menu

Platforms / Nintendo / Wii U

zoeken in:
Ik zal jullie later toevoegen, mijn vriend heeft de WiiU meegenomen naar zijn kamer vandaag

Overigens voor de mensen met niet zo'n goede wireless verbinding, als het goed is, is er voor de Wii een LANkabel, die zou ook op de WiiU moeten werken. Hier meer info

spelfreak
Princess kan wel goed tekenen op Miiverse zeg
Ik kwam ook een post van cassevis in nintendo land tegen voordat ik hem toegevoegd had, dus dat was best toevallig

Haha echt? Lol
Ik had even de tijd om te posten en ging er effe op los
Maar het zag er vast niet uit

spelfreak
Het was de octopus bij dat dansen volgens mij Ik vind MiiVerse echt gaaf, echt een originele manier om mensen aan de praat te krijgen!

Miiverse is heel fijn inderdaad. Soort van mini-Facebook voor de WiiU'ers.

Wel erg toevallig dat je het berichtje van Cassevis al had gezien voordat jullie Friends waren. Niet alleen de wereld, maar ook Nintendo Land is klein.

Nintendo Land = Mijn Wereld

CarealotCarrot schreef:
Mijn ID is ChernoChez .

Het lukt mij niet om die toe te voegen? Krijg dan een error

spelfreak
Ik krijg ook een error bij chernochez

Wat gek, ik voeg jullie wel gewoon toe .

Wind Waker hd! Kans voor mij om die ook eens uit te checken. Screenshots zagen er echt heel gaaf uit.
En over die nieuwe zelda, willen ze daar nou een soort mmo van maken ofso? Niet in je eentje spelen en dungeons in willekeurige volgorde. Vind het nog een beetje raar als ze die kant op zouden willen gaan. Wat jullie?

Winkelwagentje (moderator)
Monolith Soft + RPG = reden voor mij om een Wii U te kopen
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K40orKpbJBU[/embed]

Wind Waker HD ben ik niet zo erg in geinteresseerd eigenlijk. Ook in 2013 ziet het origineel er nog altijd gewoon erg goed uit en aangezien ik hem al heb op de Gamecube...aan de andere kant is het dan wel weer in mijn Top 3 Zelda games...Verder vind ik het idee voor een nieuwe Zelda zo gek nog niet - het feit dat je wat meer vrijheid krijgt en eventueel ook iets van een co-op mode zou kunnen hebben wil nog niet zeggen dat je richting MMO gaat. Het lijkt me gewoon best verfrissend.

Verder kijk ik ook ontzettend uit naar die nieuwe RPG van het Xenoblade team. Ben benieuwd of het effectief een opvolger van Xenoblade Chronicles wordt - ziet er alvast wel zo uit.

Moet wel zeggen dat al dat nieuws in de lijn van verwachtingen ligt - dat er een nieuwe Zelda zat aan te komen wisten we sowieso al - en dat ook een Mario 3d, een Nintendo party game (WiiU party), Mario Kart en Smash Bros op de lijst staan verbaast ook niemand.

Maar goed...die Monolith Soft RPG en Fire Emblem X Shin Megami Tensei kijk ik ontzettend naar uit.

spelfreak
Die rpg van de xenoblade makers ga ik ook wel kopen denk ik! Heb veel goede dingen gehoord over Xenoblade, en het wordt eens tijd dat ik weer eens in een game kom met honderden uren. Toen ze wind waker HD aankondigen had ik me effe een nerdgasm. Zelf nooit de kans gehad om ww te spelen, wou hem op kopen om op de wii te spelen, maar had al 5 gamecube controllers gebroken (Bigben sucks). Anyway, zelda in hd? YES! zeker ww lijkt me de perfecte style voor hd. Natuurlijk ook blij om te horen dat ze met een compleet nieuwe bezig zijn. Voor de rest is het eigenlijk gewoon fijn om te horen dat alles nog steeds goed en wel in ontwikkeling is: Mario kart, nieuwe 3d mario, smash bros,... Eigenlijk wat we kunnen verwachten van The big N, maar ben toch blij om het te horen.
Yoshi's epic yarn is iets waarvan ik niet weet wat ik moet denken, lijkt iets waar ik toch uitgegroeid ben. Ook ben ik blij dat Virtual Console naar wii u komt, alleen vind ik het BS dat mensen die het op wii hebben gekocht, 1 euro (50) moeten betalen voor wii u update, voor het geld maakt mij het niks uit, maar als je het al hebt gekocht hoor je ook gewoon een gratis update te krijgen, imo. Miiverse naar smartphones: Lijkt me echt cool Kan ik overal leuke post en game nieuws bekijken!

Ik vond dit een hele goede nintendo direct, en de e3 wordt epic.Met beelden en demo's van: Smash bros, 3d Mario, Nieuwe zelda/hd ww, Mario kart, Rpg xenoblade makers, Pikmin 3,...

Dit plus waarschijnlijk nieuwe xbox van microsoft, en MISCHIEN van sony nieuwe ps. E3... I can't wait.

Die Virtual Console Trial is trouwens wel aardig. 0.30 euro is nou niet het einde van de wereld. De lijst van aanbiedingen ziet er trouwens als volgt uit. Japan Fire Emblem: Monshō no Nazo en Mother 2...jammer dat er niet alsnog een vertaling van die 2 games speciaal voor deze actie is - daar hadden ze behoorlijk wat goodwill mee gekweekt bij veel mensen.

January – Balloon Fight (NES)
February – F-Zero (SNES)
March – Punch Out!! Featuring Mr. Dream (NES)
April – Kirby’s Adventure (NES)
May – Super Metroid (SNES)
June – Yoshi / Mario & Yoshi (NES)
July – Donkey Kong (NES)

Sinner schreef:
Maar goed...die Monolith Soft RPG en Fire Emblem X Shin Megami Tensei kijk ik ontzettend naar uit.

Dit inderdaad! Vooral die laatste ben ik HEEL erg benieuwd naar. Ik doe alvast een dansje.

En die RPG van Monolith, oogte een beetje Monster Hunter achtig, vonden jullie dat ook? Klinkt als muziek in mijn oren eigenlijk. Monster Hunter is erg goed, dat combineren met de gameplay van Xenoblade en tadaa, een awesome game is geboren! Hoop ik.

Taken
Sinner schreef:
Die Virtual Console Trial is trouwens wel aardig. 0.30 euro is nou niet het einde van de wereld. De lijst van aanbiedingen ziet er trouwens als volgt uit. Japan Fire Emblem: Monshō no Nazo en Mother 2...jammer dat er niet alsnog een vertaling van die 2 games speciaal voor deze actie is - daar hadden ze behoorlijk wat goodwill mee gekweekt bij veel mensen.

January – Balloon Fight (NES)
February – F-Zero (SNES)
March – Punch Out!! Featuring Mr. Dream (NES)
April – Kirby’s Adventure (NES)
May – Super Metroid (SNES)
June – Yoshi / Mario & Yoshi (NES)
July – Donkey Kong (NES)

Die spellen ben ik allang op uitgescheten wat moet ik er in godsnaam nog mee doen.

Wie kan mij helpen? Ik zit nu al vanaf 27 december te wachten op dit spel Het zit zo:

Op 27-12-'12 had ik Sonic & All-Stars Racing Transformed besteld bij Intergaming. Halverwege januari had ik het spel nog steeds niet. Ik contact opgenomen en wat bleek: het spel was wel opgestuurd maar blijkbaar ging er iets mis bij de TNT. De medewerker van Intergaming vertelde mij om de week er na maar weer even terug te bellen, zelfde dag en zelfde tijd. Een week later nam niemand de telefoon op en toen ik ging kijken op de site van Intergaming zag ik dat de website niet meer bestond en dat het handeltje nu was overgenomen door Gamingsociety.

Heel leuk en aardig maar ik had dus nog steeds geen spel. Gamingsocoity was gelukkig wel zo vriendelijk om hun exuses aan te bieden en mij twee opties te bieden: Of het spel terug binnen 30 dagen of het geld terug binnen 30 dagen. Ik koos voor nummer 1. Dit had ik bevestigd op 25-01 en vandaag (zaterdag 23-02) heb ik nog steeds geen Sonic & All-Stars Racing Transformed in mijn brievenbus kunnen vinden. Afgelopen donderdag stuurde ik alvast een mail met daarin de vraag of er wel iets mee gedaan werd en of ik het spel op z'n minst in die zelfde week nog binnen kon krijgen.

Gelukkig heb ik alle mails bewaard als bewijs maar helaas kan ik geen telefoonnummer vinden van Gamingsociety. Alleen het mailadres staat aangegeven: [email protected] Ik kan wel blijven mailen maar als ik niks terug krijg dan vraag ik me af wat voor mentaliteit ze daar handhaven. Eerst een klant beloven dat het artikel alsnog word verstuurd binnen 30 dagen en dan vervolgens er niks mee doen. Bye bye 40,95 euro

Thanks, ik ga even een blik werpen op die site

Welke games hebben jullie al voor de Wii U en in welke volgorde komen ze? Hier is mijn...ehm...top-3 lijstje

1. Need For Speed: Most Wanted U

Damn, wat een game! Als grote fan van arcade racing zijnde (o.a. Rush 2 en Excite Truck) en tegelijkertijd een enorme zwak te hebben voor free-roaming is Most Wanted U de perfecte combinatie wat mij betreft. De stad is huge met veel detail, shortcuts, schanzen en een mooie collectie aan wagens. Zoek je een sterke racing game voor de Wii U en kun je niet wachten op Project CARS (verschijnt eind dit jaar), koop dan deze game! Dikke aanrader

2. Sonic All-Stars Racing: Transformed

Toen de Gamecube uit kwam kocht ik Extreme-G Racing 3 om het lange wachten op F-Zero GX wat te verzachten. In plaats van een opwarmertje bleek Extreme G3 een ijzersterke game te zijn met mooie graphics (voor die tijd) en zeer memorabele tracks (oceania ). Sonic All-Stars Racing is ook zo'n geval: voor dat de nieuwe Mario Kart verschijnt is deze game meer dan een alternatiefje. De circuits zijn groot met veel detail en variatie. Of je nou over de zee scheert met straaljagers langs je heen en fregatten onder je in het After Burner level of je ogen uitkijkt in de track die gebaseerd is op Skies of Arcadia, deze game is echt memorabel en 'n sterke concurent voor de volgende Mario Kart.

3. Tekken Tag Tournament: Wii U Edition

Persoonlijk ben ik meer een fan van de Soul Calibur reeks (ik hoop dan ook dat de volgende evengoed naar de Wii U komt) maar voor deze Tekken moest ik wel even een uitzondering maken. De eerste Tag heb ik veel gespeeld op de PS2. Opzich is 't een klein beetje jammer dat bowlen is weg gelaten in Tag 2 maar dankzij het grote aanbod aan arena's (nederland level is geniaal), personages, opties en modes is deze game een must-buy voor fans van vechtspellen. Kun je niet wachten op de nieuwe Smash Bros, dan is dit ook zeker een goed alternatief.

spelfreak
Nintender Land alleen nog. Maar ga volgende week ook Lego city undercover halen, waar ik veel van verwacht. Alleen jammer dat het geen co-op heeft

Ik heb momenteel 4 games - allemaal in de eerste week gekocht en sindsdien nog altijd een beetje aan het wachten op iets nieuws om in huis te halen. Eventueel zou ik een Monster Hunter of Need For Speed wel aanschaffen maar die vallen natuurlijk niet in maart / april - waar al hopen en hopen nieuwe releases in gepland staan. Maar goed...mijn favorieten tot nog toe in volgorde:

1. Sonic All-Stars Racing Transformed
2. Zombieu
3. New Mario Wiiu
4. Nintendoland

spelfreak schreef:
Nintender Land alleen nog. Maar ga volgende week ook Lego city undercover halen, waar ik veel van verwacht. Alleen jammer dat het geen co-op heeft

Misschien haal ik die ook nog een keer Het schijnt wel een aardig uitgebreide game te zijn met veel opdrachten en een grote stad. Ik heb al diverse fragmenten bekeken op internet. Het enige minpuntje vind ik dat de stad dus niet van Lego is gemaakt. Wat is dan eigenlijk het nut van Lego poppetjes en wagentjes als de omgeving weer realistisch is. Maar goed, dat vind ik dan weer

Sinner schreef:
Eventueel zou ik een Monster Hunter of Need For Speed wel aanschaffen maar die vallen natuurlijk niet in maart / april - waar al hopen en hopen nieuwe releases in gepland staan.

NFS: Most Wanted is al uit hoor Of misschien lees ik 't niet goed, dat kan ook.

Zombi U word waarschijnlijk m'n volgende aanschaf. Waarschijnlijk...want Batman: Arkham City lijkt me ook erg gaaf.

Mega Man schreef:

Monster Hunter is ook al uit. Wat ik bedoel is dat ik al games gepland had voor maart en april en beiden vallen helaas uit de boot. In maart had ik Castlevania op de 3ds en Starcraft Heart of the Swarm en in april Fire Emblem en Injustice. En meer geld kan ik momenteel echt niet uitgeven.

,,,en toch heb ik dat gedaan aan een reeks ps2 games maar goed...

spelfreak
Mega Man schreef:
(quote)

Misschien haal ik die ook nog een keer Het schijnt wel een aardig uitgebreide game te zijn met veel opdrachten en een grote stad. Ik heb al diverse fragmenten bekeken op internet. Het enige minpuntje vind ik dat de stad dus niet van Lego is gemaakt. Wat is dan eigenlijk het nut van Lego poppetjes en wagentjes als de omgeving weer realistisch is. Maar goed, dat vind ik dan weer

(quote)

Zombi U word waarschijnlijk m'n volgende aanschaf. Waarschijnlijk...want Batman: Arkham City lijkt me ook erg gaaf.
Koop dan arkham city op ps3 of Xbox 360, Kom je veel goedkoper uit, en ik heb gehoord dat er toch niet veel verschil tussen delen zit.

Game0fiel
Koop dan arkham city op ps3 of Xbox 360, Kom je veel goedkoper uit, en ik heb gehoord dat er toch niet veel verschil tussen delen zit.

De Wii U gamepad als Batcomputer is wel heel erg gaaf, maar ik kan maar slecht wennen aan de controls op de Wii U, bij het eerste deel op de Xbox had ik daar totaal geen last van.

Batman: Arkham City Wii U vanaf 25 euro

Die E3 Nintendo Direct was toch niet bepaald misselijk moet ik zeggen. Het is allemaal wel heel erg safe gespeeld maar het komende jaar staan er best veel WiiU games op mijn lijstje. Buiten Ubisoft niet bizar veel 3rd Party Support maar goed - met een Wonderful 101, Wario Whatever, Pikmin 3, MarioWorld 3D, Wind Waker HD, WiiU Party en volgende jaar een Mario Kart 8, Bayonetta 2 en evt die Super Smash Brothers en Donkey Kong Country Arctic Freeze vind ik dat ook niet zo heel erg.

De E3 van nintendo niet bepaald misselijk?! Het was ronduit schandalig. Na jaren van stilte en geheimzinnigheid komt Retro Studios weer even aankakken met een donkey kong returns update in plaats van een dikke vette Metroid die ons van de stoel af blaast. En Super Mario 3D World de grote Mario game waar iedereen op zat te wachten? Leuk hoor, de volgende multiplayer Mario. Maar waar is het vervolg op Super Mario Galaxy 2? Mario Kart 8, Super Smash Bros en 'X' zijn de enige games die ik wil hebben. En guess what, ze komen pas ergens in 2014 uit. Nee, dit was echt waardeloos. Nintendo fanaat of niet, dit gaat nergens meer over. Deze onzin begon sowieso al met de NSMB games en dan met name de Wii U versie. Doe geen moeite, hou het kort en simpel en de mensen rennen als een gek naar de winkel omdat Mario er in zit. Dit is één van de redenen waarom Nintendo steeds gemakzuchtiger word en de kans op een F-Zero, Star Fox, Metroid en een fatsoenlijke 3D Mario steeds kleiner word. Je weet wel, de games waar we speciaal een Nintendo console voor in huis halen. Nu Mario al gelijk verpest is door het NSMB virus hebben we alleen Smash Bros, Mario Kart 8 en de nieuwe Zelda nog als rasechte system sellers waar veel tijd en moeite aan besteed is.

Tja Nintendo... die spelen toch een heel ander spelletje dan de rest. Vraag mij ook af of ze echt iets moeten omdat er eigenlijk geen concurrentie is.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:20 uur

geplaatst: vandaag om 02:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.