menu

Platforms / Nintendo / The Legend of Zelda

zoeken in:
Is er eigenlijk wel een topic over Legend Of Zelda gemaakt. Een beetje vaag vind ik het wel dat het er niet is, maar ja het zal wel goed zijn.

Ik heb zelf alleen Ocarina Of Time uitgespeeld. Ik ging ervan uit dat het kut en stom zal zijn maar het was aardig verslavend en natuurlijk supervet.

Legend Of Zelda: Stom of de Bom??

Taken
Ik ben vanaf het de eerste Zelda tot aan The Ocarina of Time fan geweest, Majora's mask vond ik geen echte Zelda game, The Wind Wanker not, bij de Twilight Princess was er hoop maar helaas, en de aankomende Zelda KUT ik wil een vette HD stoere Link, en geen Tik Tak figurant.

The Legend of Zelda is helaas niet met zijn fans volwassen geworden , een nieuwe 2D Zelda zou ik nog wel eens willen proberen, en ik wil verdomme gewoon zelf uit kunnen maken hoe ik Link bestuur GEWOON MET EEN CONTROLLER !!! geef een gamer gewoon zelf de keuze !

Taken schreef:
Ik ben vanaf het de eerste Zelda tot aan The Ocarina of Time fan geweest, Majora's mask vond ik geen echte Zelda game, The Wind Wanker not, bij de Twilight Princess was er hoop maar helaas, en de aankomende Zelda KUT ik wil een vette HD stoere Link, en geen Tik Tak figurant.

The Legend of Zelda is helaas niet met zijn fans volwassen geworden , een nieuwe 2D Zelda zou ik nog wel eens willen proberen, en ik wil verdomme gewoon zelf uit kunnen maken hoe ik Link bestuur GEWOON MET EEN CONTROLLER !!! geef een gamer gewoon zelf de keuze !

dus je hebt zelf weing hoop met skyward swords zo te zien

Ik ben na de NES helemaal afgehaakt. Ik heb alleen The legend of Zelda gespeeld wat echt een top game en het vervolg daarop Link.

alle zelda games zijn fantastisch ( die op de handcomputers iets minder )
ik heb op de gamecube een disc waar alle zelda games tot windwaker opstaan !!! Echt super veel plezier mee gehad, alle zelda games weer opnieuw gespeeld, blijkt vrij zeldzaam en gewilt te zijn, die disc, ik heb boden gekregen van 30 euro, mischien verkoop ik hem wel

Ik had vroeger ook 2 spellen op de Gameboy. Eentje met seizoenen veranderen en eentje met de tijden veranderen. En damn wat waren dat goede spellen! Die op de handheld zijn nogsteeds een dikke aanrader!
EDIT: Oracle of Seasons&Ages waren die spellen. Geweldig!

Die 2e klinkt als Majora's Mask. Dan moest je de game toch uitspelen in een bepaald tijdlimiet?

Ik speel momenteel majora's mask. Het is een toffe spel maar die tijdslimiet is echt zwaar irritant. Je voelt wel onder druk te staan als de tijd bijna om is. Vooral als je niet eens zover bent.

Maar goed we zulen wel zien wat er allemaal verder gaat gebeuren. Ik ben nu bij de mountains dus geen spoilers vertellen.

Ocarina Of Time blijft nog steeds de bom.

youngtick schreef:
Ocarina Of Time blijft nog steeds de bom.

Taken
Vervolg of Remake Link to the Past op 3DS

Yesss yesss Yesss!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nice.

1. Ocarina of Time
2. Twilight Princess
3. Skyward Sword
4. The Wind Waker
5. Majora's Mask

Ben benieuwd hoe de Wii U Zelda gaat worden!

Taken
Mega Man schreef:

Ben benieuwd hoe de Wii U Zelda gaat worden!

Na het zien van de demo heb ik eindelijk weer hoop gekregen.

Ik ook alleen ben ik ergens een klein beetje bang dat Nintendo ons lekker maakt voor iets dat niet komt. Dat zagen we ook met die geweldige Zelda trailer in het begin van de Gamecube periode. Uiteindelijk kregen we dan The Wind Waker: eveneens een geweldige en memorabele Zelda game maar minder sterk dan OOT naar mijn mening. Het rondvaren over de zee ging op ten duur wat vervelen en er hadden sowieso wat meer (grotere) eilanden mogen zijn.

Any way, ik zag dat je meer fan bent van de wat serieuzere Zelda games maar dat je Twilight Princess ook niks vond? Naar mijn mening was dat juist weer een pracht van een game. Nog steeds ben ik er van onder de indruk hoe Nintendo het voor elkaar heeft gekregen om zo'n grote wereld in een klein Cube schijfje te proppen. De verschillende Hyrule Fields (één veld vond k al geweldig destijds in OOT) en de uitvergrote versies van bekende OOT locaties als Lake Hylia, Death Mountain en Zora's Domain. Het nadeel van TP vond ik weer dat het spel een beetje teveel op OOT wilde lijken en soms zelfs een beetje zielloos overkwam.

Nou na een lange afwezigheid met Legend Of Zelda ben ik gewoon verder gegaan met de Majoras Mask. Ik heb nu de Zora Mask waarmee ik echt fucking snel kan zwemmen. Echt zeer vet is het. met de tijdslimiet is het niet zo erg meer omdat ik de inverse song nu weet.

Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.

Game0fiel
Mega Man schreef:
Ik ook alleen ben ik ergens een klein beetje bang dat Nintendo ons lekker maakt voor iets dat niet komt. Dat zagen we ook met die geweldige Zelda trailer in het begin van de Gamecube periode. Uiteindelijk kregen we dan The Wind Waker: eveneens een geweldige en memorabele Zelda game maar minder sterk dan OOT naar mijn mening. Het rondvaren over de zee ging op ten duur wat vervelen en er hadden sowieso wat meer (grotere) eilanden mogen zijn.

Any way, ik zag dat je meer fan bent van de wat serieuzere Zelda games maar dat je Twilight Princess ook niks vond? Naar mijn mening was dat juist weer een pracht van een game. Nog steeds ben ik er van onder de indruk hoe Nintendo het voor elkaar heeft gekregen om zo'n grote wereld in een klein Cube schijfje te proppen. De verschillende Hyrule Fields (één veld vond k al geweldig destijds in OOT) en de uitvergrote versies van bekende OOT locaties als Lake Hylia, Death Mountain en Zora's Domain. Het nadeel van TP vond ik weer dat het spel een beetje teveel op OOT wilde lijken en soms zelfs een beetje zielloos overkwam.

Ik wil geen boot, geen wolf en al helemaal geen fucking vogel!

Gewoon Link en zijn paard is voldoende na OOT is er nooit meer een betere 3D Zelda game gekomen.

Voor 'n franchise waarvan onlangs nog nieuwe titels in de spotlichten kwamen, wordt hier niet echt veel gebabbeld Game0fiel@: Link krijgt gewoon zijn paard weer in de nieuwe Zelda (2015).

Any way, wat vinden jullie tot nu toe van Wind Waker HD, A Linkt Between Worlds en de aankomende Hyrule Warriors en officiële grote Zelda waar 'n teaser van werd laten zien?

A Link Between Worlds is geweldig. Wel nog niet uitgespeeld (vanwege stapels games) maar staat wel hoog op mijn lijstje om dat eindelijk eens te doen. Ik vind het de beste Zelda in jaren, ondanks dat ik Skyward Sword ook zeker niet misselijk vond en ook de DS games best te doen zijn.

Wind Waker HD toont wat mij betreft aan dat het origineel bij de beste Zelda games hoort. Ik ben nog altijd even gecharmeerd door het grafische stijltje en vind het ook jaren later nog altijd echt mooi om te zien. Het origineel is voor mij waarschijnlijk de Zelda game (buiten A Link to the Past) die grafisch het minst verouderd is, en de HD versie toont dit perfect aan. (Ik vind overigens ook de overige games geweldig, en voor hun tijd zagen Majora's Mask of Ocarina of Time er super uit, maar de stijl van Wind Waker is gewoon tijdloos.)

Hyrule Warriors vind ik niet echt een Zelda game. Telt voor mij gewoon als Dynasty Warriors in een re-skin. Het ziet er aardig uit maar ik denk niet dat het een titel is die ik meteen aanschaf. De Dynasty Warriors reeks is zo nu en dan wel eens leuk om te spelen maar wordt al snel saai vind ik. Meer dan een uurtje in de zoveel weken (of maanden) krijg ik er echt niet ingestopt. Hoewel ik de latere delen (eh...vanaf 4?) niet echt gespeeld heb. Ik vrees ergens dat dit spel ook best wel gaat floppen - ondanks de herkenbaarheid en de kracht van de naam.

De officiele, grote Zelda kan ik kort over zijn. Dat is obviously een van de titels waar ik enorm naar uitkijk, maar een filmpje van een minuut is nou niet echt iets waar ik veel uit opmaak en verder is er nog zo goed als geen echte info. Maar ik hoop dat dit snel komt.

Zelda behoort toch wel tot mijn meest geliefde game ervaringen. Heb dan ook niet voor niets OoT in mijn top tien staan. De delen daarna voor zover ik ze gespeeld heb waren ook prachtig. De nostalgische geluidjes, muziek, het is altijd weer hartverwarmend.

Persoonlijk ook altijd een flinke zwak gehad voor The Wind Waker, stijl sprak mij erg aan.

Vind het aankomende deel er ook erg veelbelovend uitzien maar ik voel echter nog steeds niets voor een Wii U en dan met name die controller.

Is mij teveel gedoe.

spelfreak
Wat lijken jou de nadelen van die controller dan? En dan bedoel ik iets specifieker dan: "Is mij teveel gedoe."

Zelf had ik er ook zo mijn twijfels over (I.v.m controller) maar het is echt heel fijn. Het voelt evengoed aan als een gewone controller, en het scherm biedt alleen maar voordelen aan. Zoals off-tv play, extra info....

Lijkt me gewoon een raar log ding, en dat tweede scherm sta ik ook niet zo om te springen.

Maar kan goed dat het achteraf nog best meevalt.

Wie weet ga ik er ook ooit wel gewoon voor. Nintendo is immers wel waar het allemaal voor mij mee begon en Zelda en Mario is voor mij niets als sentiment en vind ik qua game ervaringen nog steeds de max, de innovaties op dat gebied wil ik dan ook eigenlijk wel gewoon blijven volgen.

Hoop dan ook dat ze ooit nog eens een meer conventionele console op de markt brengen.

Zoals de Cube, ook nog gehad toendertijd en was een topapparaat in mijn beleving met bovendien een heerlijke controller.

Het 'lijkt' ook alleen echt een raar log ding. Dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag, maar dat viel dus gigantisch mee. Het ligt prima in de hand en is ook helemaal niet zwaar.

Beetje wat de boer nie kent vreet ie nie misschien.

Kijk het nog even aan, als deze nieuwe Zelda gewoon echt te hard wordt zal het wellicht wel moeten.

Is deze cover erotisch bedoeld? Of zijn mijn hersens zo pervers.

All Seeing Fish
Ik denk het laatste

Is ook zo .
Maar is dit een fanmade cover ofzo?

All Seeing Fish
Ik heb geen idee maar ik vind het een mooie cover.

centurion81 (moderator)
Concert van The Legend of Zelda Orchestra (2024, Tokyo) nu op Youtube! Wel het aangluren/luisteren waard!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:36 uur

geplaatst: vandaag om 20:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.