menu

Platforms / Nintendo / Nintendo 3DS

zoeken in:
avatar van Princess Piranha
Ik zet het zelf liever ook uit in het menu enzo, maar ze hebben er nu ook een filmpje opzet om te bekijken, erg mooi! Aan de rechterkant op het bovenste scherm zit die slider. Daarnaast moet je de 3DS echt goed recht voor je houden, anders werkt het ook niet. Dat is wel een minpuntje.

Ik ben trouwens nog steeds niemand anders tegen gekomen via streetpass. (dat je andere mensen met een 3DS kan spotten).

spelfreak
hmm.. nu benik toch echt aan het twijfelen of ik hem ga halen want ik wil hem echt maar heb ook gevoel dat ik beter een jaartje kan wachten om dan waarschijnlijk een nieuwe versie te gaan halen of tot een prijsdaling want wil ook nog wat games voor ps3

avatar van wiiplayer
Speel Uncharted gewoon nog een paar keer uit

avatar van Grovonion
we hebben trouwens 2 Topic's die over de 3DS gaan, kunnen best in 1 gecombineerd worden en de nieuwste sluiten.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:37 uur

geplaatst: vandaag om 12:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.