen te spelen op de Switch, die er allemaal even knal uitzien en in hetzelfde grafische stijltje liggen).

Gast
geplaatst: vandaag om 00:39 uur

geplaatst: vandaag om 00:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.