menu

Platforms / Nintendo / Wii U

zoeken in:
avatar van Eraser2
Geen idee of er nog leven in dit topic zit maar ik post maar eens wat.

De komende periode wil ik mijn digitale WiiU games collectie nog gaan uitbreiden alvorens de eshop definitief uit de lucht wordt gehaald. Vooral een hoop GBA en N64 games wil ik erop gaan toevoegen. Het is toch wel een heel tof apparaat waar je een enorme hoeveelheid Nintendo historie in 1 pakketje kunt hebben. Daar kan de Switch (momenteel) toch zeker niet aan tippen.

avatar van Manny Calavera
Eraser2 schreef:
Geen idee of er nog leven in dit topic zit maar ik post maar eens wat.

De komende periode wil ik mijn digitale WiiU games collectie nog gaan uitbreiden alvorens de eshop definitief uit de lucht wordt gehaald. Vooral een hoop GBA en N64 games wil ik erop gaan toevoegen. Het is toch wel een heel tof apparaat waar je een enorme hoeveelheid Nintendo historie in 1 pakketje kunt hebben. Daar kan de Switch (momenteel) toch zeker niet aan tippen.


Nee, ik vind Nintendo op de Switch enorm gierig met hun historische back log. Alleen NES en SNES games, maar daar ligt mijn interesse niet meer. Jammer dat ze niet eens N64, Gamecube en Wii titels speelbaar maken op hun console.

avatar van Eraser2
Ik ben bang dat Nintendo er weer een verdienmodel in ziet door weer meer van die mini consoles op de markt te brengen. Wat ik overigens wel zou toejuichen is een nette compilatie met GBA games voor de Switch. Daar tel ik zo volle mep voor neer.

avatar van Sinner
Eraser2 schreef:
Ik ben bang dat Nintendo er weer een verdienmodel in ziet door weer meer van die mini consoles op de markt te brengen.


Nee. Niet echt. De Snes classic is in 2017 uitgekomen. Al 4 jaar terug. Hadden ze dit echt willen doorzetten had je wellicht al lang een N64 Classic, GB Classic of N64 Classic uitgebracht. We zitten zo in 2022 dus ik denk dat dit echt gewoon eenmalige projecten waren.

Je leest wel her en der dat ze hun online model en store in de toekomst onder handen gaan nemen. Vraag je het mij dan vermoed ik dat ze de titels vanaf de N64 en verder wellicht in een Virtual Console model zullen aanbieden om te kopen en houden. Lijkt mij het meest logisch. Maar dat zijn pure gissingen natuurlijk. Wat betreft de handhelds? Geen idee. Ook die zou ik liefst onder een dergelijk model zien.

avatar van Eraser2
Het zou tof zijn als ze de Virtual Console gewoon weer terugbrengen inderdaad. Daarmee wordt de Switch de onbetwiste (legale) retro game machine.

avatar van Banjo
Zijn er meer mensen die nu ook fanatiek aan het hamsteren zijn voor de E-shop voor je Wii-U?.
Nou ik wel... daar vind je Zelda Windwaker voor 25 euro, Devil's Third voor 30 euro, 2 Assassin's Creed games voor 30 en 20 euro plus alle Dlc, Mario Party 10 is volgens mij zo'n 30 euro, New Super Mario Bros. U kost je 25 euro en er zijn nog wel veel meer koopjes. Ook al heb ik ze al fysiek in bezit, maar ik heb toch maar een 256 gigabyte usb stick gekocht en ik zet daar alles digitaal op het is dan overzichtelijk en je bespaard je laser van je oude (trouwe) Wii-U. Trouwens als je je Wii-U gekoppeld hebt aan je Switch account dan kun je gewoon via je Switch je geld opladen en op je Wii-U uitgeven <tip!.

Tot eind augustus is dit nog mogelijk lieve mensen.

avatar van Banjo
Banjo schreef:
Zijn er meer mensen die nu ook fanatiek


Nope.. hangt achterover en dag droomt melancholisch over al die spellen die hij nog na jaagt dat is het leuke van de Wii-U collectie compleet willen hebben, Nintendo heeft maar zo'n 160 spellen uitgebracht.
Dat moet te doen zijn Lets continu...

Update:
Minecraft: Wii U Editie
Shmup Collection !

avatar van DarthSolidKevin
Met de sluiting van de eShop voor de Wii U en 3DS in het vooruitzicht heb ik het aanbod van digitale titels een beetje doorgespit. Tot nog toe een hele lijst met klassieke titels uit het NES, SNES, N64 en GBA tijdperk aan mijn wishlist toegevoegd. Als je die fysiek moet halen (incl. console) betaal je je helemaal scheel, dus dan is dit de beste optie.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:46 uur

geplaatst: vandaag om 23:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.