menu

Platforms / Nintendo / Amiibo's

zoeken in:
Mischien weet horizon dat?
Ik heb zelf geen idee namelijk.
Ik hoop degene die ik wil op goed geluk in de winkel tegen te komen. En anders pech gehad.

avatar van horizon
Hier besteld:
Japanese importation of video games, PS3 consoles, music CD, figures and mangas - Nippon-Yasan.Com

En dan met jp post voor €9,14 laten bezorgen. Is met insurance & track and trace.

Het is wat duurder uiteindelijk.... Maar ach...

avatar van Nomak
Vriend van me is helemaal gek van die dingen. Kopen en verkopen.
http://oi58.tinypic.com/35mle90.jpg

avatar van horizon
Zeg tegen die vriend dat hij daarmee moet stoppen. Er zijn kinderen die hun favoriete poppetje daardoor niet gewoon in de winkel kunnen kopen.

Ik snap niks van die mensen.

avatar van Nomak
klaploper sommige van die prullen worden blijkbaar minder gemaakt en zijn dan 'zeldzaam'.
Hier de winst van 2 weken amiibo's kopen en doorverkopen:

http://oi60.tinypic.com/iozwxj.jpg

Dat snap ik. Maar ik denk dan zoek een baan .
Vind het een beetje een sneue bedoeling.
Maar ieder zijn ding.

avatar van Sinner
'..een beetje...' - da's een understatement. Ik houd netjes voor mezelf wat ik ervan vind want ik wil geen misbruik melding.

avatar van Nomak
Mij boeit dat hele amiibo gedoe helemaal niet. Maarja, blijkbaar kunnen sommigen er meer mee verdienen dan met een normale baan.

avatar van Grovonion
Amiibo, wat een vreselijke klanten mishandeling van Nintendo. Nintendo blijft toch een bedrijf dat naast een hele hoop prachtige dingen ook vaak met de meest klant-hatelijke ideeen afkomt. Hoe kan het, dat een figuur als Lucina, nergens zelfs voor te bestellen is, en dan op de dag van het verschijnen nergens te verkrijgen is en een week later op amazon voor 70 euro terug te vinden is. Erger is nog de uitleg dat sommige figuren een kleine oplage hebben omdat ze toch niet verkopen en dat ze bijmaken niet kan omwille van productie-kosten. Ikzelf zit in de productie-branche en weet dat dit gewoon belachelijke bull-shit is. Extreem ergerlijk.

Amiibo in bezit tot nu toe.
Inkling.
Woolly Yoshi.
Kirby.
Charizard.

Meer mensen die hun collectie willen delen?

Wil graag nog hebben.
Greninja.
Ganandorf.
Ness
Zero Suit Samus.
Jigglypuff.
Olimar.
Duck hunt duo.
Falco.

avatar van horizon
Zoontje heeft:
Smash serie:
Yoshi - Bowser - Rosalina (dochter) - Diddy Kong - Charizard

MP serie:
Mario - Toad

Splatoon:
Inktling girl - inktling boy - squid

En sinds gister de groene wollige yoshi.

Op de verlanglijst: mr game & watch

avatar van Princess Piranha
Ik heb: Peach en Woolly Yoshi.

Mijn vriend heeft: Marth, Ike, Little Mac, Rosalina, Dark Pit, Inkling Girl en Squid.

Ik wil er niet zoveel aan uitgeven, maar als hij dat wel doet... Tja, dan vind ik dat niet erg natuurlijk!

avatar van Grovonion
lijkt erop dat Nintendo toch een aantal figuren opnieuw geproduceerd heeft. Lucina is nu makkelijk en voor een redelijke prijs (25 euro) te vinden net als een aantal andere zoals Rosalina, Meta-knight etc.

Heel straf is Shulk, die was tot voor kort nergens te vinden onder 40 euro en kan nu voor de start-prijs besteld worden bij amazon. Snel toehappen

Heb Zero Suit Amus gekocht. En bowser jr. Dus mijn verzameling blijft groeien.
Twijfelde heel erg tussen Olimar, Dr Mario en Bowser jr in de intertoys.
De laatste vond ik het mooist. Olimar viel tegen in het echt.

Nieuwe amiibo aangekondigd.
Boo
Waluigi
Donkey Kong zijn must haves in mijn ogen.

Daisy, Roselina en Diddy mogen er ook zijn.

En die van Zelda zijn mischien ook de moeite.

avatar van Grovonion
Laatste tijd heb ik me ook meer en meer amiibo's aangeschaft. Ik zie er steeds vaker voor een extreem zachte prijs, en voor 5 a 8 euro laat ik ze meestal niet liggen:

- Pac-man (7 EUR)
- Wario (8 EUR)
- Pikachu (8 EUR)
- Duck-hunt (5 EUR)
- Olimar (5 EUR)

avatar van Princess Piranha
Dat zijn mooie prijsjes! Intertoys had ze laatst ook weer voor de helft van de prijs.

Die Boo amiibo wil ik trouwens echt graag hebben. De rest van de set was eigenlijk ook best leuk, waarschijnlijk kopen we er toch weer meer

Gast
geplaatst: vandaag om 12:11 uur

geplaatst: vandaag om 12:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.