menu

Platforms / Nintendo / Wii U

zoeken in:
avatar van Princess Piranha
Ja precies, het komt omdat we geen nieuwe grote games hebben gehoord, dat het zo telleurstellend lijkt, terwijl we gewoon twee grote Nintendo titels krijgen (En volgens mij ook nog een WarioWare game?) en een hoop awesome thirdparty!
Geen idee waarom, ik hoopte zelf ook wel op een hoop sneaky trailers met allemaal grote games, zoals Zelda. Die komt uiteraard wel, Miyamoto is enorm enthousiast over die Zelda HD demo, dus dat komt nog wel, ooit!

avatar van Starmaster501
De nieuwe Rayman Origins word een exclusive voor de Wii U. Helaas, maar misschien ook wel een reden om de Wii U aan te schaffen? Wie weet...

avatar van wiiplayer
Starmaster501 schreef:
De nieuwe Rayman Origins word een exclusive voor de Wii U. Helaas, maar misschien ook wel een reden om de Wii U aan te schaffen? Wie weet...


Hoe kom je daarbij? En waarschijnlijk komt ie 2 weken later wel weer uit voor de PS3 en PC enzovoort. Rayman Origins komt nu ook nog uit voor de 3DS, kun je nagaan

spelfreak
Omdat ubisoft dat heeft gezegd...

avatar van jerom1234
Dit lijkt mij dus echt helemaal niks.

avatar van Starmaster501
wiiplayer schreef:
(quote)


Hoe kom je daarbij? En waarschijnlijk komt ie 2 weken later wel weer uit voor de PS3 en PC enzovoort. Rayman Origins komt nu ook nog uit voor de 3DS, kun je nagaan


Ik hoor en lees steeds dat Rayman Legends (Niet origins, fout in m'n vorige bericht) een Wii U exclusive wordt. Wat ik ook wel weer snap maar voor mij als Rayman fan en met name zijn terugkeer met Origins zit eigenlijk wel met smart te wachten op een nieuwe. Maar we zullen zien...

avatar van wiiplayer
Zoals ik zeg. Gewoon een paar weekjes wachten

avatar van Cassevis
Hele leveldesign en gameplay is gebaseerd op de mogelijkheden met de gamepad. Dus lijkt me Wii U exclusive. Overigens maakt Rayman Legends wel het beste en op de leukste manier gebruik van de gamepad.


avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Starmaster501 schreef:
De nieuwe Rayman Origins word een exclusive voor de Wii U. Helaas, maar misschien ook wel een reden om de Wii U aan te schaffen? Wie weet...

Rayman Legends highlighted for Wii U, not necessarily exclusive

Dit was op zich wel te verwachten. Om een dergelijke game maar op één platform uit te brengen is niet logisch. Al helemaal niet voor Ubisoft. Waarom wedden op één paard, terwijl de Engine, UbiArt Framework, al succesvol op alle platformen draait (inclusief de 3DS en de Vita).

Ubisoft is erg trouw in het ondersteunen van nieuwe platformen. Ze hadden een aantal launch titels voor de 3DS en ook voor de Vita. De Wii U zal wellicht als eerste aan de beurt zijn; maar ik verwacht dat het spel vervolgens voor alle andere platformen ook zal worden uitgegeven.

Neemt niet weg dat het een fantastische launch titel is voor de Wii U.

avatar van wiiplayer
Wat zei ik...

avatar van Mega Man
Vraagje: welke Wii U games hebben jullie al op je verlanglijstje staan? Hier is mijn lijst:

01. Aliens: Colonial Marines
02. Tekken Tag Tournament 2
03. Project C.A.R.S.
04. Trine 2: Director's Cut

Uiteraard zullen de nieuwe Smash Bros, Zelda en Mario heel goed worden maar ik heb alleen de games er op gezet die uitkomen tijdens de launch van de console of een tijdje later.

avatar van Cassevis
01. Assassins Creed III
02. Rayman; Legends
03 Aliens Colonial Marines

spelfreak
Vooralsnog geen, aangezien ik niet de wii u kort bij launch zal halen, maar anderhalf jaartje zal wachten. Maar ik zal sowieso Pikmin 3, Zombiu en Rayman Legends halen als ik hem heb, dat zijn sowieso wel top games, of je ze nou kort bij launch haalt of later.

Taken
1. New Super Mario Bros U
2. Pikmin 3

1. The Legend of Zelda (Dit gaat de beste Zelda ooit worden!!!)
2. Metroid
3. Starfox

Taken
Ik heb de WII U in de Pre-Order staan bij Gamemania.
Heeft iemand een idee wat deze gaat kosten, zelf heb ik een vermoeden van 379 euro!

avatar van jerom1234
Ik gok gewoon 300!

spelfreak
Gok ook een 250-300 euro. Denk ook als ze hoger gaan dan dat, dat het niet zo'n groot succes gaat worden. Maar eerst nog eens sparen en dan zie ik wel.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Taken schreef:
Ik heb de WII U in de Pre-Order staan bij Gamemania.
Heeft iemand een idee wat deze gaat kosten, zelf heb ik een vermoeden van 379 euro!

Dan zet je wel erg hoog in. Als Nintendo met een advies prijs boven de 300 Euro komt dan snijden ze zichzelf opnieuw in de vingers. De PS3 en 360 zitten daar al onder, en zullen veel makkelijker hun weg onder de kerstboom vinden. Daarbij, is het grote publiek geïnteresseerd in een peperdure console terwijl de Wii voor iets meer dan 100 Euro te krijgen?

De 3DS verkocht met een adviesprijs van 250 Euro ook voor geen meter. Als Nintendo twee maal dezelfde fout maakt: shame on them. De pre-order prijs om Amazon is op dit moment 350 Euro - die zullen nooit te laag inzetten. Dus het is te hopen dat Nintendo op een prijs tussen de 250 en 300 mikt.

Taken
Ik denk dat er een goedkope variant komt zonder die gamepad maar met een traditionele controller!

spelfreak
Winkelwagentje schreef:
(quote)

Dan zet je wel erg hoog in. Als Nintendo met een advies prijs boven de 300 Euro komt dan snijden ze zichzelf opnieuw in de vingers. De PS3 en 360 zitten daar al onder, en zullen veel makkelijker hun weg onder de kerstboom vinden. Daarbij, is het grote publiek geïnteresseerd in een peperdure console terwijl de Wii voor iets meer dan 100 Euro te krijgen?

De 3DS verkocht met een adviesprijs van 250 Euro ook voor geen meter. Als Nintendo twee maal dezelfde fout maakt: shame on them. De pre-order prijs om Amazon is op dit moment 350 Euro - die zullen nooit te laag inzetten. Dus het is te hopen dat Nintendo op een prijs tussen de 250 en 300 mikt.
Mee eens, maar ik vind wel dat je het niet moet vergelijken met de 3ds eigenlijk. De 3ds is een handheld, en 250 voor zo'n klein dingetje (zelfs voor de ps vita) is veel. De ps vita loopt ook geen storm, en ik denk dat ze, als de prijs op 200 had gelegen, de ps vita ook veel beter al verkocht hadden.

Taken
Maar dat doen ze toch altijd voor de must haves is de prijs hoog en kort na de release komt de eerste prijs verlaging.
Ik denk dat de Vita ook wel gaat zakken voordat de WII-U uitkomt.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Dat is waar, maar normaliter daalt de prijs zeer geleidelijk - vaak rond de kerstperiode. De eerste prijsdaling voor de 3DS was echt een noodgreep vanwege de slechte verkoopresultaten. Vanwege die straffe prijsdaling (250 naar 170 Euro - amper 4 maanden na de release!) moesten de '1st -day buyers' ook ruim worden gecompenseerd, want die worden zo echt wel in het zak gezet. Ik probeerde enkel duidelijk te maken dat Nintendo dit geen tweede keer zal moeten laten gebeuren. Een adviesprijs boven de 300 Euro voor de Wii U zou dan ook een slechte zaak zijn, zeker omdat de Wii U op de thuismarkt felle concurrentie krijgt van de PS3 en met name de Xbox 360. Microsoft vuurt ook al zijn pijlen op de thuismarkt af door haar console te promoten als home entertainment systeem, en zal qua prijs enorm aantrekkelijk zijn.

spelfreak
En dat is trouwens ook een ding dat nintendo moet doen, voor mij maken de graphics niet zeer veel uit. Maar nintendo moet het ook een entertainment system maken, heb gelezen dat de wii u geen dvd's kan afspelen, dat moet toch kunnen! Dat is een reden dat de wii onpopulait is bij hardcore gamers: Wat kan de wii behalve games.... Vrijwel niks, je kunt er niet eens een cd in afspelen (Dat merkte ik eigenlijk pas toen ik de cd bij skyward sword kreeg, en er stond op de disc niet gebruiken in wii)
Tuurlijk, in amerika heeft de wii netflix, maar dat heeft volgens mij de broodrooster nog in amerika. Wii u moet hier verandering in brengen!

avatar van Onderhond
Wat heeft een hardcore gamer nu aan het afspelen van DVDs in een Wii? Laat Nintendo zich maar gewoon focusen op het game-gedeelte, het is een console, geen halfbakken mediacenter.

avatar van Cassevis
Ik snap ook niet waarom Hardcore GAMERS per se films en andere media zouden willen af kunnen spelen op hun console.

avatar van Mega Man
De meeste mensen hebben inmiddels al een DVD/Blu Ray speler in huis dus dat de Wii U geen films of muziek kan afspelen zie ik niet als een probleem. Wat ik wel een probleem vindt is de line-up van de console. Nintendo komt zelf alleen met een mini-game compilatie in een pretpark jasje, een vervolg op een reeks die ik nooit wat aan gevonden heb (Pikmin), een zoveelste 2D Mario'tje en tot slot Wii U Fit. New Super Mario Bros U is nou niet bepaald een game waar iemand mee wil pronken: het is gewoon een update met strakkere graphics. En dan zegt Reggie Fils Aime heel droog: 'Ik snap de fans niet. We hebben toch een Mario game!'. Volgens mij bedoelen fans toch echt een volledige 3D Mario game a lá Mario 64, Sunshine en Galaxy. Als je met een spiksplinternieuwe en krachtige console komt...waarom dan zo'n zuinige 2D Mario game als launch titel? Zoiets kun je beter downloaden ofzo denk ik dan. En volgens mij had meneer Miyamoto het er over dat de fans vaak vroegen om een nieuwe Pikmin game. Maar volgens mij zijn er meer mensen die schreeuwen om een nieuwe Star Fox, F-Zero en Metroid. Ze hadden bijvoorbeeld al ver vantevoren aan Sega kunnen vragen of er een F-Zero gemaakt kon worden. Maarja, 't zal nog wel komen allemaal. Alleen een beetje jammer dat Nintendo niet meer uit de kast haalt voor de launch. Eerste indruk is zo belangrijk voor een console.

Taken
Starfox en Metroid staat gelukkig wel in de planning voor de Wii U, maar je hebt gelijk bij het aanschaffen van de Wii U moet ik het doen man een New Super Mario Bros U, ook leuk maar het het zoveel beter gekunf.

Een Starfox, Metroid, Paper Mario, een 3D Mario, Legend of Zelda, Eternal Darkness.

avatar van Grovonion
Paper mario komt eerst op de 3DS en Zelda is al aangekondigd.

avatar van Cassevis
30 November!!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:32 uur

geplaatst: vandaag om 13:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.